Brand på amager {{forumTopicSubject}}
Tja, som mange af jer nok så i nyhederne, var der brand på amager.. Det gik ud over en hel boligblok som fik brændt taget, næsten ned til grunden.. Jeg var nede og tage nogen billeder af området dagen efter, og det var ikke lige det fedeste man så..
En kammerat som boede lige over for, har optaget det HELE på video, så når jeg får den deler jeg den lige så folk kan se den.. Han får fra start til slut..
Da branden har fået godt fat i taget, og er på vej mod en af enderne af husblokken, husblokken var i " u " form, der sidder der en mand øverst oppe i sin lejlighed og ser tv..
MIn ven filmer ham så, hvor han går hen til vinduet fordi han opdager folk laver tegn til ham, og der er branden godt i gang lige oven over ham.. Da han så kommer hen til vinduet, ser han braanden, og stormer ud af sin lejlighed.. Lidt efter er hans lejlighed pænt færdig..
Senere i filmen ser man så ting og sager der falder ned, blandt andet store træ pæle som er omgivet af gløder, som nærmest eksplodere ud i røde prikker når de rammer jorden.. Biler som står foran bliver også pænt skadet.. En hvid ford transit får ting ned over sig og begynder at ryge, dog sker der heldigvis ikke mere ved det..
Jeg har som sagt en masse billeder af det, som jeg kan vise hvis nogen ønsker det, og filmen vil jeg også dele når jeg får den, og jeg er ret sikker på mange får respekt for ilden mere end hvad de gjorde før de så den.. Gjorde jeg ihvertfald selv..
Nu er det jo også snart nytår, så kan det være man tænker sig lidt mere om..
Da jeg gik og tog billeder, så jeg nogen unge piger der kom hen til en af brandfolkene, som spurgte dem om de havde været på hotellet, på en eller anden afdeling og så om de havde forsikring.. Og det havde de ikke.. PÆÆÆÆNT neder vil jeg sige !! Og de havde vist en af de øverste lejligheder..
I kan se et af billederne her:
http://www.tings.1go.dk/IMG_0120.JPG
Ellers, er der nogen som kender nogen der boede der eller sådan ? Alt held og lykke til beboerne herfra ihvertfald..
Niki
okt 2003
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 8 Emner: 233 Svar: 788
LAV COPY PAST MED LINKET TIL BILLEDET FOR AT SE DET.. (Åben ny browser og sæt linket ind)
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 9 Emner: 49 Svar: 537
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 1.829
okt 2003
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 8 Emner: 233 Svar: 788
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 74 Svar: 760
Brand på amager