{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nedtur..
  • #2   7. nov 2010 tænk mere på bilen og brug mere tid på den så skal det nok komme stille og roligt

• #3   7. nov 2010 det er sku røv, tror jeg ville bruge en masse tid på kammeraterne, for at få tankerne væk, der skal jo gerne ske noget,.

• #4   7. nov 2010 du skal bare i byen og knalde nogle nye damer.. Nu får du rigtig tid til at give den gas med dine kammerater.

• #5   7. nov 2010 en ordentlig druktur med nogen gode kammerater som kender nogen slutty girls. (måske lidt svært en søndag)

og ellers bare være samm med kammerater så meget som muligt. spille se film tag ud og bowle eller et eller andet. alt er bedrer end at sidde hjemme efter sådan en tur der.

evt. ses med en gammel flirt eller lignende. det bare op på hesten igen. smiley

• #6   7. nov 2010 der er ikke en håndfuld men et land fuld..

• #7   7. nov 2010 mr pedersen, tror sku ikk lige det er det første man har brug for efter den tur, men alle er jo ikk ens

• #8   7. nov 2010 ja ved det godt, siger de alle sammen, bare op på hesten igen.. men syntes bare det er en lang vej..

har vist det i cirka en uge og idag var det så officielt, med at vi byttede tingene tilbage til den rette ejermand..

den var satme hård... især fordi jeg elsker hende rigtig rigtig højt, men at hun ikke længere følte det samme for mig og at hun ikke ville lade vores forhold køre på en løgn..

men ja, det er meget hårdt.. og vi er begge ude fra nordfyn og går begge i byen i odense, så vi kommer til at se hi nanden før eller siden.. og det bliver også hårdt..
    har bare brug for ideer til at komme psykisk videre hurtigst muligt, meldingen var klar " det bliver ikke os to igen" så hvorfor overhovedet kæmpe mere..

• #9   7. nov 2010 Prøv og nyd du er single... Jeg ved godt det lyder som verdens dårligste ide, men alligevel. Tænk over at du for, forhåbentlig en kort periode, kun skal tænke på hvad DU vil og ikke hvad I vil...

• #10   7. nov 2010 bowling og det lyder helt godt.. smiley

er dog ikke længere inde i sorgen at enhver sang og enhver film, ja selv visse reklamer minder mig om hende.. så fjernsyn det er et helvede lige PT.. det samme med radio..

bilen er igang med at skiftet kobling og så skal den gøre klar til syn.. så den skal der nok blive brugt tid på..

• #11   7. nov 2010 jamen det sku bare ud og lave nogen herreting med drengene. og møde nogen nye damer.

• #12   7. nov 2010 Glæd dig over den tid der var..
    Glæd dig over at det ikke sluttede i et kæmpe skænderi..
    Glæd dig over at der ikke var børn indblandet..
    Spørg dig selv - Vil du fortsætte forholdet, nu da du ved at hun ikke føler det samme for dig??

• #13   7. nov 2010 find noget andet at gi dig til... tankerne skal bare væk nogen gange..

• #14   7. nov 2010 havet er fulde af andre fisk,

så du må ud og fiske.

• #15   7. nov 2010 du skal finde noget som din tid og tanker kan gå med. fx at hygge dig med bilen, lave planer for den, ting som gør at hver gang du sætter dig ind i bilen, så får du et smil på læben.
    tag kammeraterne med ud i garagen, smid noget musik på, og så gå i krig med bilen.
    Når du er på arbejde, så hold humøret oppe, forsøg at vær glad, og holde en positiv tone, selvom det godt kan være svært, når ens følelser og humør er helt i kælderen.
    og HUSK at snakke med dine venner/familie om hvordan du har det, sån du ikk holder det spærret inde i dig selv. få følelserne ud, knæk en tåre, hva som helst, bare du ikk bygger sorgen op inde i dig selv..

held og lykke med det smiley

• #16   7. nov 2010 Ricky : Nej det er rigtigt... Sådan er vi så forskellige. Jeg kender ikke Peter, det var jo også bare et forslag...

• #18   7. nov 2010 Kenneth t "Glæd dig over at det ikke sluttede i et kæmpe skænderi.."

det var så netop problemet idag, vidste godt det var sidste chance, hun gav mig lov til at komme ud og snakke det hele igennem, og stille spørgsmål hvis jeg ville..

og det hele gik bare SÅ godt. det var helt fucked at vi kunne sidde og snakke, grine, hygge os men så samtidigt at så snart jeg gik ud af døren ville hun aldrig være min igen..

den var svær at sluge..

og hader at være alene, men kan jo ikke sove sammen med en eller anden HVER aften..

men ja, skal have fundet mig en hobby, da jeg går arbejdsløs.. så det hjælper ikke på sagen.. er dog startet som maler, men dropper ud i morgen da det ikke siger mig noget som helst..

