FUCK FONA {{forumTopicSubject}}
købte d.1 -10 en ds lite til min datter der fyldte 5 år stor dag få dage efter begyndte den ene skærm at lyse hvidt konstant slukkede den og tændte igen, så virkede den normalt.
En uge senere skete det igen og slukkede den for at se om det gik væk, men det gjorde det ikke.
indleverede den i fona d 14-10 og de ville sende den videre til rep. ingen problemer det var jo under garantien. nu 4 uger senere får jeg så en mail at det er en fugtskade og ikke dækkes af garantien der er sendt et billede med hvor der er vist nogle komponenter der skulle være færdige. problemet er at min datter hele tiden har sat i sofaen ved min side og under opsyn og derfor kan garanterer at der ikke var spildt noget ned i den men har forklaret det over for fona men det er de ret ligeglade med. jeg spørger derfor efter ds lite men den regnede de ikke med jeg ville have tilbage da den jo alligevel var defekt. hvad gør jeg? forbrugerstyrelsen????
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 85
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 94 Svar: 407
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 44 Svar: 542
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 205
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Men du har selvfølgelig krav på, at få den tilbageleveret.
Tilmeldt:
nov 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
jeg snakker slet ikke med alm. personale hvis de er dumme at høre, snakker altid med en overordnet.
selv i banken, måtte jeg ned og forklare dem deres egne regler :S
men når chefen godt kan se problemet, så står personalet til røvfuld.
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 2 Svar: 486
Du skal have muligheden for at få den tilbage, så du evt kan sende til et andet værksted hvis du skulle have lyst til det. Du skal dog formentlig betale for det da fejlen er selvforskyldt.
D.
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 12 Emner: 78 Svar: 888
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
sep 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 7 Emner: 45 Svar: 491
Fona er og bliver NO GO...
nov 2007
Følger: 35 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 3.102
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 370 Svar: 988
Det behøver ikke være sket imens den bliver brugt... Hvis de ved værkstedet kan bevise en fugtskade så kan du godt få produktet tilbage men hvad er der ved at have en ting der ikke virker....
Så din datter vil nemt kunne få den retur men pengene er som jeg ser det borte da der er konstateret en fugtskade så ikke andet at gøre end hvis det endelig er så be om at få den retur men ellers andet kan der ikke gøres....
Det er nemt at kalde andre som ikke lige gør som man selv syntes er det rigtige for en røv med en abe... Ser man jo tit med politiet uha sikke en nar til en betjent men selv samme betjent kan komme og sige "vi har fundet din bil" og vupti så er betjenten ikke en nar mere....
Så du må jo købe en ny og så måske undersøge om de steder hvor den anden lå om det er i nærheden af er steder hvor der kan være fugt i luften/vand....
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 370 Svar: 988
Jeg arbejder ikke i FONA men de vare de får i FONA er jo sjovt nok nogen de ligeså godt kunne have fået i en EXPERT butik eller en computer butik....
De er jo i en ubrudt kasse/embalage og dermed er det jo ens uanset om det er noget man køber i FONA, MERLIN, EXPERT eller andet sted....
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 2 Svar: 486
Mener også at DS'erne har en fugt "monitor" indbygget ligesom alle apple produkter fx. har.
Køb en ny et andet sted.
aug 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 7 Emner: 177 Svar: 496
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 2 Svar: 486
D.
aug 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 7 Emner: 177 Svar: 496
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 2 Svar: 486
D
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 407 Svar: 2.073
aug 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 7 Emner: 177 Svar: 496
Tak for svaret. God aften
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
kontant, basta osv. er meget godt - men til tider er det simpelthen noget retarderet pis der bliver bikset sammen, og hvad værre er, så medfølger det at ALLE tror de bliver snydt og bedraget ALTID...
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
nov 2007
Følger: 35 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 3.102
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 714
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Så afblæs lige at ringe til Obama og få air force one sat i luften, ihvertfald indtil der er noget at klage over. Hvis de nægter at tilbagelevere den, så kan du tage fat i forbrugerstyrelsen.
I dokumentet du underskrev ved indlevering; hvad stod der omkring gebyre?
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Derfor kan det tænkes, at Fona ikke regnede med at du ville have den defekte vare tilbage. Det er så en fejl fra deres side, men ikke umiddelbart noget der bringer dig tættere på en ny DS.
Afvent i første omgang og se om ikke den kommer tilbage indenfor et par dage.
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 85
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Jeg ser på realiteterne i sagen, og som det ser ud nu, så må du til forbrugerstyrelsen. Kan ikke se hvor Fona i henhold til købeloven har trådt ved siden af. De har lavet den fejl, at de ikke troede du ville have den tilbage, men har jo ikke afvist at give dig den tilbage.
Jeg vil sige at du er rimelig skidt stillet, men du skal da helt sikkert hive fat i forbrugerstyrelsen, når du føler dig uretfærdig behandlet
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Men opdater os lige i sagen
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 134 Svar: 518
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
FUCK FONA