{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

rygestop erfaring ??? {{forumTopicSubject}}

ja nu kommer tiden hvor vi skal til at ha børn og så vil jeg gerne stoppe med at ryge..

har prøvet champix ryge stop piller som resulterede i psykisk nedgang og ja jeg blev nød til at sige op fra arbejde..

nogen der har prøvet hypnose eller laser vil gerne høre jeres måde at stoppe på

og jer ikke rygere der aldrig har røget jeres mening kan jeg godt være fri for...............

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rygestop erfaring ???
  • #1   19. dec 2010 Jeg har også prøvet alle midler der nu laves til rygestop, men intet hjalp. Så var min far så uheldig at han brækkede et ribben, det og så at han har en mild form for stenlunger tvang ham til at stoppe.

Jeg stoppede sammen med ham, uden nogen hjælpemidler og det var sgu ikke så slemt bare man har noget at give sig til hele tiden.

Dog skal det siges at jeg nu har været dum nok til at starte op i et svagt øjeblik, men tror 100% på at jeg kan og vil stoppe igen.

• #2   19. dec 2010 Hvis ikke du er 100% indstillet på det, er der ikke en pille, et plaster eller en form for hypnose eller laser eller akupunktur som kan hjælpe dig.

Min mening som ikke-ryger slipper du for, for jeg ved godt det er en udfordring af dimensioner. Sådan er det med alle vaner man prøver at slippe af med. :o)

Jeg har kun ros til overs for din holdning og din motivation for at stoppe...

• #3   19. dec 2010 Mit rygestop gik ikke ret godt. holdte næsten en uge. Men fik konstant hovedepine dårlig mave og ondt i maven, og enlig bare generalt dårlig. Så stoppede desværre aldrig.

• #4   19. dec 2010 Vi skulle pludselig også have en bette og jeg havde røget i næsten 10 år på fuldtid og jeg besluttede mig fra den ene dag til den anden. Thats it. Ikke noget med plaster eller tyggegummi, det gør bare processen mere pinefuld og man kommer hele tiden i tanke om HVAD det er man hungre efter... Glem det og sig konstant til dig selv at: "tsk, jeg kan sagtens undvære den her ene smøg... osv osv" og inden du ser dig om er de 40 værste dage gået.. Men mind lige den bedre halvdel om at hun skal tænke på dig som værende i en periode tilsvarende hendes mens, for du får en kort lunte, er irriteret og alt går bare imod én... hehe... Men held og lykke med det.

• #5   19. dec 2010 Det handler om rygrad og støtte fra kæresten. Jeg har nogle piller du kan købe, men det kræver at du virkelig vil stoppe og at du tror de de er gode.

• #6   19. dec 2010 Nu er jeg selv ryger, men er ikke stoppet.
    Men har en onkel som har røget meget i over 20 år, han brugte hypnose og har ikke røget siden, dette er nu 2 år siden.
    Men det kræver at du VIL stoppe og ikke bare gør et halvhjertet forsøg for så hjælper det ikke.

• #7   19. dec 2010 Bufas : Koma i 6 mdr. smiley hehe

• #8   19. dec 2010 Stoppede med at ryge i Marts i år efter 10år og har ikke røget siden.
    Som der bliver nævnt var maven også mit største problem.
    Men efter 14 dage, så forsvinder mave problemerne også. Også er det ikke noget problem.

http://www.netdoktor.dk/interactive/discussion/viewtopic.php?f=132&t=20261

• #9   19. dec 2010 Bufas :

Hvad fanden er det for nogen piller der kræver at man "tror på dem!?"

• #10   19. dec 2010 ja rygning er mit eget valg men mit barn skal sku ha et valg syntes heller ikke det er lækkert at ryge men en meget dårlig vane...har så arbejdet nat og brugt rygning til at holde mig vågen...

er lidt spændt på det hypnose om det virker eller om der er lige så meget abstinenser som at holde op uden hjælp

• #11   19. dec 2010 hvad er det for piller bufas hvad hedder de

• #12   19. dec 2010 min onkel har prøvet akkupunktur for nogle år siden, og han har ikke røget siden smiley

• #13   19. dec 2010 Det handler sådan set bare om rygrad... Hverken mere eller mindre smiley

• #14   19. dec 2010 har lidt overvejet champix igen nu er jeg arbejds løs og har tid til at stoppe uden nogen ireterende indflydelse fra kollegaer som jeg havde før...

så hvis jeg starter juleaften så virker pillerne den 1 januar

• #15   19. dec 2010 Jeg tog champix i 3 måneder, og er nu røgfri på 4. år. Jeg havde ingen bivirkninger overhovedet.

• #16   19. dec 2010 Jeg var røgfri i 9 mdr, inden jeg faldt i, og stopper snart igen.

De første 3 dage var klart de værste, og dernæst er det bare fremad. Der er lige de " gode " smøger som til fester og efter sex, men har man hjertet med og går ind for det er det ingen problem.

Jeg faldt i pga. jeg begyndte at ryge når jeg var i byen, også havde man jo lige en halv pakke om søndagen også kørte det ellers bare igen.

• #17   19. dec 2010 ja der er nogen der er mere heldig med champix end andre min svigermor havde ikke løst til at leve mere efter sådan en champix kur hvis man har tendens til stress eller deprision er de ikke gode at ta...

jeg er så snart 30 år så har lagt by livet bag mig og de fleste jeg kender ryger ikke mere så tror jeg kan klare det og så skal jeg også på kur efter nytår sammen med kæresten.

Kommentér på:
rygestop erfaring ???

Annonce