OT hjemløs {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens.
Igår var jeg med fruen ude og spise. Der er jo en del hjemløse inde i kbh, der står på hjørnerne og stinker for sindsygt af pis og diverse andre ting. Jeg kunne aldrig finde på, at give noget til dem. Da vi kommer over til bilen ligger der en ældre herre og sover omme bag i nogle kasser. Jeg går over imod ham og vil give en 20 (tænkte hva fanden), da jeg rækker den frem imod ham krybber han sammen og beskytter ansigtet. Jeg siger selvføgelig jeg ikke gør noget, men giver en 50'er istedet
fik squ lidt ondt af ham
tænkte hvem fanden kunne finde på, at gøre en hjemløs mand. Jeg ville bare hører jeres holdninger til hjemløse? Vælger de det selv og har de mulighed for, at komme videre?
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 1.028
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 159 Svar: 653
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
Tror det er de færreste af dem hvor huset er brændt, konen er skredet, og der var ingen forsikring så de endte på gaden. Har hørt om flere som bare blev træt af livets travle hverdag og valgte et liv på gaden istedet. Og jeg har ikke ondt af dem, og jeg kunne ikke drømme om at give dem noget, heller ikke selvom han ligger og sover i en papkasse
jun 2006
Mikkel P plejer squ heller ikke, at ligne mig
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.464
nogen vælger det selv
andre er faldet ud af systemet som skulle hjælpe os alle
andre kan/vil ikke tilpasse sig samfundet
nogen har bolig ved siden af deres "job" som hjemløs
så det er meget svært at skære alle over een kam.
hvor jeg bor er der i området 3 forskellige tilbud til folk som ikke passer ind i en almindelig lejlighed så der er blevet opstillet små "byer" af skurvogne (uden hjul, hedder vist en beboelses pavilion) hvor de kan være sig selv - altså ikke genere andre beboere end folk i samme gruppe.
fordelen ved at samle dem i disse mini byer er at deres husleje og forbrug ( vand, lys og varme) bliver betalt direkte af kommunen og deres rest ydelse så bliver udbetalt til dem - hvis de selv skulle huske på at betale husleje ect. så gik pengene 99,99999% sikkert til druk istedet for med det resultat at de blev sat på gaden, eller de ville ende op med masse klager fra almindelige beboere i et lejligheds komplex.
og om der en nogen som kunne finde på at gøre hjemløse noget, til dette er svaret <b>JA</b> det er der desværre nogen som synes der er sjovt...
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=overfald+p%C3%A5+hjeml%C3%B8s&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=b73d45239c94e407
der sker også en hel del overfald mellem hjemløse så det er helt sikkert ikke den levevej man skal vælge hvis man har muligheden for at vælge den fra.
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 784
ja han køber sig nok ikke et tæppe til at varme sig med. Nok nærmere en flok små "gammel dansk" til at give varmen i svælget 10 sekunder!
Sørgeligt men sandt!
jun 2006
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.464
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 726
tag for eksempel ham der var med i "danmark ifølge bubber"
Han var som lille blevet misbrugt af hans mor og far og derefter også af de social pædagoger som arbejdede på den ungdomsinstitution hvor han boede ..
som Konklusion, nogle hjemløse gider bare ikke så de vælger den vej, andre kan ikke være ude sammen med andre mennesker og den tredie er fordi de ikke har haft en nem opvækst ..
jan 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 85 Svar: 640
http://www.bumfightsdump.com/
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 238 Svar: 1.015
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 238 Svar: 1.015
OT hjemløs