Fortæl mig hvor fuld du har været! {{forumTopicSubject}}
Synes da vi skal bruge sådan en herlig Søndag aften på gode fuldemands historier.. Jeg starter:
I går var jeg til personale fest i Herning. Jeg skal kun arbejde i herning i en periode, så syntes det kunne være en god idé at deltage i festen, så jeg kunne lære de andre bedre at kende.. Vi fester igennem og den får ikke for lidt, det er både dans og fælleslege og hele baduljen, de tomme flasker bliver flere og flere og tilsidst vælger vi at tage ibyen..
Efter at have væltet diskoteket, hvor jeg så flot får brækket mig under bordet, er jeg enig med mig selv om at jeg skal finde tilbage til min arbejdsplads, hvor jeg vil sove i bilen. Jeg har i kampens hede mistet min telefon, så jeg kan ikke ringe efter en taxa, så jeg vælger at gå hjem. Trods det at der íkke er mere end 10 minutters gang til der hvor jeg skal sove, tager turen omkring 2 timer. Det er jo ikke nemt at komme nogen steder med en 2 cifret promille i blodet og et par ben jeg tydeligvis har glemt i baren.
Jeg kender ikke Herning og aner egentlig ikke hvor jeg skal gå hen, så jeg vader bare rundt i regnen og bliver mere og mere desorienteret. Jeg vælger desperat at ringe på døre for at nogen kan guide mig på vej. men der er selvfølgelig ingen der gider åbne midt om natten. Jeg trasker videre ud over græsplæner og buske for tilsidst at komme til en hovedvej. Her gør jeg et sidste desperat forsøg for at finde hjem, ved at blaffe. Men ingen vil samle mig op! Til mit held kan jeg nu se at jeg befinder mig et lille stykke fra min arbejdsplads, så jeg for heldigvis styret mig selv i den rigtige retning, og bliver lagt i seng på bagsædet af min bil..
ikke nogen vild historie, men synes alligevel det er imponerende at man kan drikke sig så fuld at man gør sådan nogle tåbelige ting. Hvad har du oplevet?
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 176 Svar: 2.933
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 12 Emner: 145 Svar: 2.564
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 91 Svar: 1.454
okt 2003
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 66 Svar: 1.735
Ikke så smart og specielt ikke da det var lille juleaften jeg tog i byen og min mor måtte hente mig på politigården kl 14 juleaftensdag....
Der var lidt mere stille ved bordet den juleaften end normalt
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 11 Emner: 73 Svar: 2.063
aug 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 9 Emner: 169 Svar: 847
maj 2004
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 160 Svar: 761
Benny G --> Jeg kender din type, du tar kun i byen for at slås!
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Hvordan med hvem og hvorfor husker jeg intet om
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 41 Biler: 19 Emner: 170 Svar: 1.835
vågnede op dagen efter 20km fra hvor jeg tog i byen, sovende på en banegård med et blåt øje, en brækket næse, en halv flaske smirnoff i hånden og ingen mønt til at komme hjem.
ellers har der været en julefrokost hvor jeg lige kommenterede chefens kones silikonepatter, hvorefter jeg kaldte hende en møgso fordi hun blev mopset, og chefen brummede noget en fyring hvis jeg ikke lukkede røven.
eller da jeg vågnede med en af mine venners bettesøster i min seng, efter han var gået kold aftenen før, og det sidste han sagde var at jeg skulle passe på at hun ikke fandt en stodder i byen... doh
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.665
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.665
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 142 Svar: 511
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.813
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 142 Svar: 511
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 111
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 24
Da jeg kommer hjem får jeg at vide at jeg er stukket af ud af toiletvinduet og self har haft låst døren...så kunne de andre ikke komme på tønden
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 480
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.691
Og jeg har sgu desværre også været så stiv at jeg kom til at købe en cult shaker...wtf...drak ellers kun budweiser...
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 794
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 226
Hahaha har også en gang gået rundt i en skov i 3 timer helt alene, uden egenlig at vide hvor jeg var henne af uden pung eller telefon, for efter at endelig have fundet en vej stoppe den første bil der kom kørende ved at stille min midt i det hele og håbe på de stoppede, fik så et lift af dem ind til den nærmeste by hvor jeg tog et tog hjem....
( stave og grammatik fejl er 100% gratis )
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 7 Emner: 164 Svar: 1.940
fortæl fortæl
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
Vi kørte fra nordsjælland fredag morgen, og da vi nåede Roskilde var guldbajerne gået i blodet.. Jeg husker svagt McDonalds i Nyborg lige efter broen (en klassiker!), også kan jeg huske noget car-wash til selve DHB..
Søndag eftermiddag vågner jeg i et kogende telt, og tænker bare "Hvor hulen er jeg nu?", da dette telt var rødt, og mit eget var blåt.. Jeg lå så åbentbart ved siden af min kammerats storesøster, som havde fået ondt af mig.. Haha
Hele lørdagen er helt væk, men mine kammerater siger at jeg var med til brænderfest og til hangarparty.. Kan INTET huske udover den car-wash der.. ^^
Skidegodt DHB, så slet intet ræs...
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 917
Smadrede en telefonboks i løkken, fordi at politiet ikke ville tage mig seriøs, fordi det vist var noget med hva man skulle gøre når det tordnede... Om det var farligt at gå på vejen eller noget i den stil
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 226
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 177 Svar: 2.238
nåår tilbage til historien
vi havde været i byen i 18 timer og var enige om vi sku hjem og begyndt og sejle ned af gaden for komme hjem og vi mødt et hegn på 25cm og brugt 3 timer på komme over det for komm ind til hans kammerats hus fordi haven døren sto på klem som aftalt og vi sku finde sengen for sove men min kammerat lå der med hans affald fra byen både fransk hotdog og en åben cola og det hele
vi valgt så gå nede under igen for sove og vågne ved få halv snaver af gamle hund ØØØV
Fortæl mig hvor fuld du har været!