{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

mp
mp
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 41 Svar: 1.038

Job ansøning.. Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Er ved at finde en lære plads.. og i den sammenhæng skal der jo nogle ansøgninger afsted.. det er indenfor transport og logistik og har god erfaring på området.

Men mit spørgsmål er så, kan man sende sin ansøgning med posten? virker det som om man er doven? for i min verden læser folk jo deres post, men tilfældige breve der bliver afleveret ryger lidt over til siden ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job ansøning.. Hjælp.
  • #1   7. okt 2010 Jeg fik min læreplads på en ansøgning jeg sendte med brev.
    Men personligt fremmøde giver mest bonus.

• #2   7. okt 2010 Jaa, men de har sku ikke særlig ofte tid til lige at snakke når man kommer.. og er rimlig kvalificeret, har stort kørekort OSV, så der skal ik meget til for at udlære mig og har masser af beviser så har sat en god ansøgning sammen, og gider ikke komme ud og så har de ikke tid og så ryger den bare lidt til siden, har jeg prøvet før.

• #3   7. okt 2010 Men er bare bange for man virker som en lud doven røv? men hvis ansøgningen er god er det vel lige meget?

• #4   7. okt 2010 Du kan jo gøre det, at du ugen efter ringer for at følge op på den ansøgning du har indleveret personligt.

• #5   7. okt 2010 Synes bare at personligt fremmøde giver helt klart mest smiley det ville jeg gøre hvis jeg var dig smiley

Kæresten har også været ude og søge som veterinær sygeplejerske og var ude personligt 3 steder og fulgte godt op på de steder hun havde afleveret.. og fik en praktikplads smiley selvom det er praktisk talt umuligt at få smiley

bare klø på og vis dit ansigt smiley

• #6   7. okt 2010 enig med Mathias smiley

• #8   7. okt 2010 Morten D
    Kunne da ellers være nice at synge sin ansøgning.
    Få skrevet melodi til den. Så skal de nok huske man har været der smiley haha

• #9   7. okt 2010 Tak for svar smiley

jeg sender lortet med posten men ringer lige først og siger bøh, men jeg ved de mangler de steder jeg søger , da jeg har fået stederne fra min lærer der har snakket med dem

• #10   7. okt 2010 Hvis du ved de mangler flere steder så forstår jeg ikke du ikke har været derude allerede, vis dit ansigt og sig du har hørt de mangler nogen og du er klar til og starte når som helst.

Sidste gang jeg gjorde det fik jeg arbejdet, kom kl 11 og spurtge om de manglede nogen, og kl 12 skulle jeg komme igen og starte, så bare kom rundt til dem du ved mangler imorgen.

• #11   7. okt 2010 Må ikke starte før den 1 janurar.. smiley desværre. skal gå i skole 20 uger.

Kommentér på:
Job ansøning.. Hjælp.

Annonce