{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

forslag til endnu et galleri {{forumTopicSubject}}

Hvis nu man ligger inde med endnu et forslag, hvordan gør man så det bliver bemærket?

Synes nemlig at et akvariegalleri.dk ville være super, da de akvarie sider der er her nu til dags er noget amatør lavet samt deres design er kedeligt, og der mangler den gode ting som alle galleri.dk siderne har med en bruger hvor man kan se billeder samt læse en masse tekst om det man nu har lagt op.

Mvh. Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag til endnu et galleri
  • #1   12. jan 2011 nogle ting kan man jo også bare holde for sig selv smiley
    ellers kan der jo være ALT, sko galleri, fugleburs galleri osv osv smiley
    og Baby galleri er sygt hvis du spørger mig. og tvivler på alle på det galleri har 100% rent mel i posen. føj.

• #2   12. jan 2011 Ja synes måske også alle de gallerier tager lidt overhånd. Bil, båd, mc og scooter - fint. Men cykel, gnaver og baby galleri? Det er sgu for mystisk..

• #3   12. jan 2011 Kagegalleri smiley

• #4   12. jan 2011 Fiske galleri tilhørende til akvariegalleri..... ? -.-

• #5   12. jan 2011 Dinnaboudentøjpågalleri.

• #7   12. jan 2011 Først og fremmest bør de arbejde på at på at computergalleri.
    Så hifigalleri kunne slippe for alle de pis plastik anlæg.

• #8   12. jan 2011 alle de gallerier i nævner der findes jo allerede i et galleri... BABOOM..... selv om tudegalleri sniger sig mere og mere ind på bg...

• #9   12. jan 2011 ellers kig på offtopic, ud fra alle de indlæg så......
    Det skriger jo på et iphone galleri

• #10   12. jan 2011 Det jo smag og behag hvad man ønsker, at i synes der er for mange er jo ikke ens betydning med at andre mener bilgalleri bør være her? (synes så selv bestemt det bør smiley ) men alligevel. hvis i ikke er interesseret i akvariegalleri.dk fx jamen så lad være med at trykke på det lille bitte link der vil være i toppen. så som hundegalleri, knavergalleri osv. personligt selv var der faktisk et par stykker jeg ikke selv havde lagt mærke til før i nævnte det her.

Svar venligt på mit spørgsmål eller lad være med at skrive.

Igen tudegalleri.dk til jer burde der være jegskriverligegyldigeindlægiandresemner.dk -.- hører jo baboom til det der

• #11   12. jan 2011 Jeg kan ikke se hvad folk har imod hest, hund, kat, gnaver osv -gallerierne?
    Der er massere af brugere(eller hvad?) og bare fordi at i ikke har en hest, kat, hund, pingvin eller whatever, så skal de ikke ha et sted at være?
    Synes det er fint der er et sted til folk der deler den samme interesse hvor de kan mødes og dele og diskutere eller hva faen de laver på de gallerier..?

• #12   12. jan 2011 Christan T var lidt hurtigere på tasterne end mig.. smiley

• #13   12. jan 2011 Tak Anders Primega - dejligt med endnu en voksen mening. er helt enig, der skal være plads til alle.
    den med babygalleri fx, kan godt forstå forældrene er glade har selv en datter og det er min store stolthed. dog personligt selv har jeg ikke bruger derinde, af selv samme årsag som der bliver lagt op til, at ikke alle har rent mel i posen. men mon alle har det her på BG.dk ? smiley ret sikker på der nok skal være nogen der tjekker biler ud for fx fedt anlæg og håber på at spotte en i nærheden af dem selv så de kan få nyt anlæg i deres egen bil. smiley

• #14   12. jan 2011 Primera*
    hvis ellers man kunne ramme tasterne rigtigt smiley

• #15   12. jan 2011 Helt enig! Den anden teenage indstilling der, er sku lidt flad smiley
    Jeg er også enig i den med babygalleri. Det synes jeg sgu er lidt perverst.. Men hvis de selv synes det er en god ide så lad dem da.. smiley
    Der er folk som ikke har en ren pose om deres mel alle steder, desværre. Ærgelige typer smiley

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #16   12. jan 2011 Jamen dit forslag om akvariegalleri er da ikke helt dumt, kan sagtens se fornuften i det da det jo er noget som mange har som hobby så jeg vil da gerne sende forslaget videre hvis du vil.

• #17   12. jan 2011 Synes det lyder som en god ide smiley Der er jo HIFI Galleri..

• #18   12. jan 2011 Anders Primera - Lige netop smiley hehe kunne ikke sige det meget bedre selv.

Ice TruckerBenny A - Det må du meget gerne, ved fra mange af de andre sider jeg er medlem af, at der er rigtig mange der har den interesse. samtidig med det kan det jo som de andre gallerier være en indtægts kilde. er også villig til at betale for medlemsskab som på fx hundegalleri eller lign. Hvor om alt er har galleri.dk serien jo klart de bedste egenskaber man kan finde smiley årsagen til jeg ville rette henvendelse om det. Er også villig hvis det skulle være til at være hjælpe-administrator hvis det skulle være nødvendigt.

PoundedPie - heh ja det er der nemlig.

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #19   12. jan 2011 Jamen jeg smider da lige en mail afsted til toppen, der sker jo ikke noget ved at forsøge

• #20   12. jan 2011 Du skal have mange tak. nej da, enten forbliver det som det er, ellers bliver man positivt overrasket smiley hehe. jeg håber dog på det sidste.

• #21   12. jan 2011 Har du egentligt ret i.
    Nå men kan man lukke emnet? nu hjalp TruckerBenny mig jo med mit store spørgsmål smiley

Kommentér på:
forslag til endnu et galleri

Annonce