773 visninger
|
Oprettet:
Iphone apps? {{forumTopicSubject}}
Jer bag skærmen med Iphone, hvilke apps er bare livs nødvendige at have?
dec 2005
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 415 Svar: 2.059
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 78
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.993
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 376 Svar: 5.745
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 653
jul 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 10 Svar: 191
dec 2005
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 415 Svar: 2.059
Ja den gamle her er sgu imponeret over dit link FEDT
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 782 Svar: 1.536
Men jeg bedte om jeres favoritter? - Ikke google's favoritter
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Shopper
Dropbox - Synkronisering af dine filer mellem computer og iphone
Evernote - Synkronisering af noter mellem computer og iphone
Wikipedia - Samme som wikipedia.org
Madopskrifter - Diverse madopskrifter med indkøbsliste osv.
Danske Spil - Oddset og meget mere
Cia Factbook
# Spil
Angry Birds - Et super sjovt spil hvor du skal skyde fugle ind og smadre nogle grise som har stjålet fuglenes æg. Lydene i spillet gør det kun endnu sjovere! Pris: 6 kr.
Blades of Fury - er uber fedt. Det ligsom Tekken. Koster 18kr
Dungeon Hunter - er lidt ligsom Diablo og faktisk rimlig fedt. Koster også 18kr
DoodleJump - er faktisk også fedt, det går ud på at man skal hoppe op og score høje point. Koster vist 6kr
The Impossible Game - er et andet fedt spil. 6 kr. i appstore eller gratis med installous.
Mega Jump - Alt for nice stener spil det er awesome
Robot Unicorn Attack - Endnu et spil, og folk der ikke kender det skulle skydes
Guitar Hero
Miner Disturbance
Fruit Ninja - PISSE FEDT SPIL!! slice frugter detr bliver kastet op i luften. 6 kr
Peggle - Siger sig selv. 18 kr.
Solitaire aka 7-kabale aka Skide kabale - for jeg godt nok brugt meget når jeg går på WC og laver stort på arbejdet. dog kalder jeg det efter hånden " Skide kabale. "
Warship
Need for Speed
FIFA World Cup 2010 - Fodbold
Pang - Et gammelt klassiker spil hvor det gælder om at skyde bolde i stykker.
Karate Kid - Karate Kid
Ragdoll Blaster 2 - Spil hvor du skal skyde med kludedukker. STÆRKT VANEDANENDE
CrazyMachines - Spil i stil med TIM (The Incredible Machine)
Unblock Me - spil hvor man skal føre den røde bjælke ud.
Newtons Cradle - Et must, men pæn stenet program.
Rock Band - er et fedt spil, hent den via rapidshare. Host host helt gratis.
Red Alert
Tetris
Labyrinth - Fedt steneren spil
iChess
IQ Boost
Chopper - Mega fedt spil
BattleAtSea - Sænker slagskib.
Sharpshooter - ok spil
Night Battle - Fedt steneren spil med masser af arkade.
C64 emulator - Har mange fede spil
Cube Runner - Et fantastisk stener spil
Fieldrunners - et rigtig godt TD spil.
Max Injury - Et godt stener spil hvor man skal ''kaste'' en dukke gennem nogle baner, og forsøge at lave så meget skade på dukken som overhovedet muligt
Geared - Et godt spil hvor du skal forsøge at forbinde tandhjulene
Worms - Behøver vist ikke ydeligere intro
Flight Control
Paper Toss
Bloons TD
Plants vs. Zombies
Ragdoll Blaster
Akinator - Spillet er en slags 20 spørgsmål til Professoren om personer/karakterer
Hvem Giver - Genial til når du er i byen!
# Radio
DR P3 - Afspiller P3 bruger den sgu meget
The Voice - Afspiller The Voice
Nove FM - Afspiller Nova FM.
100 FM - Afspiller 100 FM.
Wunder Radio - bedste radio app til dato. 42 kr.
Radioen - den koster 18 kr. Den kan spille mange forskellige radiokanaler!
# Rejse og navigation
Rejseplanen - DSB Rejseplanen det officielle app
BusTogMetro - nogenlunde det samme som ovenstående synes bare dette fungerer lidt bedre det er dog betalingsapp
TomTom W.Europe
Navionics-Danmark - Søkort over danmark
CPH airport - Viser ankomst og afgange samt viser hvor de forskellige forretninger og øltempler er i lufthavnen.
Trafikken.dk - Viser kødannelser og vejarbejde på vejnettet.
De Gule Sider - Telefonbog der viser hvor langt der er og hvor det er til f.eks den nærmeste købmand.
Krak
WikiMe - Programmet fortæller alt om den by som du befinder dig i.
Google Earth
AroundMe - Bruger GPS til at finde fx. banker, tankstationer, p-pladser, hospitaler og meget mere i nærheden af dig.
Google Earth - Tjea. godt stener program
Toginfo - Et app der viser hvor lang tid der er til næste tog. Ret handy, hvis man ikke gider gå ind i rejseplanen konstant. Både som gratis og betalings.