• #19   7. nov 2010 angående med at brænde inde med følelser, så overvejer jeg noget boksning eller noget i den stil.. vil bare gerne have træningen, ønsker ikke nogen skal slå på mig..:D

nogen de rhar forslag.. snakkede med en på skolen, om der var noget street fighting i odense, men ved det ikke helt.. ønsker som sagt ikke at blive slået på, ønsker bare den "almindelige" del af træningen

• #21   7. nov 2010 Hvis det var endt i et skænderi kunne man have sagt: fuck den so.
    Men det ville stadig være en kortsigtiget løsning hvis du har følesler for hende der er så stærke.

Min eks, og mor til min datter, smed mig ud på en led og latterlig måde og i starten sagde jeg også fuck hende! Men den holdte kun indtil man sad alene om aftenen... Så var hun måske ikke så slem..
    Det er heldigvis længe siden. Har en skøn kæreste og skal være far igen til december.

Slå hende ud af hovedet som "din dame" og se hende som en rigtig god ven. Chancen er at hun ved mere om dig end dine tætteste kammerater gør. Med tiden kan i måske tage en bajer sammen i byen uden at det skal være "eks-øl", men bare to venner der nyder øl og selskab!

Op med humøret, skru bilen færdig og så nyd den tid i trods alt havde sammen smiley

• #22   7. nov 2010 jamen ja, det er netop den der del med at vi ikke kan ses uden der altid vil være det der "kæreste-forhold" ville med glæde være hendes ven, men samtidigt tror ingen af os det ville fungere hvis nu at jeg så hende sidde med en anden fyr i byen eller omvendt..

man ja, vi er alle forskellige, og jeg får det godt af at snakke med fremmede om dette, da i ikke kender mig eller hende, så derfor har i ingen fordomme, det er satme rart.. hvorimod alle mine venner finder de dårlige ting og nævner dem, det er træls når nu jeg elsker hende så højt stadigvæk..

• #23   7. nov 2010 ja den der alle gutterne er klar med:"hun var også en kost osv."
    det er bare ikke det man har brug for.. Håber du finder en hobby der kan få tankerne væk og samtidig få tiden til at gå til du finder jobbet for dig smiley
    Kan varmt anbefale styrkeløft!

• #24   7. nov 2010 det er netop det jeg undersøger lige pt.. er sq lidt lasket efterhånden(meget, vil onde mennesker nok sige) og det hjælper ikke på selvtilliden..

men købte nyt tøj i sidste uge som jeg havde på for første gang idag da jeg var derude.. det var klart et boost af selvtilliden.. nu skal vi bare enten af med nogle kilo eller omvende dem til muskler..

er pt 1.95 og vejer lige nu 111kg.. har dog lige tabt mig 7-8 kg de sidste 30 dage, mest på grund af at jeg allerede i mandags fik af vide vi nok ikke var sammen mere, så har ikke haft appetit eller lyst til mad, så vægten røg lige 4 kg på 4 dage og den er stadigvæk ned afgående..

men ja, vil gerne træne, orker bare ikke alene og vennerne de gider ikke sådan noget.. så den er træls..

og nej præcis det der.. "du skal bare glemme hende" "hun var alligevel en kost" "du kan finde noget bedre" - det er der ikke brug for. lige nu vil jeg bare gerne være sammen med hende igen jo..

• #25   7. nov 2010 Hehe lasket smiley
    Altså styrkeløft strammer ikke op som sådan. Tænkte mere på det med at få tankerne væk. Når man står med 160 kilo på skuldrene og man skal ned i hug og op igen, så tænker man ikke på noget som helst andet smiley

• #26   7. nov 2010 haha, "puhh det er tungt det her... hmm hvad skal vi have at spise...." KLASK og man er helt flad.. smiley nej det kræver koncentration..

glemte at tilføje da jeg startede som maler røg jeg på su og måtte flytte hjem igen til de gamle.. dette er 4 uger siden, også et lille nederlag, men fandme dejligt i denne situation.. heldigvis, for var sq blevet tosset af at gå i en lejlighed når vejret er dårligt og man ved at man IGEN skal ind og sove helt alene..

har heldigvis nogle dejlige og forstående forældre som gør hvad de kan for at hjælpe..

