Idéer: REPERATION hvid højglans bord {{forumTopicSubject}}
TOTAL OFF TOPIC EMNE
(Men kender ikke lige andre sider at poste mit problem på - måske er der en eller anden gør-det-selv side? Hehe)
Jeg har købt et hvidt højglans bord som var en 2. sorteringsvare.
Dette betyder, at der i bordpladen (på overfladen af bordet) er et relativt "lille" hak ned i pladen.
Hakket er ca. 1-2 cm i omkreds og dybden er måske ½ cm.
Da det er hvid højglans, vil jeg gerne have det repereret på en eller anden måde.
Har personligt tænkt lidt på at snakke godt med en autolarkerer, men så skulle det ikke være for at få hele bordet malet - så skulle det bare lappes med lidt klat maling.
Jeg har også indkøbt sådan en dæk stift med maling, som desuden kan bruges til at reperere skrammer på køleskabe, vaskemaskiner osv.
Den vil jeg nok prøve mig frem med, men tvivler på at det er nok til at dække hele hakket i bordpladen, så ville gerne have en bedre løsning.
Har I nogle gode idéer til, hvad jeg evt. kan gøre?
Link til bordet, jeg har købt:
http://www.actona.dk/Spiseborde-68.aspx?ProductID=PROD222
jul 2004
Følgere: 121 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 3.162
jul 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 181 Svar: 431
Og tror bare ikke, man kommer til at lægge så meget mærke til det, hvis man selv repper det.
Det er jo bedre end ingenting - om ikke andet - og derfor vil jeg gerne have det bedste resultat ud af det.
Kan man evt. ikke snakke med en autolarkerer om hvorledes de ville bære sig ad med at reperere det?
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 5 Emner: 60 Svar: 174
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 421
Det er garanteret RAL9010, så skal du bare ha' fundet den rigtige glans.
jul 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 181 Svar: 431
Det kan ikke engang dækkes med en dækkeserviet.
Kalle X God idé, men tror du en autolarkerer kan ramme farven?
Og kan de lave hvid højglans?
Jesper L Er du autolarkør?
Idéer: REPERATION hvid højglans bord