{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange herinde har
  • #1   24. aug 2010 er rigtig glad for min, og bliver endnu mere glad når jeg får min iphone 4 i hånden... :)))

• #2   24. aug 2010 Iphone sucks !!!

Du betaler 80% for design, og de sidste 20% er for forældet indmad.

Køb hellere en Samsung Galaxy S, eller en af de nye HTC som kommer i september.

Iphone er kun til dem, som mangler noget pynt, ved siden af deres Gucci-taske smiley

• #3   24. aug 2010 Iphone er kun til dem, som mangler noget pynt, ved siden af deres Gucci-taske smiley

PRÆCIST! den er ikk pengene værd. vil hellere have en gammel 8310 så smiley

• #4   24. aug 2010 Tjoo.. har en HTC Wildfire til arbejde, og en Samsung Galaxy S til privat.

Bruger følgende Apps rigtig meget.
    Livefodbold
    vejret
    Facebook for htc sense
    Super Yatzy
    lommelygte
    Google Maps
    MSN Droid
    Reversi
    Speed test
    Teeter
    Youtube

Det var vidst lige dem.. tror jeg smiley

• #5   24. aug 2010 Jeg har en HTC wildfire.. Den koster 1/10 af prisen af en iphone. Og kan det samme. vist ikke mere til. smiley

• #6   24. aug 2010 Altså i skal bare prøve den engang , som bliver i vild med den. Jeg har også en samsung Galaxy men tro mig det her, det er bedre end sex!! det er min første iPhone nogensinde.

• #7   24. aug 2010 ALtså jeg forventer jo, at når man køber en Iphone4 til 8000kr ca, så er det bare toppen inden for Smarphones.
    Men den er jo TOTAL forældet.
    Den kan ikke multitaske, som de andre Smartphones.
    Den kan ikke vise flash, automatisk.
    Den er for "Firkantet"
    Dens browser er ikke særlig go, til multiunderstøttelse.

Generelt er den svageste ting, mangel på multitasking. Derfor jeg afleveret min tilbage.. det lort kan jeg ikke arbejde med !!

• #8   24. aug 2010 Dennis S, PRÆCIS smiley
    og Wildfire kan sgå tåle at man taber den, når man arbejder... smiley

Gad godt se en Iphone3-4 når man har tabt den 5gange fra et par meters højde smiley smiley

• #9   24. aug 2010 Har en 3gs som jeg er glad for.

Mest brugte app's er CPH airport da jeg tit rejser

• #10   24. aug 2010 Jeg er lige blevet ejer af en HTC desire... og jeg må sige at jeg er meget glad for den... der er godt nok ikke så mange applikationer til den som en iPhone men den virker... den er hurtig og skarp i reaktionen på skærmen... jeg har ikke fundet nogle fejl på den... alt i alt er jeg glad for jeg købte HTC desireren i stedet for iPhonen...
    Vh rs turbo paden...

• #11   24. aug 2010 Har også en HTC Desire... Og den fungere SINDSYG godt...

Den fungere 100 gange bedre en Wildfire faktisk... Så dem der er glade for den, skulle bare have en desire...

Vil aldirg have andet end Android, efter man har fået øjnene op for det...

• #12   24. aug 2010 Ja det har jeg, og har haft en siden det var det de unge ville have smiley

Ja er glad for den

HVad jeg bruger den mest til hmmm. sku meget forskellig, men spiller nok mest på den, når man skal fordrive tiden..

Mine must have apps er nok:

Angry Birds

Peggle

Pvz (plants vs zombies)

Shazam

tv2 sporten

Imdb

grooveshark

Tv2 tvtid

• #13   24. aug 2010 Specielt vejr app hos HTC er jeg rigtig glad for.

Dejligt at vinduesviskeren lige kommer og vasker skærmen, når det er regnvejr smiley :D smiley

• #14   24. aug 2010 Jeg har indtil videre Donwloadet. Cph Airport,iGun,Fifa World cup,Messenger, Facebook.Net Tv. Noget som i kan anbefale?