• #27   7. nov 2010 Øl
    Spil bowling
    Gå ud og se fodbold, strip (Evt. en tur på Reeperbahn med gutterne)
    Kammerater
    Ferie
    Spille computer/PS3/Xbox
    Motionere
    Besøg familien

Sørg for at få gået i byen og hvis du møder hende, IGNORER hende! Så ved hun hvad hun er gået glip af!

Held og lykke med det.

Vh. Simon.

• #28   7. nov 2010 simon V :

kan ikke ignorere hende..:P er så meget skudt i hende, og da det nu er hende der ikke ønsker det mere så ignorere hun bare mig og så giver jeg efter..:) er ikke stærk til det der..

• #29   7. nov 2010 kender det. godt nok kun efter 1½år men den var ikke sjov.
    brugte da 3 måneder på at være trist men nu ja jeg savner sku da trykheden. og det at ens seng ikke er tom. har nu været single i 2 år og nyder det sku enlig meget godt. jeg jager ikke tøser nå jeg tager i byen. kommer man i snak med noget hunkønsvæsen så det sku hyggeligt nok. kommer en af dem med hjem ja se den fin hvis ikke ja så har man hygget sig. har man ikke hygget sig med samtalene ja så har man spildt tiden..

• #30   7. nov 2010 Peter N: Kender det godt, men det er sku den eneste udvej. Ignorering betyder bare så meget. Og det er DU lige pludselig ikke kan se det interessante i hende, ville give hende stof til eftertanke.. Tro mig, det virker!

• #31   7. nov 2010 trøste fisse er ikke vejen frem.
    tag ud og kom i snak med andre piger ikke for at score men for at bevise man stadig kan. score man uden at opsøge det. er det ultimative selvtelidsboost.

• #32   7. nov 2010 ketil, lige præcist, føler mig dog ikke som en "handsome guy" men mere som pigernes ven, men noget må jeg da have haft gjort rigtigt siden det blev til 3 år.. smiley

folk skal bare lære den indre "Peter" at kende, mange falder bare fra inden de når dertil..

men ja, enhver utilsigtet scoring vil være et boost på selvtilliden, selv for dem som syntes den er helt i top i forvejen..

• #33   7. nov 2010 det det samme med mig. jeg er da meget sød....... men en sætning mine venner tit høre fra pigerne om mig... jeg så bare overbevist om de snyder sig selv for en oplevelse og hvis ikke de er intra så det cool så skal de bare ikke regne med jeg gider jage dem... hvis en pige spiller kostbare i mere end 30min ja så er de ikke umagen værd. jeg gider enlig ikke hive hvemsimhelst hjem hvis jeg få chancen.
    HUN skal sige mig noget før jeg gider.

gode råd
    se
    Van the man
    Hicth
    give en nogle ider til livet
    og så også nogle at de der
    10 things i hate about you slags film (de er underholdne og damerne kender dem det giver hurtigt nogle minutters taletid som ikke er serøse og som hurtigt vil sige dig om pigerne er noget eller ej). undgå at snakke alt for meget om biler (pokkers svært med mine venner)
    og vær kun intresseret i deres arbejde hvis du enlgi er det... og lav gerne lidt gas med deres job.

mødte en pisse sød pige i fredags hun arbejde i bog og ide. min første tanke var nok at det lød kedeligt. men så tænkte jeg om det enligt var farligt. papir cut er jo ikke helt ufaliget det ved alle.
    snakkede med hende i nogle timer og hun nævnte flere gange hun havde kæreste på. vi var ved at kysse et par gange men fik det ikke gjort hvilket enlig kun gjorte det bedre efter som man hviste hun vare intra men hun også hviste det var forkert og hun heller ville være tro mod sin kæreste. end at kysse med en eller anden fyr hun lige har mødt.
    selvtillid efter sådan en tur jo tak. havde vi derimod kysset ja så havde det nok været en flad fornemmelse for så havde hun jo enlig været "billig" (af mangel på ord/staveevner)

og jo man kommer igennem nogle nedture nogle gange. der stadig perioder hvor jeg drømmer om x´en og ikke har lyst til at sove naten efter fordi jeg er bange for at vågne fra en drøm der ikke er virkelig men de dage bliver der længere og længre i mellem

Kommentér på:
nedtur..

Annonce