{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Rendegraver/traktor Lumsås/Nyk.S søges {{forumTopicSubject}}

REPOST***

Jeg skal hente en BMW hos min kammerat i Lumsås. Men problemet er at han bor på en rigtig lille lortevej, så der er ikke ryddet sne og der har været seriøs fygning hos ham. Så hans vej er helt lukket til, stadigvæk.
Det er så galt at han ikke engang selv, med sin ML'er, kan komme ned til sit hus. Så han holder opppe i byen og går hjem hver dag.
Derfor ken jeg ikke få den BMW ud, og jeg er helt desperat for at få den hentet. smiley

Er der en frisk BG'er i nærheden der har noget materiel der kan hjælpe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rendegraver/traktor Lumsås/Nyk.S søges
  • #1   10. jan 2011 prøv at gå ind på gården hvor de sælger æg over for den gamle brugs måske de kan hjælpe med en traktor eller noget....

• #2   10. jan 2011 helle: Tak smiley Men jeg er 100km derfra, så ville gerne have noget klar på forhånd..
    Tror heller ikke en traktor er nok, medmindre den har frontskovl på. Der skal virkelig skubbes noget is/sne før bilen kan komme op. Og det er ikke muligt at trække den op med en traktor, for så ryger spoilere og kofangere og det hele af smiley

• #3   10. jan 2011 ja kender godt stedet men der er jo flere veje ned til stranden hvis det er fra båen lumsås og ned der må da være en af dem der kan køres på har da set biler kører op og ned af de veje...

men kender ikke lige nogen med en randegraver

• #4   10. jan 2011 Det er lige når du drejer ind mod Nykøbing, ved det første skilt mod Lumsås. Så kan man køre til venstre med det samme, ned under Oddenvejen. Lige ved fabrikken der.

• #5   10. jan 2011 nå for satan ja den vej er sku ikke nem...

der var engang man kunne kører uden om på en måde... men det må ham der bor der jo vide...

• #6   10. jan 2011 Haha.. Nej, den er helt gal! Han har ellers en 4x4 selv, men har helt givet op smiley
    Jeg må bare vente til der er smeltet noget mere, det er bare ikke så sjovt når ens nye bil står og gerne vil hentes.

• #7   10. jan 2011 aj der er nok ikke andet for med den lortevej....

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   10. jan 2011 det er da en kedelig 4x4 han har så, min astra har kørt gennem 1m høje fygnings driver herude på fyns hoved, det klarede den fint og uden problemer smiley

men i må da bare igang med to skovle, så har i noget at lave når i keder jer smiley

• #9   10. jan 2011 Snoopy: Det er en ML'er smiley Så det er sådan en fimset storby 4x4'er med alufælge og sædevarme..

Det er lige rigeligt meget at skovle, desværre..

• #10   10. jan 2011 prøv evt en entreprenør i det område tror da nok de har en rendegraver/gummiged, for hvis det er så akut må du jo slippe slanterne.

• #11   10. jan 2011 Therkild: Det er nok det jeg må gøre :-S Problemet er bare at jeg bor så langt væk derfra.
    Der er ikke akut som sådan, jeg vil bare gerne have bilen..

• #12   10. jan 2011 Ja det er sgu irriterende så længe det lort er om at tø.

Nu har der de fleste steder været 3-5 +grader de sidste par dage, men der er stadig mange steder hvor der ligger rigtig meget sne/is...bare træls smiley

• #13   10. jan 2011 Ja, det er latterligt!! Herhjemme var tagterassen også lavet om til et badekar, så det løb udover kanterne. Jeg måtte ud med et koben og hakke mig ned til afløbet :-S

Kommentér på:
Rendegraver/traktor Lumsås/Nyk.S søges

Annonce