{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone apps?
  • #2   3. dec 2010 kinodk, imdb, tv2tvtid, drp3, the voice, taxi, dsb, tjekbenzin, imovie,

• #3   3. dec 2010 TV2 app's inkl vejret osv. Stumbleupon, flashlight, Hdr picture management , histermagic photoredigering, tjekbenzin, et program til benzin økonomi, danske bank, guitar hero og en masse andet lort smiley

• #4   3. dec 2010 DMI ekstrabladet og BilGalleri facebook og div sex sider he he

• #5   3. dec 2010 angry birds, group sms, facebook, tv2 nyhederne, worms, mega jump, ninjump, mobilbank, iweek, imdb, krak, ebay, worldmate, rejseplanen, battery osv osv .)

• #6   3. dec 2010 http://tinyurl.com/28dd2sh

• #7   3. dec 2010 Bump, installous, mobile.de, angry birds og talking Tom smiley

• #8   3. dec 2010 Rass
    Ja den gamle her er sgu imponeret over dit link FEDT

• #9   3. dec 2010 Rass: Det er meget fint du sender dette link?
    Men jeg bedte om jeres favoritter? - Ikke google's favoritter smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #10   3. dec 2010 DMI Byvejret - Viser vejret i dit nærområde, noget mere detaljeret end det indbyggede
    Shopper
    Dropbox - Synkronisering af dine filer mellem computer og iphone
    Evernote - Synkronisering af noter mellem computer og iphone
    Wikipedia - Samme som wikipedia.org
    Madopskrifter - Diverse madopskrifter med indkøbsliste osv.
    Danske Spil - Oddset og meget mere
    Cia Factbook

# Spil
    Angry Birds - Et super sjovt spil hvor du skal skyde fugle ind og smadre nogle grise som har stjålet fuglenes æg. Lydene i spillet gør det kun endnu sjovere! Pris: 6 kr.
    Blades of Fury - er uber fedt. Det ligsom Tekken. Koster 18kr
    Dungeon Hunter - er lidt ligsom Diablo og faktisk rimlig fedt. Koster også 18kr
    DoodleJump - er faktisk også fedt, det går ud på at man skal hoppe op og score høje point. Koster vist 6kr
    The Impossible Game - er et andet fedt spil. 6 kr. i appstore eller gratis med installous.
    Mega Jump - Alt for nice stener spil det er awesome
    Robot Unicorn Attack - Endnu et spil, og folk der ikke kender det skulle skydes
    Guitar Hero
    Miner Disturbance
    Fruit Ninja - PISSE FEDT SPIL!! slice frugter detr bliver kastet op i luften. 6 kr
    Peggle - Siger sig selv. 18 kr.
    Solitaire aka 7-kabale aka Skide kabale - for jeg godt nok brugt meget når jeg går på WC og laver stort på arbejdet. dog kalder jeg det efter hånden " Skide kabale. " smiley
    Warship
    Need for Speed
    FIFA World Cup 2010 - Fodbold
    Pang - Et gammelt klassiker spil hvor det gælder om at skyde bolde i stykker.
    Karate Kid - Karate Kid
    Ragdoll Blaster 2 - Spil hvor du skal skyde med kludedukker. STÆRKT VANEDANENDE
    CrazyMachines - Spil i stil med TIM (The Incredible Machine)
    Unblock Me - spil hvor man skal føre den røde bjælke ud.
    Newtons Cradle - Et must, men pæn stenet program.
    Rock Band - er et fedt spil, hent den via rapidshare. Host host helt gratis.
    Red Alert
    Tetris
    Labyrinth - Fedt steneren spil
    iChess
    IQ Boost
    Chopper - Mega fedt spil
    BattleAtSea - Sænker slagskib.
    Sharpshooter - ok spil
    Night Battle - Fedt steneren spil med masser af arkade.
    C64 emulator - Har mange fede spil
    Cube Runner - Et fantastisk stener spil
    Fieldrunners - et rigtig godt TD spil.
    Max Injury - Et godt stener spil hvor man skal ''kaste'' en dukke gennem nogle baner, og forsøge at lave så meget skade på dukken som overhovedet muligt
    Geared - Et godt spil hvor du skal forsøge at forbinde tandhjulene
    Worms - Behøver vist ikke ydeligere intro
    Flight Control
    Paper Toss
    Bloons TD
    Plants vs. Zombies
    Ragdoll Blaster
    Akinator - Spillet er en slags 20 spørgsmål til Professoren om personer/karakterer
    Hvem Giver - Genial til når du er i byen!