• #15   24. aug 2010 Downloadet:-)) skulle det være.

• #16   24. aug 2010 Zidane K
    Enten har du meget dårlig erfaring hvad angår sex, eller også er du bare generelt uheldig/dårlig på det område. You pick ;o)

Jeg bruger selv apps som :
    Guickpanorama
    fMMS
    Foreca Weather
    KMPlayer
    fAPN
    Når min bedre halvdel har født, bliver MaeGirls tilføjet ;o)

Min bedre halvdel er glad for EggTimer.

• #17   24. aug 2010 1.8T har lige undersøgt og der er kommet en ny app til Multitasking.

• #18   24. aug 2010 fedt hver gang der kommer sådan et indlæg herinde med iphone herinde bliver lejren delt op i 2.. Dem der svare på hvad der bliver spurgt om.. og så der dem der bare skal svine den til...

<3<3 1.8T <3<3 Inden du går helt amok over iphone så undersøg lige først hvad den kan og kan holde til..

Min er tabt flere gange også fra flere meters højde!! holder stadig.
    Min den multitasker fint
    syntes på ingen måde den er forældet.. på hvilket plan?
    Flash. Giver dig ret it sucks den ikke har det.
    den er for firkantet: så går man i små sko..
    Browser: der har jeg ingen problemer med. og hvis man ikke syntes den er ok henter man jo bare en af de andre..

• #19   24. aug 2010 Har en iPhone 3G og har haft 4'eren siden den kom i USA og jeg fortryder på ingenmåde, jeg har leget med flere HTC og kan ikke sætte en finger på hvad det er jeg ikke bryder mig om men den fanger mig bare ikke, har enda haft en til låns i nogle uger og den virkede fint, men havde ikke den samme lyst til at tage den op af lommen "bare for at lave et eller andet med den" som jeg har med iPhone

Og den der med den passe til gucci tasken kan i godt proppe og hvor lillemor pille hver onsdag og lørdag, prøv at kom med nogle ordentlige augmenter.. Og ja den er dyr, men det er B&O og mange andre også.. mange folk med HTC kan åbenbart ikke klage at der er nogle af os der har råd til luksus.. smiley

• #20   24. aug 2010 tak kenned B.

• #21   24. aug 2010 Kenned hvor lang tid bør sådan en iphone opladning holde til?? for når jeg fuld oplader den er den flad igen indenfor 7-8 timer når jeg bruder den konstant?

• #22   24. aug 2010 Klare skulle der stå.. smiley

• #23   24. aug 2010 hvis du bruger den konstant.. altså spiller, henter apps, går på nettet.. så holder den ikke lænegere end de 7-8 timer..
    Min holder gerne en halvanden dags tid.. og syntes jeg bruger den ok meget til hvad den nu kan

• #24   24. aug 2010 Han gad jo ik høre om alt jeres andet skrammel....hold jer nu til spørgsmålet!!!!!!!!!!!!!!!! Børnehave!

• #25   24. aug 2010 iPhone er bare for lækkert.

Jeg ærger mig over det liv jeg har haft uden iPhone indtil Dags DATO:-))))

• #26   24. aug 2010 Jeg er sgu også glad for min Iphone 4... Har siddet med Kærestens Desire.. Men det er jo nok bare en smagsag om hvad man er til...

Syntes klart Iphone 4 er hurtigere, bedre skærm billede, video og kamera end desire.. At desire så har vindue's visker på vejr appen, er min underordnet... Angående flash, Det eneste jeg har haft af brok med det, er at den ikke kan afspille video herinde... Men Youtube osv fungere da fint..

• #27   24. aug 2010 Min 3G'er kan ikke holde en hel dag, ved 20-21 tiden skal den i laderen igen
    Min 4'er holder fint arbejdsdag, men jeg bruger den også MEGET, køre Push på 3 mail's, 2 kalendre, snakker 2-3 timer og sender 20-25 mails og sms også tjekker face, twitter vejret osv..

