{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

HP Bærbar hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået dette problem med min bærbar smiley http://www.youtube.com/watch?v=DTCg2Hg28BA&feature=related

Den er død smiley på det værste tidspunkt mens jeg skriver mit eksamens projekt.
Jeg kan regn ud det er mit bundkort der er død smiley derfor kunne jeg godt tænkt mig at vide hvad sådan et koster at få lavet? min bærbar er en HP DV9500 ( Noget af det værste lort nogle sinde lavet ) og så vil jeg sige til folk de aldrig skal køb noget fra HP .....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HP Bærbar hjælp
  • #1   11. dec 2010 Det er desværre et kendt problem.
    Prøvede selv det samme, ringede til HP og et nyt bundkort kostede 4500!!
    Fandt det på eBay i Japan kostede ca det halve at få hjem med told osv. Skiftede det selv og det virkede i lidt over en måned, så var det også dødt.. Skal bare ALDRIG have HP igen.. Har du data liggende, tager du blot harddisken ud, og henter dem ind på en anden maskine.

• #2   11. dec 2010 smiley har jeg fundet ud af, det trist man skal gi så mange penge for en bærbar og så den dør efter 5 år. køber aldrig noget fra HP mer! men var så heldig et jeg fik overført alt fra min bærbar over en harddisk for 3 dage siden.

så den kan ikke betal sig at fix? smiley nogen der har et godt bud på en bærbar der ikke er en HP til fair penge? og som kan hold til skole og lektier. og lidt counter strike smiley

• #3   11. dec 2010 Hvis det er AMD typen så koster bundkortet 2500kr ca. i løs vægt, så skal det skiftes, regn med 2 timer for en prof til 995kr/t ex moms, så ialt 5000kr inkl. moms, med lidt held og et godt tilbud.

Med andre ord, det kan ikke betale sig.

I øvrigt synes jeg ikke du kan klage, hvis den har holdt 5 år, så er det godtnok flot klaret af en consumer laptop!
    Det er ikke sikkert du er så heldig med en Pacard Bell, Acer eller andet.

Hvis du skal have en laptop der har længere levetid (hvem vil det? - når den alligevel er total sløv efter 5 år), så skal du gå efter Lenovo T serien, HP EliteBook eller Dell E serien.
    Men se lige priserne smiley - derfor er der forskel smiley

Hvis vi ser på reperationsstatestikkerne, så klarer HP sig RIGTIG godt på consumer markedet!
    De værste er Acer og Packard Bell!

Der er ikke nogen egentlig 5 årig statestik på Lenovo, da de først for nogle år siden begyndte at lave egentlige konkurencedygtige konsumer produkter.

• #4   11. dec 2010 "Hvis det er AMD typen så koster bundkortet 2500kr ca. i løs vægt,"

- jeg kan da godt afsløre at indkøbsprisen er 1345kr ex moms og forsendelse.. men det hjælper jo ikke meget smiley

• #5   11. dec 2010 Jesper - Mener da at ASUS klarer sig bedst mht. til mindst reperationer?

• #6   11. dec 2010 Mit bundkort er også brændt af på min hp smiley

Den løb tør for strøm en dag, og siden har den ikke ville starte. Den tænder i et halvt sekund og så dør den :S

• #7   11. dec 2010 Tak for det gode svar min ven smiley men tænkt om du ved hvilken bærbar der er værd at kigge på til en pris mellem 3000kr til 5000kr

• #8   11. dec 2010 Philip B, ikke iflg. statestikken..
    Asus er et udemærket produkt, men der er også mange med fejl, du hører bare ikke så tit om det som HP, da Asus sælger væsentlig færrer komplette systemer end HP.

Perkerno ., til den pris skal du være overlykkelig for at finde noget der virker om 3 år..
    Jeg kan ikke anbefale noget i den prisklasse da jeg rådgiver og sælger til erhverv og det er en helt anden prisklasse.

• #9   11. dec 2010 ved jeg godt smiley men har desvær ikke så mange penge at gør med der jeg er på SU. Men hvad er et godt bud på en god bæbar som vil hold mer end 4 år ? lige meget pris smiley så kan jeg altid spare lidt op har overvejdet en MacBook Pro

• #10   12. dec 2010 En Mac er en fin PC, men den koster jo også mere end 3000kr og så skal du lige huske at den køre MAC OS smiley og det er altså noget andet end Windows, ikke at det er dårligere, det er bare anderledes.

Men som sagt, jeg har ikke noget forslag, i den prisklasse er alt noget lort..

Kommentér på:
HP Bærbar hjælp

Annonce