{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.223 visninger | Oprettet:

Vedr. syn af indkaldt trailer {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Her er en lidt snørklet historie...

Jeg har overtaget en 28 år gammel trailer, fra en nu afdød. Efter manden døde fik hans kone en indkaldelse til omregistrering af traileren, det var i december 09. De gav 6 måneder, til at få traileren omregistreret, og der står at den også skal synes ved omregistrering.

Der står også at efter de 6 måneder kan de bede myndigheder om at inddrage pladerne.

Jeg vil jo så gerne syne den og omregge den i mit eget navn.
Men der er jo gået lidt mere end 6 måneder, men det skal siges at den lokale betjent her IKKE endnu været ude efter pladen, så den sidder på endnu.

Jeg har igennem de sidste 14 dage fået traileren i tip top stand, så den er klar til syn. men skal jeg bare trille ud og få den synet og så på motorkontoret/skat og få den omregget? Eller skal jeg forvente at skulle købe ny plade til den? Eller kan den slet ikke synes mere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. syn af indkaldt trailer
  • #1   5. nov 2010 Hvi du ikke har hørt noget endnu, er det enten fordi de ikke er nået så langt..... så har du ingen problem..

Men hvis du har oplyst damen dit navn og adresse såe r det jo noget andet....

Meeennn pladerne skal du jo ikke betale så meget ekstra for...

Omregistrering koster 380,-kr....

Ny nummerplade 590,-kr.for det er jo inklusiv omregistreringen... så 200,-kr. ektra... er jo ikke en herregård, så køre til syn imorgen og få det klare som det første mandag morgen....

• #2   5. nov 2010 selvfølgelig kan den synes...
    og hvis pladerne ikke er taget endnu... så er det bare ned og få den synet inden de bliver snuppet... så slipper du for at købe nye plader.... såå tjep tjep

• #3   5. nov 2010 så længe pladen ikke er inddraget s¨kan du bare syne den også omregistrere den. Tror det hedder et registrerings syn smiley

• #4   5. nov 2010 Sorry 210,-kr ektra....

Men trailere skal synes hvergang ved omreg, med mindre det er et år iden den sidst er synet... smiley

• #5   5. nov 2010 Damen ved udemærket hvem jeg er, og jeg er sikker på at jeg ville have hørt hvis jens-betjent havde ringet på hendes dør.

og den skal synes, skal den. men jeg synes også det er lidt fedt at have en 28 år gammel plade på den.

• #6   5. nov 2010 Det skal i ikke være så sikker på, for har prøvet det at en ejer har tvangsafmeldt et køretøj, fordi ham jeg købte den af ikke havde gjort det og der var gået ca. 6 måneder...., og jeg kunne nå at omreg. samme dag jeg købte den.... det gik også fint, men næste morgen tog politiet pladerne, for nu vidste de jo hvor køretøjet var, via omreg...

Så man kan aldrig vide sig sikker, og nu er det jo snart et år siden de fik bekeden... ;-))

• #7   5. nov 2010 Max

Ja du må jo bare håbe, men det fede er jo ikke så fedt endda, hvi du har haft den stående i ca. 11 måneder, og ikke har fået det klaret,,, men sket er jo sket er jo sket og det er jo ikke til at lave om på, så du kan bare håbe...

• #8   5. nov 2010 denne er ikke tvangsafmeldt. Manden har købt traileren fra ny i 82.

• #9   5. nov 2010 Jeg har lige fået den for små 14 dage siden. Jeg har handlet så hurtigt jeg kunne.

• #10   5. nov 2010 Ok, men når du ved den ikke er tvangsafmeldt så er der ikke noget problem....

Lavede selv samme nummer med en trailer jeg købte, og manden der havde ejet den havde været død i ca. 3 år, og så længe der ikke betales vægtafgift på traileren så er der ingen der gør noget, selv ikke skat eller politiet, med mindre damen har rettet henvendelse til dem...

Og ja et sjovt system vi har i lille Danmark... Men pøj pøj med det....

• #11   5. nov 2010 jo tak. det er en 400kgs trailer, så den koster ikke en rød reje at have stående.

• #12   5. nov 2010 Nemlig, min er fra 1986 og må kun veje 300 kg, i alt, og jeg synte der var synd den bare skulle skrottes...

Den fik nye dæk, lejer, lygter... og så havde man endda fået en støøre trailer i Harand skrald til samme pris... Hehe, men sådan er det jo med nostalgi.... heh

• #13   5. nov 2010 Sorry igen den er ikke fra 1986 men fra 1968..... ;-))

• #14   5. nov 2010 det er jo det. Min kommer til at stå i 1300 med syn og omreg smiley

• #15   5. nov 2010 Ok det v ar da billigt nok, og så ved du jo den er i orden...

Kommentér på:
Vedr. syn af indkaldt trailer

Annonce