{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Erfaring med Buffalo ekstern harddisk? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg skal ud og ha fat i en ny ekstern harddisk, da mine to harddiske er fulde, samt den ene er stået af. Jeg har i forvejen to Westerd Digital harddiske, men da den ene stod af stoler jeg ikke fuldt ud på dem mere. Det er vist noget med at det er et meget hyppigt problem at de står af efter et par år.

men tilbage til sagen, nogen der har gode / dårlige erfaringer med mærket Buffalo?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Buffalo ekstern harddisk?
  • #1   12. aug 2010 Jeg har ingen problem haft med min og den er da vist snart 5 år gammel smiley

  • #2   12. aug 2010 Western Digital er de eneste diske jeg har haft, der ikke er stået af på noget tidspunkt. Jeg har haft mange diske. Både Maxtor og Seagate har jeg haft småproblemer med, mens WD faktisk altid har været stabile..

    Det er dog meget forskelligt hvad man personligt foretrækker, har da også hørt folk der har haft masser af problemer med WD. Dog mest de billige modeller.

    Køb hvad du synes, men husk at du får hvad du betaler for. Specielt når det kommer til hardware.


  • #3   12. aug 2010 Aldrig haft nogle problemer med min 2,5" buffalo ekstern disk

Kommentér på:
Erfaring med Buffalo ekstern harddisk?

Annonce