# Fjernstyring
Remote - Så du kan bruge din Iphone til at styre iTunes på din computer (Kræver at du er har oprettet forbindelse til det samme WIFI netværk som den PC du vil styre)
Touch Mouse - Et program der gør det muligt at bruge din iPhone som mus, eller tastatur på din PC (Kræver at du er har oprettet forbindelse til det samme WIFI netværk som den PC du vil styre, og at du har installeret et program til computeren som kan findes på Logitech's hjemmeside)
LogMeIn - Perfekt til fjernskrivebord. Kræver i har en klient på jeres pc(er) Det er tilgengæld gratis så længe man kan leve med den gratis version. (Selve app'et koster)
Hippo Remote - Perfekte remote til din pc/mac. Det kræver du trådløst netværk sat op. Det har flere indbyggede programmer, så du kan styre itunes eller gerne vil blære dig til en powerpoint præsentation. Findes i 3 udgaver, 1 gratis og 2 betalings
JumiAmp - Winamp remote
Air Mouse - Program der lader dig styre mus og keyboard. Dog skal der installeres et program på computeren du vil styre. Lidt det samme som Hippo Remote, men synes det virker bedre. Findes både som gratis og betalings.
Sonos - Til folk med Sonos musiksystem i huset, er Sonos app et must. Så kan man nemlig bruge sin iphone som remote, til at styre musikken i alle ens zoner. Fungerer faktisk akkurat ligesom den originale sonos fjernbetjening.
# Sociale netværk
Facebook - Den siger vidst sig selv
Trillian - Messenger applikation som tillader dig at være online på MSN Messenger, Facebook og en masse andre IM tjenester
Limechat - IRC-Klient bruger den på NT's IRC-Server på farten
Foursquare - Check ind rundt i verden og vis dine venner hvor du er
eBuddy - samler Messenger,Facebook,Googletalk og Twitter i en enhed.
Twitter
# Film, TV etc.
TV2 TVTID
My Movies
IMDB - Samme som imdb.com
YouSee TV Guide - Rigtig godt program til at se hvad der kommer i tv'et
Filmtrailer - til os der nyder at holde os opdateret med de kommende og nyeste film i biffen, du kan streame trailers eller hente dem ned på din iPhone, der er ligeledes ekstramateriale såsom interviews med skuespillerne etc.
# Musik
Shazam - Genkender musik ved selv at lytte til det
SoundHound - Tidligere kaldt midomi - ligesom shazam. Bare meget bedre. Finder flere sange, også kan man selv indtale et navn på evt. kunster, album eller sangnavn, og det finder den også
I am T-Pain - The famous auto-tune for Iphone. 18 kr.
DS audio - Hvis du skulle have en synology NAS kan du med denne app streame musikken fra NAS til iPhone.
MusicID -
# Foto
Bump - Del billeder etc mellem iphones ved at bumpe dem imod hinanden
Photo Share - Giver dig mulighed for at sende dine billeder til andre iPhones over bluetooth
Retina Wallpapers HD - Et program hvor du kan hente MANGE forskællige baggrunde 640 X 960 pixels til din iPhone 4
ShakeItPhoto - Det er simpelthen en rasende hip lille statement-app til din chaiPhone, som laver dine grynede og uskarpe fuldefotos om til retrorelevante polaroider. Jeg uploader dagligt dusinvis af disse digitale polaroider til min Facebook, og de fleste tror faktisk jeg render rundt med et rigtigt Polaroid kamera ude på Vesterbro. Det er bare så fedt!
Color Splash
# Finans
Valutaregner - Valutaregner + kan spærre kort og meget mere.
Valutakurser
Danske Mobilbank - til os der har danskebank, genialt program. (andre banker har sikkert også apps.)
# Nyheder/updates
TV2 Nyhederne
TV2 Beep - Så man kan følge med i hvad der kommer af nye gadgets.
# Sport
TV2 Sporten
Livescore
Viewti Golf GPS 2010 - Til alle dem der spiller golf er det her et cool app. Det indeholder mange danske baner, du kan se afstand, handicap, score osv osv (Koster kassen)
My Football Pro 2
# Utilities
Edbpriser
iConvert - Konvertering prg, kan konvertere alle enheder
SpaceTime - Lige så god som regenmaskinen Ti-89. Det koster penge
iTranslate - Google Translate
myLanguage - Et fin lille værktøj til at oversætte fra dansk til udenbys.
LED Light - Bruger LED'en bag på min iPhone 4 som lommelyge
Flashlight - lommelygte til de dovne
Speedometer - Bruger GPS til at udregne din fart, Viser Current speed, average speed og top speed.
Evernote - Et godt Note program hvor der er lidt flere muligheder end det indbyggede
iNetwork Speed Test - Tester din internet forbindelse, kan teste både Wifi, 3G og EDGE
Steps - En velfungerende skridttæller
HoursTracker - Hvis du ligesom mig ikke arbejder efter vagter, men hvornår man kommer og går, og så afregner timer ud fra det, så er den her app genial!! Er både som free og betalings app
Sleep Cycle
Gyldendal's ordbøger - udvalg af ordbøger, engelsk, fransk, tysk etc. Der er forskellige udgaver alt efter behov: lille, medium, stor.
GoodReader - bruger jeg til ebooks, pdf filer etc. - customizeable med en speciel læse setting (bruger jeg til bøger), ændre font, font size etc.
Awsome Note - meget udvidet noteprogram i forhold til det indbyggede , lækkert design.
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 782 Svar: 1.536
så jeg kunne styre fjernsyn og forstærker på telefonen?
feb 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 77 Svar: 3.035
IMDB.
LiveScore.
Sleep Cycle.
Bump.
VLC.
Fifa 11.
Nogle af de vigtigste.
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 653
Nu er det oftest, at google har svaret.. (Eller youtube)
Feks. bruger jeg oftest linket nedenunder via mit job.. En gude app.. Hvis du spørg mig.. Den app'z spare mig oftest for en køretur op til et par timer.. c",)
Men ja.. En universal fjernbetj... ville gøre godt..
http://www.teamviewer.com/da/download/mobile.aspx
Iphone apps?