{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Søger nyt PS3 spil {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Mit Fifa10 er efterhånden blevet lidt kedeligt. Så jeg søger lidt et nyt spil, om jeg kan hygge mig med, indtil Fifa11 udkommer til september.. Det sker derfor ikke være aaalt for dyrt.. smiley

Jeg interessere mig for sport og bilspil.. Gider ikke skyde spil, da jeg ikke kan finde ud af at sigte med et PS3-stik..

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger nyt PS3 spil
  • #1   14. aug 2010 Det er sku lidt svært, når det ikke må være et skydespil smiley Du burde dog, hvis du kan lide GTA, overveje Red Dead Redemption. Det spil holder sku 100 smiley

    Ellers er det jo bare, at kigge www.coolshop.dk igennem for gode tilbud.. Man kan godt finde gode titler til omkring 150 kr incl fragt.


  • #3   14. aug 2010 -=Martin=-

    Har du gennemført Red Dead Redemption ??

    Er nemlig ikke helt sikker på min af slutning er den rigtige ??


  • #4   14. aug 2010 Spiller selv fifa 10, dog har jeg lige købt UFC 2010, og det er sgu en positiv overraskelse, rigtig lækkert spil.
    Og Fifa World Cup, South Africa er skam også et rigtig godt spil, og giver nok også et indblik i den nye måde fifa bliver på, kan også anbefales!


  • #5   15. aug 2010 Martin: Ja har godt hørt en masse snakke om det spil.. Men da det minder utrolig meget om spillet GUN (som jeg har gennemført) og det er et skydespil, så skal jeg ikke have det.. Hvertfald ikke til PS3 smiley

    Og ja, Coolshop er god, måske man lige skulle kigge derind.

    Holm: Ja UFC er et fedt spil og graffiken er genial.. Men umiddelbart kan jeg ikke bestemme mig for, hvor meget jeg ønsker det.. Er det bare den der typiske "lav en bruger, træn ham op og vind finalen" Eller er der noget nyt i det? smiley

    Vil gerne have Fifa World Cup, men venter til det falder lidt i pris. smiley


  • #6   15. aug 2010 Altså, det er vel som du siger. Du kan starte som "light heavyweight " og der starter du som amatør, bliver pro og bokser i mma og rykker op til UFC. Og vinder du bæltet, samt forsvare det, så kan du rykke op til heavyweight og vinde bæltet der.

    Men VM spillet kan du godt glæde dig til smiley


  • #7   15. aug 2010 Ja der er jo ikke noget nyt i sådan et boksespil.. smiley Hvordan med historien? Er der noget i den?

    Ja jeg tror også det er et fedt spil.. Men er det ikke rimelig hurtigt overstået? smiley


  • #8   15. aug 2010 Nu er det første gang jeg prøver UFC, men altså. Du starter som ukendt amatør og skal kæmpe dig op og få sponsere osv. Ved ikke om det er så nyt ;)?

    World Cup er jo helt fra start af, altså. Du spiller venskabskampe, kval og først derefter VM.. Jeg har sgu brugt mange timer med det spil, gennemført det med flere hold osv. Og rimelig anderledes end fifa 10, du kan spille mere teknisk i det.


  • #9   15. aug 2010 World cup: Jamen så er det, hvad... 20 kampe vi snakker om, pr. hold? Kan jeg klare på en aften jo.. Hehe smiley

    Men hvordan mere taktisk? Snakker vi at spille den bedre rundt eller hvordan? Altså jeg har det sådan lidt... "Jo virkeligere kampen er, jo federe er den".... de der kampe hvor man spiller 4-0 og alle 4 mål ligner hinanden.. Det jo ikke sjovt.. Kan du følge mig? smiley Vil gerne spille noget der er virkeligt og anderledes på samme tid!


  • #10   15. aug 2010 Du kan få bolden til og køre mere rundt, mere barcelona/spanien agtigt hvis du forstår. Og syntes faktisk ikke målene ligner hinanden her i, ohverhovedet. Dog er der en tendens til lidt nemme hjørnesparks mål, men det er selvfølgelig kun hvis du har et hold med høje spillere, så er det måske lidt let, men kan selvfølgelig også være jeg skal rykke et niveau op .. smiley
    Men tror der er lidt af det, som vi kommer til og se i det nye fifa 11, altså spil mæssigt. Er sgu ikke lige en ørn til og analysere spil, så håber du kan bruge det til noget .


  • #11   15. aug 2010 Desuden har jeg også tabt kampe, hvor bolden bare ikke vil ovewr stregen, så spillet er vel mere virkelig, ihvertfald hvis du spiller på et ordenlig niveau smiley

  • #12   15. aug 2010 Jeg har før spillet på legendarisk, men da jeg ikke spiller så meget for tiden er den røget lidt ned. Så vil da mene jeg spiller på et ordenligt niveau.. smiley

    Men det kan være man skulle prøve det på et tidspunkt. smiley Har da demoen indstalleret smiley hehe


Kommentér på:
Søger nyt PS3 spil

Annonce