{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk med tv forstand?
  • #1   12. aug 2010 Sjovt det lige er det. En kammi som ellers har meget forstand på pc og tv havde set det og roste det til prisen. Så det må være et oki køb.

• #2   12. aug 2010 for lav opløsning synes jeg .... jeg ville 100% gå efter FullHD.

• #3   12. aug 2010 tv SKAL 100% være full hd

• #5   12. aug 2010 Kig efter et LG TX-P42G20E... Jeg har sådan et, og du vil ikke fortryde det smiley (det koster lidt mere, men du får MEGET fjernsyn for pengene)

• #6   12. aug 2010 Ganske fint fjernsyn til prisen.. 3500 kr for en 42" er jo SINDSYGT BILLIGT..

Dog skal du være opmærksom på det er et plasma tv. Nogle er til plasma andre er til LCD og andre til LED..

Et lille minus er det kun er HD ready. Så ser du bluray film hver dag og går meget op i opløsningen så skal du kigge efter et FULL HD tv.. Men er du ikke mega nørd så er HD ready ganske fint..

Alt i alt vil jeg sige et ganske FIN fjernsyn til prisen. Det er jo ligefør til den pris man kan smide det ud efter 1 år hvis man ikke kan lide det mere smiley

• #7   12. aug 2010 "LED TV", som Samsung har valgt at kalde dem, er ikke nogen ny teknologi, og det er så sandelig ikke "det bedste fra to verdener". LED TV er blot et ganske almindeligt LCD TV med LED baggrundsbelysning i stedet for de koldkatoderør man hidtil har brugt. Samsung er ikke engang først med teknologien, men blot frække nok til at markedsføre det sådan. Du har altså alle ulemperne ved LCD, men da Samsung har brugt de såkaldte Edge LED, så får du rent faktisk ikke den store fordel, som den kompakte baggrundsbelysning kan mønstre. LED giver dig ikke en dybere sort gengivelse, selvom mange sælgere fejlagtigt tror det - det gør den KUN hvis man benytter lokale LED dioder, men ikke med Edge LED.

Edge LED er LED dioder placeret yderst langs kanten af TVet, som så lyser ind på skærmen vha. lysledere. Du har nok set andre implementeringer af Edge LED i eks. din mobiltelefon, hvor der ofte sidder et par LED i toppen af skærmen, som lyser nedad. Med Edge LED kan man ikke styre lyset lokalt i LCD skærmen, så du kan ikke få en dybere sort gengivelse, ligesom man kunne hvis dioden havde siddet inde bagved de flydende krystaller.

Grunden til at Samsung alligevel har en udmærket sortgengivelse er derimod, at de har brugt en bedre type LCD panel, der bedre kan lukke af for lyset

• #8   12. aug 2010 Ja jeg er altså enig med morten:D

Kommentér på:
Folk med tv forstand?

Annonce