• #28   24. aug 2010 Johnny A

det er jo som du selv skriver en børnehave herinde..
    Man skal som fingreregel altid sige til sig selv at hvis man stiller et spørgsmål herinde kommer der 50% brugbare svar og så 50% typisk bg svar smiley

• #29   24. aug 2010 Jeg har kigget på iPhone 4, men til forskel fra fleste, så fænger den mig langtfra, den ser lækker ud, ja, men betale omkring 6000.-, vil jeg på intet tidspunkt, det er den ikke værd, luksus eller ej. (dog kan jeg ikke se det luksuriøse ved den, udover den er fornuftig designet).

iPhone 4 kører multitasking, tjah, joo, men hvordan er det nu lige den gør det ??... Min egen N900 formår multitasking længder bedre end iPhone 4, og den kører dem alle aktivt.

Hør din egen musik, imens du surfer på nettet, spiller et krævende 3D spil, eller sidder du og taler i telefon, kan du hurtigt smutte på nettet samtidigt, hvis du lige skal finde noget til vedkommende, muligheder er der nok af.
    sæt den igang med 30 åbne programmer, og den brokker sig ikke. Det er desværre ikke gældende for iPhone 4, men igen, den ser jo godt ud.

• #30   24. aug 2010 De aps jeg bruger mest er:

Navigon
    Air mouse
    Tvguide
    Remote
    DMI
    Messenger
    Tjekbenzin
    Krak
    Shazam ( KAN IKKE LEVE UDEN DENNE, Mega lækkert når der kommer en god sang i radio'en)

• #31   24. aug 2010 1.8t: hva er det da for noget pjat at skrive? Brugerfladen er så lækker at bruge. iPhone var den første og er den bedste!
    Smid de der iClones langt ind i helved.
    Jeg har en iPhone 4, havde en 3g før..
    Det er utroligt at de kan lave noget der er så godt, og så gøre det endnu bedre.. Hastigheden og de ting den kan er imponerende.
    Skærmen på en iPhone 4 er sindsyg. holdkæft der er mange pixel!!
    Køb en iPhone og du vil aldrig fortryde, og brug nu de ekstra penge om måneden og få et ordentlig abb. med fri data.
    tjek evt. : http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/Programmer/2009/09/20090610134722.htm

Ang. fede app's puha der er jo extreme mange.. hehe..
    Der er ofte nogle gratis prøve programer til dem der er lidt dyre.
    Men der er også mange fede gratis apps..
    Jeg har blandt andre:
    Ebay
    Dmi, byvejret
    guitar hero
    convert units
    kontanter
    shazam
    remote
    gun range
    Live messenger osv.. smiley

Jeg bruger min rigtig meget til at gå på nettet med når jeg ikke er der hjemme.. Eller bare som tidsfordriv, og så self. sms og opkald.. smiley

• #32   24. aug 2010 - BluezCat-DK® *

Det vil altid være en smagssag....
    Enten elsker man iphone eller også hader man det som pesten!! smiley

Og ud fra alle de indlæg jeg har set dig lave herinde når det gælder iphone, så er du på det hold der hader den smiley

• #33   24. aug 2010 Nogen som ved om man kan få internet explorer på iphone?

• #34   24. aug 2010 Kenned B.
    Har anmeldt den, og haft Iphone3-4 i hænderne flere gange.
    Sammenligner lige med Samsung Galaxy S, som kom på markedet flere måneder INDEN Iphone4

Vi kan starte med grafikdelen i spil, da halter Iphone LANGT bagefter.
    Multitasking, da fungere Iphone virkelig ikke, den bliver hurtigt "forvirret".
    Flash, burde jo være STANDARD i en så dyr og ny mobil.
    Batteri, den lever kun halvt så lang tid som Galaxy S, ved samme brug.
    Den er for stiv, og klodsagtig oppe i hånden. Men på bordet er den lækker.
    Service, reperation er bare ikke optimalt.

