{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Guide: Salgs annonce {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er efterhånden træt af at folk glemmer at skrive div. ting i deres annoncer så laver en lille tjek liste over hvad du skal skrive for at forøge dine chancer for at folk vil købe din bil

Model
Årgang
Antal km på selve bilen evt på motor
Enden fastpris, byttepris eller vejledene pris
vægt afgift
Hvad er der lavet ved bilen af tun, gejl og div ting?
Fejl og mangler?
Hvor kan den ses?
Telefon nummer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guide: Salgs annonce
  • #1   29. aug 2010 Det hjælper slet intet at skrive på denne tid af døgnet. Skriv det hellere imorgen eftermiddag.

Og får at alle skulle kunne se det skal du oprette det mindst 4 gange dagligt hvilket man IKKE må..

• #2   29. aug 2010 MHT Vægt afgift. Folk burde vel selv kunne taksterne... Så er det da heller ik svære

• #3   29. aug 2010 For mig er selve vægtafgiften lige meget. Er det bilen jeg vil have må det koste det, det nu engang koster.

• #4   29. aug 2010 i forhold til vægt afgift er det bare en fin service at skrive hvad ejer giver pt for bilen..

jeg ville da personligt helst vide så meget som muligt om bilen før jeg køber den smiley

• #5   29. aug 2010 Syntes byttepris er noget mærkelig noget. Hvorfor skal man ha mere for sin bil når den byttes? Man må sku da vudere hva bil man bytter med først smiley

• #6   29. aug 2010 #GID:

Mange skriver da også gerne deres bil et par tusind kroner dyrere end de egenligt vil sælge den for.. da næsten alle byder lidt under den "ståene" salgspris

&

Byttepris: fordi at du gerne vil have mest muligt ud af bilen, du ville da heller aldrig bytte med noget som er mindre af værdi ?

Ja byt du bare din supra for en golf ik? smiley

• #7   29. aug 2010 Mylo. Jeg vil vudere den bil man skal bytte med først. Så må man jo byde ham en mindre pris hvis det ikke lige er den bil man ønsker.

At sin bil skal stige 30.000 kr i værdi uden at vide hva den skal byttes med er noget fis.

• #9   29. aug 2010 dezmo .; Det tager da meget kortere tid at sortere de useriøse fra over telefonen, for de ringer slet ikke..

• #10   29. aug 2010 Jeg har nok også haft 30 useriøse henvendelser på min Skyline i den tid den var til salg.

Så til sidst begyndte jeg bare at fra sotere i grove træk. Feks en med en udkneppet Golf 2 der vil komme og prøve Skylinen. Kan da godt være han har haft penge til den. Men havde bare ikke lyst til det pjat mere.

• #11   29. aug 2010 Jeg forstår ikke hva meningen er hvis man ikke har råd til den.

Hader at lave aftaler. Så går man og venter hele dagen på at der kommer nogle. Men de kommer aldrig. Man kan i det mindste da ringe og sige man ikke kommer. Men nææææ nej.

• Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 4
    #12   13. okt 2010 Er helt enig i hva i siger, og så også lige en bøn til ALLE der sætter noget til salg på BG, skriv nu jeres telefonnummer!

Hvorfor er det at man skriver i sin annonce at man skal hurtigt af med f.eks. bilen og så ikke skriver sit tlf nr? Hvis man virkelig er seriøs, så ringer man vel op og snakker med sælgeren, i stedet for at fedte rundt med små beskeder til hinanden, som i øvrigt også er hat og briller hvis folk alligevel ikke svarer!..

Så mange af de problemer der er nævt i indlæget kunne løses ved et tlf. nr. så kan man selv ringe, og få detaljerne.

Kommentér på:
Guide: Salgs annonce

Annonce