731 visninger
|
Oprettet:
Søger nyt PS3 spil {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Mit Fifa10 er efterhånden blevet lidt kedeligt. Så jeg søger lidt et nyt spil, om jeg kan hygge mig med, indtil Fifa11 udkommer til september.. Det sker derfor ikke være aaalt for dyrt..
Jeg interessere mig for sport og bilspil.. Gider ikke skyde spil, da jeg ikke kan finde ud af at sigte med et PS3-stik..
På forhånd tak
jan 2005
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 723
Ellers er det jo bare, at kigge www.coolshop.dk igennem for gode tilbud.. Man kan godt finde gode titler til omkring 150 kr incl fragt.
jul 2004
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 242
Har du gennemført Red Dead Redemption ??
Er nemlig ikke helt sikker på min af slutning er den rigtige ??
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 10 Svar: 126
Og Fifa World Cup, South Africa er skam også et rigtig godt spil, og giver nok også et indblik i den nye måde fifa bliver på, kan også anbefales!
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 141 Svar: 598
Og ja, Coolshop er god, måske man lige skulle kigge derind.
Holm: Ja UFC er et fedt spil og graffiken er genial.. Men umiddelbart kan jeg ikke bestemme mig for, hvor meget jeg ønsker det.. Er det bare den der typiske "lav en bruger, træn ham op og vind finalen" Eller er der noget nyt i det?
Vil gerne have Fifa World Cup, men venter til det falder lidt i pris.
jan 2008
Men VM spillet kan du godt glæde dig til
sep 2007
Ja jeg tror også det er et fedt spil.. Men er det ikke rimelig hurtigt overstået?
jan 2008
World Cup er jo helt fra start af, altså. Du spiller venskabskampe, kval og først derefter VM.. Jeg har sgu brugt mange timer med det spil, gennemført det med flere hold osv. Og rimelig anderledes end fifa 10, du kan spille mere teknisk i det.
sep 2007
Men hvordan mere taktisk? Snakker vi at spille den bedre rundt eller hvordan? Altså jeg har det sådan lidt... "Jo virkeligere kampen er, jo federe er den".... de der kampe hvor man spiller 4-0 og alle 4 mål ligner hinanden.. Det jo ikke sjovt.. Kan du følge mig? Vil gerne spille noget der er virkeligt og anderledes på samme tid!
jan 2008
Men tror der er lidt af det, som vi kommer til og se i det nye fifa 11, altså spil mæssigt. Er sgu ikke lige en ørn til og analysere spil, så håber du kan bruge det til noget .
jan 2008
sep 2007
Men det kan være man skulle prøve det på et tidspunkt. Har da demoen indstalleret hehe
Søger nyt PS3 spil