{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Useriøs menesker {{forumTopicSubject}}

Hvor for findes der så mange useriøse menesker?

man skulle satme kunne sende en regning til hvis en køber ikke møder op eller aflyser kort tid for aftalen.

Er sku lige brændt af i bil handel og fuck det pisser mig af.
Jeg var sku ellers en flink mand.
manden ringer til mig tisdag og spørger ind til bilen, og jeg tilbyd ham at komme til nakskov onsdag, da jeg er på arbejde i nyk F. kommer ned onsdag, og han kikke på bilen, men vidste ikke rigtig. Jeg siger til ham tænk over det og kom tilbage til mig torsdag.
han ringer torsdag og siger ok´, om vi kan mødes kl 15 i karlslunde, dette siger jeg ok til.

Jeg bruger så min torsdag og fredag aften på at gøre bil klar, så den står pænt når han henter den.

det bliver lørdag, og jeg køre ud efter coupen samt for konen til at køre i brava fra helsingør + er vi også kørt i god tid, for at han ikke skal vente.
Men ved kbh skriver han at han ikke vil have bilen, eller jo det ville han til en meget latterligt beløb under det aftalte.

Håber fandme at køber noget andet ragelse som går i stykker hele tiden, så kan han fandme lære det fattig røv.

Fandme også surt at have brugt 300- 400kr i benzin

bare min sure galle idag

håber i andre har en bedre wekkend.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøs menesker
  • #1   23. okt 2010 Derfor sælger man ikk noget på BG, sælg den til forhandler eller på DBA... BG er simpelthen en børnehave at handle i...

Folk tror de kan få en veyron for 25 KRONER herinde, også skal den være sport til den slags penge jo...

• #2   23. okt 2010 Man kan bare ikke regne med folk,så ved du til næste gang at så må folk komme til dig-så du ikke skal bruge benz og tid på det,ta et par pils og nyd dagen

• #3   23. okt 2010 Jesus : jeg forstår godt din vrede...

Men det er desværre bare en stor børnehave herinde...
    Der er intet at gøre ved det..

• #4   23. okt 2010 Har prøvet det alt for mange gange med flere ting
    hvis folk vil købe af mig er det hjemme hos mig
    hvis de vil holde bilen nogle dage til de har penge
    skal der lægges et beløb 500-1000kr ca ellers er de ik seriøse
    bringer aldrig noget til nogle folk er nogle fuck røve

• #5   23. okt 2010 skal lige siges at det ikke var en brug her inde fra, men som jt skriver så tager jeg et par pils og finder en ny køber.

• #6   23. okt 2010 Alt hvad der hedder levering osv er jeg også helt færdig med. Gider ikke ligge og køre land og rige rundt og køre hjem igen med det samme som man kørte afsted med.

Kan sku godt forstå du er sur.

• #7   23. okt 2010 Det lyder fornuftig,det tror jeg satme også jeg gør,efter en lille køretur

• #8   23. okt 2010 I know MGK... Den algs spassere er overalt, dog er chancen for at finde dem herinde meget større...

By the way Jesus, hvis du havde sommerbilen til salg ville jeg da helt klart foretrække selv at komme og trille den hjem, det jo en veld vogn sådan en..

• #9   23. okt 2010 Det er en klassiker at folk pludselig ikke har nok penge, jeg havde for lidt siden en køber, som til at starte med forklarede at han havde langt flere penge, end han skulle give for min bil, så penge ville aldrig blive et problem.

Jeg stod selv og skulle købe en bil som jeg var vildt interesseret i, dog var der en anden køber på den der stod klar, så vi aftalte at jeg smed et depositum for at han holdte den tilbage til mig, hvilket jo lød som musik i mine ører.

Dagen efter skriver min køber at han pludselig har 10 klik for lidt, så der spildte jeg lige det dipositum... ÆRGELIGT.!

• #10   23. okt 2010 Miilo .
    ja det kan der selvfølgelig være noget om smiley

Er faktisk også blevet kontaktet et par gange af en herfra på den hvide.
    Men ja, der har jeg så taget en anden taktik i brug. arrangere intet og venter ikke på nogen.
    Hvis de virkelig mener det, så må de ringe når de holder her så skal jeg nok dukke op selvfølgelig.
    Venter ikke på flere nu, de viser en masse interesse, men glemmer lige at svare tilbage hvis de alligevel har ombestemt sig. tsk

• #11   23. okt 2010 Jeg ville nu ikk ha noget imod at køre rundt i den hvide golf der..

Men istedet må jeg nøjes med den chinese son of a bitch til en mondeo med en kobling der er nedslidt,,,

• #12   23. okt 2010 Det er pisse irriterende, men det kan også sagtens gå den anden vej.
    Jeg var ude for at jeg skulle købe en golf 4 af en herinde fra. Jeg havde været ude og kigge på bilen og vi havde givet hånd på at den bil skulle jeg have og vi aftalte et beløb osv.
    Da der var gået en 3-4 dage, så havde jeg fået snakket med banken og fået lånet igennem og stod så med 80.000,- i hånden. Dagen efter var jeg på vej ud til ham og skrev til ham at jeg var der om en halv time så svarer han tilbage "Øh, jeg har nok nogen dårlige nyheder.. Jeg har lige solgt den til min kammerat." - Kæmpe idiot!

• #13   23. okt 2010 Jeg har fået nok af det lort.

Her er mine 3 regler:

1: Ingen handel med udlændinge. Siger altid bilen er solgt, hvis jeg køber en bil og kan hører at det er en udlændinge siger jeg undskyld forkert nummer.

2: Jeg kører ingen steder for at vise min bil. Skal min bil ses så bliver det hjemme hos mig, når jeg har tid. Hvis han ikke vil, så er han tydeligvis ikke interesseret i bilen.

3: Er der en der vil gerne købe bilen, men først kommer i morgen, mandag, tirsdag, søndag eller når han får løn, så tager jeg 1000 kr. depositum.

Med de 3 regler er jeg aldrig gået galt i byen.

• #14   23. okt 2010 nu er folk der handler med mig så heldige at hvis jeg siger jeg køber skidtet, så køber jeg skidtet. Også selvom jeg har fortrudt, for så må jeg sgu bare sælge lortet videre. Det andet der holder ikke

• #15   23. okt 2010 S T

Med de der regler skal du sgu nok få solgt en bil... Før eller siden...

• #16   23. okt 2010 Galant > Tja uden at blære mig så har jeg solgt et par stykker på det sidste.

• #17   23. okt 2010 har kun haft bøvl med perkere så handler ikke mere med dem, de ejer sgu en sans for god handels etik !

• #18   23. okt 2010 ikke en god sans !

Kommentér på:
Useriøs menesker

Annonce