{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt elværktøj?
  • #2   24. okt 2010 Af de mærker du nævner der ville jeg vælge DeWalt eller Bosch (den blå serie - ikke den grønne).

    Ellers kunne du også prøve at tage et kig på Makita. De laver også noget rigtigt lækkert værktøj.


  • #4   24. okt 2010 er også mest til dewalt

  • #5   24. okt 2010 Min far og jeg bruger kun makita, det er bare noget der virker, og så vejer de samtidig ikk så meget. super lækkert værktøj. ps vi er snedkere smiley

  • #6   24. okt 2010 af dem du har valgt ville jeg sige De walt, men som de andre skriver så overvej evt. Makita.. Det ville jeg hvertfald købe, og mener os det er lidt billigere end De Walt.

  • #7   24. okt 2010 Nu tog jeg bare de 3 fordi det dem jeg har hørt mest om - Men vil da lige kigge lidt på makita.

    Det kun til hobby brug, så det jo ikk noget jeg skal bruge vildt meget smiley


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #8   24. okt 2010 kommer helt an på om det er 230v værktøj vi snakker om. i 230v er en skil rundsav ualmindelig god til prisen.skruemaskine ville jeg gå efter makitas

  • #9   24. okt 2010 Makita eller Metabo smiley

  • #10   24. okt 2010 DeWalt og Makita har ikke meget at lade hinanden høre af. Det er skide godt værktøj!

    Metabo laver nok nogle af verdens bedste vinkelslibere - men det er så også det eneste jeg rigtigt kender dem fra.


  • #11   24. okt 2010 HUSK de 3 mærker du nævner har lavet billigt værktøj også, hvilket jo ikke er så god kvalitet som deres prof værktøj, men jeg ville holde mig fra bosch og black & decker, og gå efter noget hitachi, dewalt eller festool, og af dem er det sku nok festool jeg bedst kan lide, og deres lille c 15 li er stærkere end en 18v dewalt, festoolen kunne trække en lang skure med hoved og det hele i gennem en 4X4 stolpe det kunne dewalten ikke, og du får forskellige hoveder med til maskinen f.eks 90 graders hoved og alt det andet værktøj de laver er lige så genialt lavet, f.eks deres dyksav med alu skinne til, og deres kasser værktøjet kommer i kan stabels oven på hinanden og låses så det bliver til en stor kasse hvilket også er et stort plus

  • #12   24. okt 2010 er det et hus du skal renovere fra A-Z ? i så fald kan kvalitets værktøj være en fordel. Især hvad batterierne angår. (Der er ikke noget værre end at lortet løber tør efter 4 skruer.) Men det er til hobby brug, så syns jeg personligt ikke der er nogen som helst grund til at give 2-3000,- for en boremaskine, der kommer frem 1gang om måneden...

    Jeg har selv en Grøn BOSCH til 800,- som klarer ALT hvad jeg har stoppet i den, indtil videre. Jeg bor også selv i hus, så ja der skal da laves lidt ^^

    På mit arbejde bruger vi kun Makita, og Metabo. Det er altså bare noget der virker smiley Jeg har arbejdet lidt med Dewalt skruemaskiner også, men syns de er for tunge i forhold til hvad de egentlig kan.

    Det eneste jeg kan råde dig til er, køb efter forbrug !!


  • #13   24. okt 2010 og selvfølgelig makita som også er fint værktøj, men igen er jeg mest til festool når det er træ der arbejdes med, og festool er også snedker værktøj

  • #14   24. okt 2010 - =MALM= -
    dewalt kan godt holde til metal, du skal bare købe deres prof serie og ikke deres discount værktøj


  • #16   24. okt 2010 Ja alle har en mening om værktøj ligesom med bil mærker.

    Jeg selv bruger Bosch den grønne serie. Jeg ved godt folk nu vil sige det ikke er kram osv. Men mit Bosch værktøj har jeg total renoveret en lejlighed med ALT lofter vægge. køkken. Bad osv.. Og nu har vi købt hus hvor jeg os er i gang med at renover ALT.. Og værktøjet køre endnu. Er blevet FLITTIG brugt nu i 4 år uden problemer..

    Så ja Makita er da super lækkert men os SUPER dyrt. Så jeg ville vælge Bosch Grøn serie.. Er udemærket til prisen det virker smiley


  • #17   24. okt 2010 BLÅ BOSCH !!

  • #18   24. okt 2010 jeg bruger festool eller Hilti to super gode maskiner men de koster

  • #19   24. okt 2010 blå serie i bosch er prof og grøn er deres lav pris maskiner de begge virker men der er forskel hvis man går med det i hånden hele dagen. Jeg har i hvert fald købt min sidste under 1000kr bore/skrue maskine, men igen hvad er dit behov, skal man gå hele dagen med planteværk eller sådan noget, ville jeg vælge noget ordenligt da de jo holder i mange mange år, og deres batterier holder holder i RIGTIG mange timer plus der er 2 batterier med og det kun tager max 1 time så er de ladt op igen

  • #20   24. okt 2010 Det er ikke et hus der skal renoveres, det er bare lidt småting der nu kommer i ny og næ - Så kan godt være nogle af de mærker blir lige dyre nok.

    Feks en rundsav, vil nok blive brugt 10gange årligt, og stiksav 5gange - Så det jo begrænset hvor meget det vil blive brugt.
    Har en Black & Decker skruemaskine nu, og det bare en billigt til 400kr, og den har klaret mine behov indtil videre fint.
    Så er ikke så krævende smiley
    Feks har Bygma tilbud på Black & Decker rundsav eller stiksav til 500kr.

    Ved godt man ikke kan forvente meget til 500kr, men det burde da kunne skære et bræt over et par gange om året smiley


  • #21   24. okt 2010 hvad med evt købe brugt kvalitets værktøj??? som max er 1år gammelt så skulle det stadig være en del år tilbage i det, også har du noget der virker og skære ordenligt

  • #22   24. okt 2010 hilti

  • Kristian M
    Kristian M Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #23   6. aug 2013 Jeg syntes Bosch og Dewalt er super gode. Inde på www.Discount-byg.dk anmelder de el-værktøj og der siger de også at disse 2 mærker er super gode smiley

Kommentér på:
Godt elværktøj?

Annonce