{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

IT Hjælp..! {{forumTopicSubject}}

Kan ikke hente msn og heller ikke komme på http://windowsupdate.microsoft.com/

Får meddelse:
Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Dog er det intet problem med at komme på alle andre sider..

Har været i RegEdit dog syntes jeg ikke der er noget galt der inde..

Nogen der lige kan komme med en hurtig løsning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IT Hjælp..!
  • #1   6. okt 2010 Det er Windows XP og kan ikke opdatere den ikke engang komme ind på microsoft's update smiley

• #2   6. okt 2010 Prøv at bruge hjemmesiden www.ninite.com - der kan du også hente msn smiley

• #4   6. okt 2010 Desværre gik det heller ikke aMMitZ ^ smiley

Jeg tror der er noget galt med IE (der blocker et eller andet, troede selv det var DNS der var galt)

• #5   6. okt 2010 Jesper H er Prøvet uden held..!

• #8   6. okt 2010 Jeg køre IE 8 ved der har været problemer med det er der nogen der ved hvor jeg uafhængig af microsoft's update side kan hente en ny IE???

Intet af det i har skrevet til nu giver nogen løsning..! :S

• #10   6. okt 2010 Tak for mail Jesper men det gav stadig samme problem.. hmm.. plejer dog aldrig at have disse problemer..!!

Første gang jeg er stødt å det problem at en computer kan være på nettet men ikke kan gå på nogen sider men resten intet prolem..

• #11   6. okt 2010 mente: å = på og prolem = problem

• #12   6. okt 2010 <b> Fant fejlen </b>

Webstedet kan ikke fortsætte, fordi en eller flere af disse Windows-tjenester ikke kører:

Automatiske opdateringer (giver webstedet mulighed for at finde, hente og installere opdateringer med høj prioritet til computeren)
    Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) (får opdateringerne til at blive hentet hurtigere og uden problemer, hvis overførselsprocessen afbrydes)
    Hændelseslog (registrerer alle opdateringsaktiviteter for at hjælpe med fejlfinding, hvis det bliver nødvendigt)
    Sådan sikrer du, at disse tjenester er aktiveret:
    1. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
    2. Angiv services.msc, og klik derefter på OK.
    3. Dobbeltklik på Automatiske opdateringer på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
    4. Vælg Automatisk på listen Starttype, og klik på Anvend.
    5. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
    6. Dobbeltklik på Tjenesten Background Intelligent Transfer (BITS) på listen over tjenester, og klik på Egenskaber.
    7. Vælg Manuelt på listen Starttype, og klik på Anvend.
    8. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
    9. Dobbeltklik på Hændelseslog på listen over tjenester, og klik derefter på Egenskaber.
    10. Vælg Automatisk på listen Starttype, og klik på Anvend.
    11. Kontroller, at Tjenestestatus er angivet til Startet. Hvis Tjenestestatus er angivet til Stoppet, skal du klikke på knappen Start.
    Hvis dette ikke løser problemet, kan du anmode om hjælp fra en af følgende ressourcer.

• #13   6. okt 2010 Damn det med at skrive går ikke som jeg ville smiley
    Nårh.. men er igang med at opdatere windows nu..
    Så det ville helt sikkert være en stor hjælp med de 44 updates med at få msn-messenger til at fumgere smiley

Mange takker for hjælpen alle smiley

• #14   6. okt 2010 Update alt virker nu wee...

Kommentér på:
IT Hjælp..!

Annonce