Universal fjernbetjening hvordan?????? {{forumTopicSubject}}
denne model. http://www.avxperten.dk/diverse/universal-fjernbetjening/universal-fjernbetjening-(8-in-1)-sort.asp
Den skal bruges på mit phililps 42" fladskærm med serie nr. 42Pfl5603D/12 og model nr. HJ4L0905367407.
har fundet koderne som passer til philips i manualen (cirka 20/30 styks og gået dem alle igennem uden held) Holder de 2 knapper øverst oppe inde til knappen lyser som beskrevet i manualen hver gang en kode trykkes. Går udfra kanal 10 på fjernbetjeningen er tallet 0 da dette ellers ikke er på den ellers? Tv´er er selvfølgelig tændt men skal det ellers stå på nogen særlig kanal eller lign?
Håber i kan hjælpe inden jeg bestiller en org. philips fjernbetjening
okt 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 2.172
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 7 Emner: 260 Svar: 2.938
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
LogiTach harmony, virker eks. ikke til KISS afspilleren særlig godt, og slet ikke til nogle Sherwood produkter osv.
Det gælder om at finde en som kan alt det du skal bruge den til.
Noget der er rigtig irriterende er at hvis man eks. har en SP3 og bruger den som Blueray afspiler og CD afspiller osv. så skal man ud og have en fjernbetjening som også kan køre blue touth og sådan kan man blive ved.
En multi betjening er/har som regel et kompromi i en eller anden forstand i forhold til de org.
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
Jeg har følgende fjernbetjening: http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=810638
Og den virker bare. Let at programmere og i stand til at lære signaler fra andre fjernbetjeninger. Godt køb!
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.762
de kan fås billigt brugt..
http://www.dba.dk/billede-og-lyd/tv-og-tilbehoer/?soeg=prestigo&vis=galleri
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 503
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.762
okt 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 2.172
jun 2004
lyver når han siger den spiller 100%
Han kan kun snakke for sig selv og de enheder han har haft på den og hvad udgår de af den samlede skare af produkter den så skal virke til, sikkert under 3%
Så det er noget af en påstand at kunne sige den virker 100% når man reælt ikke kender resten af marked.
Der findes eks. ingen blue touh adapter til Harmony 1000 som jeg fik i hænderne, der findes et trådløst modul, men det kan du ikke bruge til PS3 da den køre via blue touth.
Envidere virker den ikke optimalt til rigtig mange produkter af ældre dato, eks. Sherwood, hvor selvom man kan hente software til lige den model du har, så kan programmet lige pludselig en hel masse som din enhed slet ikke kan og sådan noget som at tænde og slukke virker ikke osv.
På KISS afspillerere der kan du ikke spole frem og tilbage i videoen, her går den bare på fuld max spole hastighed med det samme og prøv så lige at spole elelr søge på din maksine når det enten er 40X frem eller 40X hastighed tilbage.
DET var grunden til at jeg leveret lortet tilbage, fordi den kunne heller ikke engang LÆRE det selv via fjernbetjening til fjernbetjening.
Så, ja den er fed og virker sikker skide godt når den virker, men hvis der bare er et produkt du har den ikke helt kan sammen med, så er det rimelig nederen at du alligevel ikke kun har 1 betjening og samtidig har givet en national formue for pisset.
Så sørg for at prøv den først, og prøv den nu helt igennem med alle funktioner, før du beslutter dig om du vil købe den.
Elgiganten yder denne service, så hvis du vil have en sådan, så køb den der, så du kan sikre dig at den virker og evt. levere tilbage hvis den ikke virker optimalt til det hele.
jun 2004
Lyver når han siger den virker 100%, at du så ud fra mærke kan sige jeg køber skod produkter er flot nok, hvme siger overhoved det er mine?
Men faktum er at logitech har en fed betjening, men hvad nøtter det når det ikke virker "ordentligt" at du så siger at det spiller 100%...
KISS er nok af rigtig mange anset for dengang at være "det frie valg" inden for afspillere og hvis ikke engang den kan enes med den, så er det da logien der er skod, specielt når de på deres side påstår at den kan bruges hertil ved at have opgivet dens type og model nummer.
Men jeg siger ikek at den er dårlig, jeg siger bare den ikke spiller 100% med alle produkter og det at du påstår dette er en løgn og at du umuligt kan have kendskab til om den virker til alle de produkter som de via deres liste over typer og modeller påstår den kan.
Men det har du ret i, det bliver den ikke mindre fed af
Det er bare nederen at have sådan en fed gadet, som så ikke er så multi alligevel trods det er det konsept man har købt den under for at være ik.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 179
Universal fjernbetjening hvordan??????