{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet problem
  • #1   8. jan 2011 hej prøv at tage strømen fra routeren og vente 1 min. tid og evt genstarte pcèn

• #2   8. jan 2011 det prøver jeg. synes bar det er underligt den kan spille netradio uden problemer overhovedet, men ikke kan loade sider?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #3   8. jan 2011 har du yousee ?

• #4   8. jan 2011 tdc, kan ik huske om det er yousee smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#5   8. jan 2011 Det så stort set det samme . Du kan ikk gøre noget ved det ..... Andet end at vente ! Det et problem de døjer meget med . Og åbenbart ikk noget de vil gøre noget ved ifølge deres egen kundeservice ! Oplever det ofte selv og kender mange andre der oss gør . Indimellem er vi så uheldige at nettet helt forsvinder i 15 min ! Og kommer så igen lige pludseligt

• #6   8. jan 2011 Jep YouSee kan fandme sutte mine løg kan de! Vores internet kører virkelig ustabilt, det samme gør vores kabel TV og deres teknikere kan ikke finde fejlen og så må fejlen jo ligge i vores eget udstyr (computere, fladskærme). Sjovt at vi pludselig har en husholdnings fyldt af defekte apparater der alle virkede uden problemer i vores gamle lejlighed, hvor vi sjovt nok ikke havde YouSee.. Og skulle det ikke være nok, var de så frække at sende os en regning på tekniker, for at efterse noget de selv havde installeret og sat op og som de heller ikke selv kunne få til at virke med deres eget udstyr. De fik en mega sviner og betalte self heller ikke regningen.
    Mit råd er, kan man komme uden om YouSee, så gør det!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#7   8. jan 2011 Daniel P Jep det er altid kundernes produkter eller kabler der skaber problemerne og ikk deres ! Og enig , kan man slippe udenom dem så gør man det !

Kommentér på:
Internet problem

Annonce