Det var bare et lille udpluk af det, som en SUPERmobil har af mangler, men som flere af de andre mobiler allerede har, inden Iphone4 kom på markedet.

Derfor er den forældet på indmaden.

Iphone3 passede meget bedre til "tiden" hvor den var forrest.
    Men iphone4 er faktisk den samme mobil, med et par forbedringer og pænere design.

HTC og Samsung lammetæver Iphone4 i flere omgange.

Jeg troede at NU kom Apple med en super mobil, som sparkede røv, og havde nye standarder for en smartphone. Men så da den kom på markedet, var den skuffende og forældet.

• #35   24. aug 2010 Jeg skifter min iPhone 3GS ud med en HTC Desire!

• #36   24. aug 2010 Bluezcat - Aner du overhovedet hvad du taler om.? Det lyder satme ikke sådan... Så længe man ikke går ind i Multitask menu'en og lukker diverse app's, så forbliver de i baggrunden... Alle app's kører i multitasking på min Iphone 4, og det fungere sgu fint...

Ved godt og har læst i alle Mobil indlæg hvor meget du har mod iphone..

• #37   24. aug 2010 Emil hvad bruger du Air mouse til?

• #38   24. aug 2010 Kenned B
    Misforstå mig ikke, jeg hader den skam ikke, den eneste grund til jeg rent faktisk ytrer min uforbeholdne mening om lige netop denne, er manden der står oppe på toppen hos Apple, Steve Jobs, det er en person/et individ jeg langtfra kan fordrage, lige siden første gang han lancerede iPhone.
    Arrogant stodder som ham, skal man vitterlig lede længe efter.

• #39   24. aug 2010 Kenneth hvordan kan jeg få gang i min multitasking jeg har iphone 4 , når jeg går ud af youtube eller safari lukker den musikken ned og alle andre programmer?

• #40   24. aug 2010 enig med iphone folket..

jeg har selv 3gs og venter på min 4'er.... ja, den er dyr, men det er en ferrari også...

dem der sviner den til, har sikket ikke råd til at købe den, så smid janteloven væk og køb en iphone, flash den så tit du kan, og gi de andre baghjul mht design, hurtighed og fede apps....

//

• #41   24. aug 2010 Utroligt folk ikke fatter at flash ER PÅ VEJ UD! Det er en forældet teknik der burde være aflivet for længe, længe siden!

http://iphoneguide.dk/nyheder/jobs-havde-ret-flash-er-et-overstaet-kapitel/

Iøvrigt må man sige at Android virkeligt forstår at hjælpe mobilfabrikanterne med at sælge mobiltelefoner.. smiley
    http://www.comon.dk/nyheder/De-fleste-Android-telefoner-er-foraeldede-1.349315.html

• #42   24. aug 2010 - BluezCat-DK® *

Giver dig ret i at stve Jobs som person er en arrogant nar..
    Men man kan ikke andet end tage hatten af for at han kommer tilbage til apple hvor det ikke så stryende.. for lancerede ipoden og for vent hele skuden igen.. Det var der ikke mange der havde regnet med..

Selv om jeg er stor tilhænger af iphone giver jeg dig helt ret i Ham Steve Jobs sku er noget af en arrogant nar!!

• #43   24. aug 2010 Jacky T

Rigtigt.. Iphone var den første med deres 3g.
    de var LANGT foran alle andre med denne mobil.

Men så kom 3gs og 4.

Og da er der simpelthen ikke den samme "overraskende" nyhed i de produkter.
    Alt det som de kan, er allerede set hos HTC og Samsung. -Intet nyskabende.

Og pixels.. hmm... synes du burde se lidt nærmere på Galaxy S, den får Iphone4 til at ligne en sorthvid skærm ved siden af, og i krævende spil.
    -Vel at mærke at Galaxy S om flere måneder FØR at Iphone4 blev lanceret.

