{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SE X10 mini VS. HTC Wildfire
  • #1   20. jul 2010 HTC legend. den ER en legend smiley

  • Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #2   20. jul 2010 syntes at x10 mini ser attraktiv ud

  • #3   20. jul 2010 Klart en HTC, efter at ha prøvet en X10 kunne jeg aldrig finde på at bruge penge på den.

    Mit valg faldt dog på Desire, men det er også over 4 måneder siden nu


  • #4   20. jul 2010 Kan da overhovedet ikke se hvorfor man skulle vælge en Legend, ved mindre det er fordi den er mindre.

  • #5   20. jul 2010 Inde på mobilsiden.dk roser de X10 Mini til skyerne og giver både X10 Mini og X10 Mini Pro 6 ud af 6 stjerner.
    Wildfire mener de er en neddroslet version af Desire og Legend.



  • #6   20. jul 2010 Ville klart gå efter Desire, klart den hurtigste af dem alle.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #7   20. jul 2010 Har ik selv prøvet wildfire, men mini har jeg, og skærmen er efter min mening ALT for lille!

  • #8   20. jul 2010 Både X10 mini og WildFire er to pisse fede mobiler som har hver deres fordele og ulemper. X10 mini er lille(ja flot Kasper) men samtidig også super handy. Det fede er man kan surfe rundt på skærmen med bare EN hånd hvilket kan være nyttigt en gang imellem smiley
    Andet er også at den fungere rigtig godt, når man bladrer rundt i menuen og processeren gør det faktisk også rigtig godt tiltrods for den trange plads.

    HTC WildFire kan man godt sige er en neddroslet model af Desire og det er nok heller ikke helt forkert. Og de er faktisk ikke så forskellige alligevel, dog er skærmen ikke nær så pæn(TFT), hvor Desiren har AMOLED. Men ellers har du stadig mulighed for de 7 startsider hvor du kan lave den egen genveje osv.
    Så man godt se der er sparet lidt på den og det er på bla. på skærmen.

    Hvis jeg skulle vælge ville jeg tage X10 mini, super fed og handy mobil.


  • #9   20. jul 2010 Med Iphone4 er vi også ovre i en anden prisklasse hvor jeg så kan anbefale Desire, og med de fejl som Iphone 4 ligger ud med så ville jeg ikke satse på den før fejlen er rettet.



  • #10   21. jul 2010 Nu var det ikk Iphone, desire eller legend jeg spurgte til. Kun X10 mini og Wildfire

  • #11   21. jul 2010 Jeg arbejder i en Telia-butik og står ofte med kunder med det problem smiley
    X10 mini har en SUPER-lækker skærm. Reagerer perfekt og bliver snart bedre med den nye opdatering.. Wildfire derimod har en mere lækker størrelse vil nogen sige:)

    Med alle android-telefoner er det samme gældende.. Vælg ud fra touch-interface og design, kamera, batteritid. Det er dét producenterne konkurrerer på nu smiley Personligt syntes jeg at X10 er fedest smiley

    Det er en religion smiley


  • #12   21. jul 2010 Har lige købt en X10 mini : )

Kommentér på:
SE X10 mini VS. HTC Wildfire

Annonce