{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Gensidig respekt på BG...hvor henne? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter

Jeg er personlig godt træt af de fjolser der hele tiden, ikke laver andet en at ødelægge det for andre på denne her side.
Ideen med bilgalleri.dk er genial, men gør lige noget mere i af frasortere alle de pader der bare sviner folk, deres ting/biler og annoncer til, det må sku da snart ophøre, er der andre der kan nikke genkendende til denne opførsel, så læg lige et ord...
Jeg kender personligt flere der har boykottet BG, pga denne omgangstone, og syntes istarten det var noget pjat, men er selv på nippet til at gøre det samme, for er godt pissed over den mangel på respekt (nogle)folk udviser herinde...
Et personligt eksempel: http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=40400
Havde haft flere, hvis jeg ikke(desværre) havde slettet annoncerne...
Glæder mig til at høre andres mening smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gensidig respekt på BG...hvor henne?
  • #1   15. nov 2005 Er personligt træt af alle de folk der spammer forummet med deres annoncer istedet for dem der er intresseret selv finder det smiley

• #2   15. nov 2005 hva med at lade det ligge det gør det kun værre at skrive et indlæg i forum.. skriv til admins i stedet! kan godt forstå Nicky j!!! men det er jo set før at folk laver et indlæg men at de så i sidste ende er med til at ødelægge annoncer for andre og så er der først gang i den.. og folk begynder at svine hinanden til...

• #3   15. nov 2005 Nicky J - holder sgu med dig. Det er trist at folk skal ødelægge et forsøg på at have et seriøst galleri/forum/marked. Det er synd og skam at det er endt sådan. Kan godt forstå at nogen folk har droppet siden, hvis de er blevet svinet til eller stemt ud fordi nogen ikke tror på at de rent faktisk ejer den bil de har. Misundelse er en grim ting. Det er ligefør at man skulle tage en optagelsesprøve for at komme ind.

En idé ville måske være at man skulle have en bil oprettet, for overhovedet have en bruger på siden.

Men der er bare nogen der skal ødelægge ting for alle andre. Med latterlige kommentarer og svine folk og deres biler til.
    Eller admin'sne der får en sviner hver gang de forsøger at påpege de regler der nu engang er her på siden.
    Eller når folk syntes det er iorden at folk faker en bil ind. Ideén med siden er jo at man kan vise sin bil frem. Hvad fedt er der i at man har en fake bil på siden og folk syntes den er fed, når man ikke engang ejer den. Giver sgu ikke ret meget respekt i mine øjne.

• #4   15. nov 2005 Hørt.. folk skal holde sig væk fra ens annoncer hvis man skriver "Andre spm. bedes stilles i profilen" eller sådan noget, men folk så stadig skriver det i annoncen..
    En annonce er til for at købe/sælge ting, ikk stille 1000 spørgsmål ! 1-2 må være nok ellers må man sQ skrive på mobil / msn / mail, osv osv..

• #5   15. nov 2005 Bondefanger skulle kølhales...

• #6   15. nov 2005 Steven: Hvis annoncen forsøger at tage røven på sagesløse, er jeg lodret uenig med dig.

• #7   16. nov 2005 På motorcykelgalleri er folk altid flinke og venlige =)

• #8   16. nov 2005 Hej guys, takker for responsen, positiv som negativ smiley

Ang at bruge forummet til salgsannoncer:
    Så var dette sku ikke hensigten med min post,(ved ikke om i refererer til at andre har gjordt det) for den ENESTE årsag til at jeg lagde et link, var så i kunne se mine erfaringer! smiley

Ang bondefangeri:
    Er helt enig både med Jakob L og Lars P, det er sku noget svineri. I mit tilfælde skal man da være godt dum, hvis man syntes der er tale bondefangeri i min konkrete annonce, da:
    1. Annoncerne er postet for en kammerat
    2. Der står eftertrykkeligt pris idé, altså IKKE fast pris, for at uddybe dette for folk, vil det sige at man kan handle med sælger, og byde hvad man syntes er rimeligt, og bare gå sin vej, hvis men mener det er for dyrt!
    3. Jeg ved den virker!
    4. Det kan godt være at alle de kloge hoveder ikke syntes sådan en virker optimalt, men... der er jo heller ikke tale om en turbo eller "rigtig" kompressor, men en lettere tuning, som giver lidt ekstra, ikke 100hk ekstra, men 10-15hk, derfor også prisen!

Og som Steven M skriver, så spørg eller kom med enkelte kommentarer, for ellers skriv en mail el.lign. da salgsannoncerne, er til bud, og ikke smartguy forum smiley

Det kunne være at vi alle skulle købe en mc, og smutte over på mcgalleri istedet smiley thanks Peter

Men som sagt, en venlig omgangs tone, gør sku BG er hel del sjovere smiley

• #9   16. nov 2005 Nicky.: Du er en hat af pap :o)

Du skulle sgu have blevet på skolen med os andre i sin tid ;o)

• #10   16. nov 2005 Nicky .. at du siger "jeg ved den virker" ROLFMAO!!
    Guess what?? - jeg ved den IKKE virker...

• #11   16. nov 2005 damm.. nicky j... det eneste lars og jeg prøvede at fortælle dig var at det ikke virkede også går du jo helt amok så er det jo klar vi skyder med skarbt tilbage ik ?.

en anden tng er det med pris ide.. hvis du skriver PRIS IDE 4000 er der jo ik nogen der vi byde 2 kr som den er værd....

• #12   16. nov 2005 hvordan vil du have det niky j hvis du købte noget for 4000 der ik virkede men oki man kan måske bruge den som hår tøre det ved jeg ik men en lidt dyr hår tøre er det da

Kommentér på:
Gensidig respekt på BG...hvor henne?

Annonce