# Radio
    DR P3 - Afspiller P3 bruger den sgu meget
    The Voice - Afspiller The Voice
    Nove FM - Afspiller Nova FM.
    100 FM - Afspiller 100 FM.
    Wunder Radio - bedste radio app til dato. 42 kr.
    Radioen - den koster 18 kr. Den kan spille mange forskellige radiokanaler!

# Rejse og navigation
    Rejseplanen - DSB Rejseplanen det officielle app
    BusTogMetro - nogenlunde det samme som ovenstående synes bare dette fungerer lidt bedre det er dog betalingsapp
    TomTom W.Europe
    Navionics-Danmark - Søkort over danmark
    CPH airport - Viser ankomst og afgange samt viser hvor de forskellige forretninger og øltempler er i lufthavnen.
    Trafikken.dk - Viser kødannelser og vejarbejde på vejnettet.
    De Gule Sider - Telefonbog der viser hvor langt der er og hvor det er til f.eks den nærmeste købmand.
    Krak
    WikiMe - Programmet fortæller alt om den by som du befinder dig i.
    Google Earth
    AroundMe - Bruger GPS til at finde fx. banker, tankstationer, p-pladser, hospitaler og meget mere i nærheden af dig.
    Google Earth - Tjea. godt stener program
    Toginfo - Et app der viser hvor lang tid der er til næste tog. Ret handy, hvis man ikke gider gå ind i rejseplanen konstant. Både som gratis og betalings.

# Fjernstyring
    Remote - Så du kan bruge din Iphone til at styre iTunes på din computer (Kræver at du er har oprettet forbindelse til det samme WIFI netværk som den PC du vil styre)
    Touch Mouse - Et program der gør det muligt at bruge din iPhone som mus, eller tastatur på din PC (Kræver at du er har oprettet forbindelse til det samme WIFI netværk som den PC du vil styre, og at du har installeret et program til computeren som kan findes på Logitech's hjemmeside)
    LogMeIn - Perfekt til fjernskrivebord. Kræver i har en klient på jeres pc(er) Det er tilgengæld gratis så længe man kan leve med den gratis version. (Selve app'et koster)
    Hippo Remote - Perfekte remote til din pc/mac. Det kræver du trådløst netværk sat op. Det har flere indbyggede programmer, så du kan styre itunes eller gerne vil blære dig til en powerpoint præsentation. Findes i 3 udgaver, 1 gratis og 2 betalings
    JumiAmp - Winamp remote
    Air Mouse - Program der lader dig styre mus og keyboard. Dog skal der installeres et program på computeren du vil styre. Lidt det samme som Hippo Remote, men synes det virker bedre. Findes både som gratis og betalings.
    Sonos - Til folk med Sonos musiksystem i huset, er Sonos app et must. Så kan man nemlig bruge sin iphone som remote, til at styre musikken i alle ens zoner. Fungerer faktisk akkurat ligesom den originale sonos fjernbetjening.

# Sociale netværk
    Facebook - Den siger vidst sig selv
    Trillian - Messenger applikation som tillader dig at være online på MSN Messenger, Facebook og en masse andre IM tjenester
    Limechat - IRC-Klient bruger den på NT's IRC-Server på farten
    Foursquare - Check ind rundt i verden og vis dine venner hvor du er
    eBuddy - samler Messenger,Facebook,Googletalk og Twitter i en enhed.
    Twitter

# Film, TV etc.
    TV2 TVTID
    My Movies
    IMDB - Samme som imdb.com
    YouSee TV Guide - Rigtig godt program til at se hvad der kommer i tv'et
    Filmtrailer - til os der nyder at holde os opdateret med de kommende og nyeste film i biffen, du kan streame trailers eller hente dem ned på din iPhone, der er ligeledes ekstramateriale såsom interviews med skuespillerne etc.