Multitasking og flash er UDEN tvivl de største modhager hos Iphone4...
    -Burde være internt, og sidder på rygraden på den mobil !

• #44   24. aug 2010 Kenneth .
    Ved du hvad du snakker om, kan du fortælle mig, hvad du ved om N900 ??

For du skriver selv som du har forstand til. Hvad angår multitasking, så kan IPhone 4 langtfra følge med N900 (tiltrods for aldersforskellen).
    Men du skulle prøve at sætte din iPhone igang med 30 programmer, så vil du blive skuffet over dens manglende formåen.

Jeg kender ikke browseren på iPhone 4, men selv min N900, kan køre trådløst net på 10 mb/dl og 2 mb/ul. Men igen, jeg har kun givet 2/3 af prisen for denne kontra iPhone 4.
    Jeg er ikke typen der kun går efter designet, men mulighederne ved en smartphone....... mulighederne og performance.
    Har min N900 brug for mere arbejdshukommelse, så har den op til 1 GB den kan snuppe af, mig bekendt, så stopper iPhone 4 allerede ved det halve.

• #45   24. aug 2010 Jeg har en iphone.. Er ikke specielt glad for den. Hader det touch screen der.
    Bruger den mest til at sms..
    Eneste plus er de apps når man keder sig, men ikke noget at smide så mange penge efter..

• #47   24. aug 2010 <3<3 1.8T <3<3

Nu har jeg ikke leget med den samsung du nu sværger til smiley
    Men vil da lige tjekke den ud og se om den nu også er så vild.. Alt samsung jeg ind til videre har haft i hånden suttede røv big time. Men smutter da lige ned idag den lokale telebutik og ser hvad det "vidunder" nu kan...

• #48   24. aug 2010 Emil J

Hvis den test holder.. Så imponere den Samsung i hvert fald ikke mig.. Men nu går jeg ned og ser hvad det er for noget Samsung nu er kommet med..

• #49   24. aug 2010 Zidane K

Multitaskning burde bare køre..
    du trykker 2 gange hurtigt på homeknappen så kommer menuen frem hvor du kan se hvad der køre i forvejen!!!
    når du siger musik mener du så fra din ipod eller???

• #50   24. aug 2010 Jeg har en Iphone 3GS 32GB, som jeg er meget glad for.
    Det er sq den bedste telefon, jeg har haft.

Jeg bruger den mest til opkald, musik, tjekke vejret og spille.

Apps:
    Facebook (et MUST har damen sagt ;))
    DME (sync. arbejdskalender)
    DMI (vejret)
    Diverse spil:
    - 3D minigold
    - Goaaaal
    - Ibasket

Vedr. Flash på Iphone så kunne man jo forestille sig, at HTML5 bliver mere udbredt på et tidspunkt. Så er den skid jo slået.

• #51   24. aug 2010 Jeg går igang med at kode lidt programmer til iPhone så snart jeg har lige sat mig ind i det. Nogen herinde som koder?
    Jeg koder normalt .NET C# . Hørte at det næsten sku lige samme struktur. Vis det er d kan jeg love jer for der bliver udviklet:-))

• #52   24. aug 2010 Kenned tak for hjælpen har fundet ud af det efter din vejledning:-)

• #53   24. aug 2010 Kenned B
    Ikke nok med han er arrogant som ind i h******, så er jeg heller ikke den stor tilhænger af, hvordan han fører sine forretningspolitikker.

iPhone, bare navnet, havde han ikke fået lov til at bruge, da han havde sendt den første ud på markedet. Han sked højt og flot på det, og betalte sig ud af det "problem".

Så piver han over, at der er andre producenter, som "stjæler" med arme og ben af hans idéer/patenter, et flot eksempel på en person, der bor i glashus, men vælger at kaste med sten.

