{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

kompressor fra harald nyborg {{forumTopicSubject}}

er der nogle af jer derude der har en kompressor fra harald nyborg 4,0 hk til 2500 kr. jeg købte sådan en stor kompressor for ca 2 måneder siden. men for lidt over 3 uger siden skulle den til reparation. og i dag har jeg hentet den. og inden jeg skulle starte den skulle jeg tjekke olie standen , men der er intet olie at se i den runde olie beholder, så jeg hælder kompressor olie på lige så stille og holder øje med olie beholder om den kommer op til min eller max mærket , men det sker ikke, da jeg har hældt 1 ½ liter olie på flyder det oven ud. . også blir jeg i tvivl har , nogle der ved hvor maget olie der skal smides i sådan en ??????
eller er der noget galt med olie beholderen siden den ikke viser noget ved min eller max.????????
skal harald nyborg bare have den retur til rep eller hvad ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kompressor fra harald nyborg
  • #2   9. okt 2010 Ind med den igen og sig at det ikke kan passe at sådan en dyr maskine ikke viser olie efter at den lige har været til rep i 3 uger - især når den kun er 1 måned gammel....
    Har selv været i harald engang, godt nok skal mange elektriske ting til rep, men vil sige at når den er så ny og har været afsted allerede og den har fejl igen så må de bytte den. Hvad by er den købt i??

Kommentér på:
kompressor fra harald nyborg

Annonce