{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Snoopy
VIP
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640

europark og min bare {{forumTopicSubject}}

de er da rent til grin, ringer ind og siger jeg har fået et girokort der står rykker på, men har ingen p-bøde fået ?

så siger hun så "nå, men så må nogen ha taget den, jeg sender et nyt girkort uden rykkergebyr"

dertil svare jeg

"hvorfor sendte i så første rykkergebyr, som jo desuden er ulovligt at sende ud?"

hendes svar "det er ikke ulovli"

så afbrød jeg og læste op af landsrettens dom i 2008 der siger de IKKE må sende rykker med første brev, det er direkte ulovligt.

de er da rent til grin hihi

så nu får de ov at endnu et girokort, og har så fundet endnu en sag jeg kan ref. til så jeg også undgår den.

tjek op på alle regler og tidl. domme, FØR i betaler deres latterlige gebyre.

men de syntes ikke det er sjovt når man ringer ind og ved mere om reglerne end de selv gør MOUHAHAHAHAHAHA

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  europark og min bare
  • #1   5. jan 2011 EUROPARK er DJÆVLEN!

• #2   5. jan 2011 Rent faktisk er Europark lige blevet stævnet af forbrugerombudsmanden, fordi de ikke retter sig efter den tidligere afsigelse.

MEN de er ikke de eneste der gør det. Ex. Q-Park gør det ligeså og har faktisk anmeldt dem til forbrugerombudsmanden for det, efter jeg også fik en rykker/påmindelses uden at have modtaget giro kort først. De slettede også gebyret på 100,- dog først efter at jeg havde indgivet klage samt fortalt dem om at jeg var meget informeret omkring dette, plus at forbrugerombudsmanden også havde fået besked.

Hvis du søger i forum finder du sikkert meget omkring det smiley

Men ja, kan kun opfordre til, at man kigger efter på de afgifter man modtager fra p-firmaer, da det ikke er ret mange der overholder reglerne.

SÅ HUSK, at p-selskaber IKKE må sende rykker eller påmindelsesgebyr på første påmindelsesbrev, da de aldrig kan være sikker på, at parkanten har modtaget giro kortet!

Faktisk det eneste p-selskab jeg kender til der går meget op i regler, kundeservice osv er ProPark www.proparkering.dk

Der er mange brodne kar i branchen, men det bliver svært at få ryddet op i dem, da mange af dem er store selskaber der skider på alt og alle og bare bruger det som penge maskine i stedet for at benytte servicen som det den var beregnet til, nemlig at holde orden og fri på pladser så alle kan komme til at parkere!!!

• #3   5. jan 2011 Parker hvor i må, længere er den ikke smiley

• #4   5. jan 2011 CarbonWrap: Puds da glorien, mand..

• #5   5. jan 2011 parkerede ca 20 cm oppe på fortovet på en villa vej i kolding det gav også lige et giro kort...

uhh havde det da bare været dengang danskerne var vikinger så havde han sku fået en økse i skallen af mig

• Snoopy
    VIP

#6   5. jan 2011 carbon

nu er det noget med en p-skive da jeg kun var inde i butikken i 8min, så glemte jeg skiven, jeg måtte skam gerne parkere hvor jeg gjorde.

vagten har bare set mig gå ind og ventet 6min og smidt en bøde, jeg kom da vagten var på vej væk.

så var skam en lovlig nok plads at holde på

• #8   5. jan 2011 se ";-)" Det var ment som sjov - men ja, jeg har aldrig fået en P-bøde smiley

• #9   5. jan 2011 "men de syntes ikke det er sjovt når man ringer ind og ved mere om reglerne end de selv gør".
    Ha ha ha grineren... :-DDD

• #10   5. jan 2011 God job Admin..... smiley

• Snoopy
    VIP

#11   5. jan 2011 carbon det var skam modtaget smiley smiley smiley

fik engang en bøde for at holde for tæt på et sving, de havde målt til 24.7m

de kunne da lige ha målt til den anden side af flisen hehe

Kommentér på:
europark og min bare

Annonce