{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mobil telefon
  • #1   24. dec 2010 Iphone, du bliver ikke skuffet.


  • #2   24. dec 2010 Jeg er mobilsælger, så her er tingene set ud fra mit synspunkt:

    HTC desire HD er en virkelig gennemført telefon, der slår Iphone 4 (som nok er den nærmeste konkurrent, udover Galaxy S) på mange punkter.

    Dog er der et par minusser ved den.. Først og fremmest størrelsen, den er meget stor, og jeg anbefaler dig derfor at tage ud i en butik hvor du kan stå med den i hånden og se dens fysiske størrelse..

    Dernæst er der batteriet, som er lige i underkanten i kapacitet synes jeg selv, den holder ikke strøm til over et døgn i hvert fald. (selvfølgelig er der forskel på forbrug, men som gennemsnitsbruger er det i hvert fald ikke over).

    Men udover disse ting er det klart den telefon jeg helst ville eje.. på trods af at jeg dagligt arbejder med telefoner som Galaxy S, Iphone 4 osv..


  • #3   24. dec 2010 1. Samsung Galaxy S (gammel men cool)
    2. HTC desire (god menu)
    3. Iphone4 (fedt design)


  • #4   24. dec 2010 Uden tvivl Iphone4... alt andet virker som noget billiigt lort i forhold til...

  • #5   24. dec 2010 Nokia 3310.

  • #6   24. dec 2010 Går også selv og leder efter ny tlf.

    Min Nokia N95 8gb er lige gået død ;( (Ellers den bedste tlf jeg har haft til dato!)

    Kigger lidt på Nokia N8, det siges den når Iphone og måske derover når det sidste software kommer på plads...

    Og den har ellers ALT!

    Også er den meget billigere end Iphone


  • #7   24. dec 2010 Kan kun snakke af egen erfaring. Har haft iPhone i 2-2½ år, og det lort skal jeg så ALDRIG have igen, efter jeg blev overtalt til at købe en HTC Desire. Desire HD er uden tvivl bedre, men det er satme bare så stor. Så HTC Desire er klart den bedste telefon jeg har haft til dato. Det eneste der afholder mig fra HD'eren er som sagt størrelsen. Men hvis man kan undvære at have sin telefon i lommen, eller ikke laver noget fysisk krævende i sin dagligdag, vil jeg klart anbefale HD!

  • #8   24. dec 2010 krudtuglen
    Ja, alt andet virker billigt i forhold til Iphone?

    Det er fordi Apple tager overpriser for deres overeksponerede ****

    smiley


  • #9   24. dec 2010 HTC desire HD ville jeg vælge.. men også kun fordi jeg synes om legnd, og så kan disire hd lave wifi hotspot hehe.-.

  • #10   24. dec 2010 Nokia N8 !! Du bliver ikk skuffet !
    Total fed telefon og super camera smiley


  • #11   24. dec 2010 Tilføj lige et minus til den HTC Desire HD.. Kamerat er elendigt, kan godt være det optager i 720p osv. men det hjælper jo ikke ret meget når selve objektivet er af ringe kvalitet. Skærmen er også bedre på Nokia N8, Samsung Galaxy S, og iphone 4.

  • #12   24. dec 2010 Har den holdning at dem der vælger Iphone er enten fordi at de kender en der kender en som har en.. Og man vil gerne være "sej" ( Haha) som den person og derfor vælger man den smiley

    Iphone er noget opblæst pjat.. Jaja fedt design, men det er jo ikke altid det ydre der tæller vel smiley


  • #13   24. dec 2010 Har aldrig haft en Iphone før 4 kom, har aldrig været så glad for en mobil før, det virker bare det hele

  • #14   24. dec 2010 iphone er jo bare en tlf. for applelovers der syntes det lyder smart og sige de ejer en iphone. der findes bedre tlf på markedet f.eks desire hd som jeg selv ejer tihi. men uanset hvilken tlf du vælger så få fat i en androidt tlf minimum 2,2

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #15   24. dec 2010 min telefon kan banke din telefon !

Kommentér på:
mobil telefon

Annonce