# Musik
    Shazam - Genkender musik ved selv at lytte til det
    SoundHound - Tidligere kaldt midomi - ligesom shazam. Bare meget bedre. Finder flere sange, også kan man selv indtale et navn på evt. kunster, album eller sangnavn, og det finder den også
    I am T-Pain - The famous auto-tune for Iphone. 18 kr.
    DS audio - Hvis du skulle have en synology NAS kan du med denne app streame musikken fra NAS til iPhone.
    MusicID -

# Foto
    Bump - Del billeder etc mellem iphones ved at bumpe dem imod hinanden
    Photo Share - Giver dig mulighed for at sende dine billeder til andre iPhones over bluetooth
    Retina Wallpapers HD - Et program hvor du kan hente MANGE forskællige baggrunde 640 X 960 pixels til din iPhone 4
    ShakeItPhoto - Det er simpelthen en rasende hip lille statement-app til din chaiPhone, som laver dine grynede og uskarpe fuldefotos om til retrorelevante polaroider. Jeg uploader dagligt dusinvis af disse digitale polaroider til min Facebook, og de fleste tror faktisk jeg render rundt med et rigtigt Polaroid kamera ude på Vesterbro. Det er bare så fedt!
    Color Splash

# Finans
    Valutaregner - Valutaregner + kan spærre kort og meget mere.
    Valutakurser
    Danske Mobilbank - til os der har danskebank, genialt program. (andre banker har sikkert også apps.)

# Nyheder/updates
    TV2 Nyhederne
    TV2 Beep - Så man kan følge med i hvad der kommer af nye gadgets.

# Sport
    TV2 Sporten
    Livescore
    Viewti Golf GPS 2010 - Til alle dem der spiller golf er det her et cool app. Det indeholder mange danske baner, du kan se afstand, handicap, score osv osv (Koster kassen)
    My Football Pro 2

# Utilities
    Edbpriser
    iConvert - Konvertering prg, kan konvertere alle enheder
    SpaceTime - Lige så god som regenmaskinen Ti-89. Det koster penge
    iTranslate - Google Translate
    myLanguage - Et fin lille værktøj til at oversætte fra dansk til udenbys.
    LED Light - Bruger LED'en bag på min iPhone 4 som lommelyge
    Flashlight - lommelygte til de dovne
    Speedometer - Bruger GPS til at udregne din fart, Viser Current speed, average speed og top speed.
    Evernote - Et godt Note program hvor der er lidt flere muligheder end det indbyggede
    iNetwork Speed Test - Tester din internet forbindelse, kan teste både Wifi, 3G og EDGE
    Steps - En velfungerende skridttæller
    HoursTracker - Hvis du ligesom mig ikke arbejder efter vagter, men hvornår man kommer og går, og så afregner timer ud fra det, så er den her app genial!! Er både som free og betalings app
    Sleep Cycle
    Gyldendal's ordbøger - udvalg af ordbøger, engelsk, fransk, tysk etc. Der er forskellige udgaver alt efter behov: lille, medium, stor.
    GoodReader - bruger jeg til ebooks, pdf filer etc. - customizeable med en speciel læse setting (bruger jeg til bøger), ændre font, font size etc.
    Awsome Note - meget udvidet noteprogram i forhold til det indbyggede , lækkert design.

• #11   3. dec 2010 Der er ikke lavet en app som virker ligesom en universal fjernbetjening?
    så jeg kunne styre fjernsyn og forstærker på telefonen?

• #12   3. dec 2010 Angry Birds!
    IMDB.
    LiveScore.
    Sleep Cycle.
    Bump.
    VLC.
    Fifa 11.

Nogle af de vigtigste.

• #13   3. dec 2010 BG's KampMontør...

Nu er det oftest, at google har svaret.. (Eller youtube)
    Feks. bruger jeg oftest linket nedenunder via mit job.. En gude app.. Hvis du spørg mig.. Den app'z spare mig oftest for en køretur op til et par timer.. c",)

Men ja.. En universal fjernbetj... ville gøre godt..

http://www.teamviewer.com/da/download/mobile.aspx

Kommentér på:
Iphone apps?

Annonce