Som om det ikke er nok, så indgår man i en "kontrakt" med Apple om, at de må opsnappe ens færden, så man kan blive belemret med reklamer fra nærtliggende butikker/forretninger. Kun for, at han kan sidde på sin dertilindrettede, og tjene penge.

Hans måde at handle på, hvad angik/angår antenneproblemet, var heller ikke ligefrem til UG+.

Så nej, jeg bliver på intet tidspunkt ejer af noget, som han står bag.

• #54   24. aug 2010 Zidane K

så lidt du.. held og lykke med iphonen smiley

• #55   24. aug 2010 Tak:-)))

Emil hvordan får du Airmouse til at virke?? er det gennem bluetooth eller??

• #56   24. aug 2010 - BluezCat-DK® *

Kan kun give dig ret i dit had til Steve Jobs.. Men manden har sans for forretning og har for alvor fået vendt skuden for Apple igen..

Selv om han er et dumt svin smiley

• #57   24. aug 2010 Det ser ud til man også skal installere den på pcen:-)

• #58   24. aug 2010 Steve Jobs er søn af en L.D.R:-))

• #59   24. aug 2010 Kenned B
    Men sådan er vi så forskellige, vi har hver vores præferencer, det må vi acceptere, så længe man selv ved, hvad der er til grunde for sit valg, ergo, man ved hvad man snakker om.

Jeg er tilfreds med min N900, og hvad den næste bliver, må tiden vise. Du er tilfreds med din iPhone 4, og det er vel det vigtigste ;o)

• #60   24. aug 2010 Zidane K

ang airmouse.. så ja bare hent programmet til pc´en og til iphonen.. så guider den igennem så du er flyvende med musen i løbet af no time

• #61   24. aug 2010 - BluezCat-DK® *

kunne ikke være mere enig.. men hvem ved kan være jeg bliver en sucker for Android en dag hvem ved smiley

• #62   24. aug 2010 ahaha airmouse er for fedt!!!

• #63   24. aug 2010 Kenned B
    Må indrømme, der gik ikke lang tid, før jeg var skudt i Maemo systemet, er spændt på, om MeeGo bliver noget jeg kunne falde for.

Selv min svoger valgte N900, fremfor at købe en ny iPhone, han havde dog også en iPhone 3 forinden.

• #64   24. aug 2010 JeG Skriver mEd iPhonE

• #65   24. aug 2010 DEN FEDESTE APP ER LIGE FUNDET!!!!

DET ER TEAMVIEWER I KAN SE STYRE JERES PC PÅ IPHONE!!! I KAN SE HELE DESKTOPET . OG AFSPILLE FLASH GENNEM INTERNET EXPLORER!!!! SEJT SEJT

• #66   24. aug 2010 * Powered by Audi *

Alt på telefonen gemmes itunes.. inc kontakter, beskeder, opkaldsnotor, osv.

Så når du får en ny iphone. sætter du den bare til at synkronisere med itunes og det skal være den nye enhed. Så får du alt tilbage som du havde før.. Der har apple faktisk gjort noget fornuftigt for en gangs skyld..

• #67   24. aug 2010 med mindre du har win7 så burde du kunne ind via den sti som B. beskriver og så se dine kontakter der..

• #68   24. aug 2010 Heller ikke mig... Jeg har for store fingre til at kunne bruge det touch-tastatur der - Jeg trykker 2-3 knapper ned af gangen smiley

• #69   24. aug 2010 Aktiv indlæg venligst smid gode apps og intressante ting op vedr iphone:-)

• #70   24. aug 2010 * Powered by Audi *

ok.. så kig her, det kan måske hjælpe dig.. køre også med win7 selv og kunne heller ikke finde det..

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/looking-for-windows-address-book

• #71   24. aug 2010 god stil.. skriver jeg lige bag øret hvis man nu en dag skulle gå over til fjenden smiley

Kommentér på:
Hvor mange herinde har

Annonce