Giv agt over for denne mand/dreng. {{forumTopicSubject}}
Ja som overskrifter siger, så giv agt overfor denne mand/dreng. Kalder sig Dennis her inde., men hedder vist rigtig Mile simonovice Tlf22 44 91 34.
Det startede med at Dennis havede et fint Anlæg til salg her inde.. et Alpine ida-x301, for en pæn pris af 1000kr.
jeg var hurtig og skrive til ham af jeg vil gerne overføre 1000kr til ham også skulle han betale porto.
Han ringet til mig, og jeg fik hans kontonummer søndag aften, og han fik sine penge, mandag morgen. også gik tiden og jeg skrev til ham flere gange og han påstod han havede sendt det både torsdag og fredag. så skrev jeg til ham at han meget gerne måtte give mig pakke nummeret. så hørte jeg ikke fra ham før tirsdag morgen igen, hvor jeg så der fik pakke nummeret. også har torsdag fik jeg pakken, med anlæget.. eller retter sagt, et Alpine Ida-x001 model. og som bare lå og flød rundt nede i den store papkasse uden noget indpakning.. tror i jeg var sur??
og ikke nok med det var der ikke de orginale kabler med som han skrev på sin anonce..
Så hvis jeg en dag kommer forbi tønder, så ved jeg godt hvorfor jeg skal en tur i tramme ly..
har han konto oplysninger, hvis nogle ved hvordan man kan mis bruge disse..
håber for jer andre at i ikke løber ind i den Dreng..
ps, skal lige sige jeg er mega glad for Bilgalleriet. og har købt mange ting her inde, men dov aldrig blevet fucket så hårdt..
med venlig hilsen Peter
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Øv øv øv, det er jo desværre det man frygter sker en dag når man nu handler en del på nettet, jeg er sluppet(indtil videre) 7 9 13...
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
Jeg stoler simpelthen ikke nok på folk til at jeg tør det.
Om ikke andet så skal vi mødes face to face.
Så kan man da se om den vare man har købt. nu OGSÅ var den rigtige.
okt 2005
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 368 Svar: 2.126
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.129
Han er jo ikke det eneste fjols i denne tråd....
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 92 Svar: 1.623
Men igen et bevis på at handles der privat så få det ikke sendt men afhent det selv
okt 2005
ja jeg ville nu stadig give heidi c ret.
Hvis man er så naiv at tro man kan stole på fremmede.
Så ber man sgu nok selv om det!.
Og den komentar VAR skarp fra hende.
Du modsiger faktisk også dig selv.
Idet du siger: Men igen et bevis på at handles der privat så få det ikke sendt men afhent det selv.
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.129
Nummer to er nu køberen, ved ikke lige hvordan du kommer til den konklusion at det skulle være mig....
Men det vil da være træls at man bliver snydt....
Vi får jo næppe historien fra begge sider....
Han ville have at sælger skulle betale for porto,,, måske sælger ikke har fået betaling for porto, og at han er blevet truet af køber osv. osv.. og ja det er gætterier, Men træls at køber skal hænge folk ud på BG, hvis hitorien evt. er en anden, for man skal jo ikke tro på alt hvad det bliver skrevet herinde...
Jeg vil se min vare fyik inden jeg køber,, og jeg vile ikke overføre penge uden mandens fulde navn og adresse, og det har han åbenbart ikke, og han har heller ikke sikret sig ordentlig ved ekempel privatbetaling...som der linkes til....
Anklageren er jo selv komplet annonym, og så vælger han at hænge andre ud, ja det er sgu ikke i mine øjne tillidsvækkende, men det har du måske overset...?
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 92 Svar: 1.623
Men også ligemeget, han har åbenbart udfra hvad han skriver modtaget en forkert vare. At det er en privathandel er så ærgerligt men der findes ligeså mange dårlige firmaer.
okt 2005
Nå vil hoppe iseng.
har ikke sovet endnu.
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 1.074 Svar: 5.130
men det er godt nok surt.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
Ja det er surt du er blevet surt... men det er stadig et brud på reglerne at udhænge personer her...
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 14
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 122 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.367
lidt gammel indlæg at kommentere... men teknisk set så nej... Det her kan betragtes som udhængning hvilket ikke er tilladt...
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 14
og der er vel ikke noget i vejen med at kommenterer et gammelt ind læg?
jeg spørger bare fordi du kommenterer det,
Giv agt over for denne mand/dreng.