{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til min niece?
  • Rikke V
    Rikke V Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #1   10. dec 2010 Build a bear! smiley

• #2   10. dec 2010 vent med build a bear syntes jeg .. hun skal selv med ud og have oplevelsen.. min 3 årige niece var med ude og få den lavet.. den er hendes ynglings bamse nu

hvad med en halskæde ? måske også lidt tidligt

men igen 3 måneder.. hvad med sådan en tavle med magneter af dyr osv ?

• #3   10. dec 2010 Duplo kunne være en mulighed, det er dog lidt tidligt endnu.
    Gå i børne forretninger og køb en bamse der kan sige lidt lyde. Lad være med at tænke hun skal have glæde af det længe, for det får hun ikke. Det skal bare kunne bruges til næste fødselsdag. Det hun kan få glæde af nu er hun vokset fra der. Det hun har glæde af til den tid er hun for ung til at få glæde af nu.

• #4   10. dec 2010 Jeg synes også Build-a-bear er for tidligt. Alt det der pædagogiske legetøj som de skal lære af har hun allerede rigeligt af. Og på et tidspunkt bliver hun for gammel til det. En bamse kan man jo sige hun vil være glad for, også når hun bliver for gammel til at lege med den.

• #5   10. dec 2010 giv hende en osparingskonto med lidt cash på og undlad at minde hende om det før hun bliver 18år. min onkel gjorte det med mig og det var ikke en skidt ting
    evt smid lidt ind på konto´en intil hun er gammel nok til at ønske sig legetøj

• #6   10. dec 2010 køb et halskæde af guld/ eller sølv. det kan hun have for evigt glæde af..

• #7   10. dec 2010 Skriv et lilel brev til hende, som hun kan læse igen og igen, der skal stå: "Kære niece, når du engang bliver 18 og skulle vælge en kæreste, så skal onkel Dan nok tage med dig i byen og skræmme alle de fyre væk, der ikke er gode nok til min niece!

Se, det vil tage kejler, lige sådan noget piger vil have!

Kommentér på:
Gave til min niece?

Annonce