{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 ~ God eller dårlig
  • #1   15. jan 2011 Det er en rigtig cool telefon, det er jo som en computer og telefon samtidig. Den har mange brede funktioner. Klart en telefon at anbefale. Meen, skærmen smadre meget nemt på dem.

  • #2   15. jan 2011 Har en iPhone 4, og havde en 3'er(ikke GS). Er sq meget glad for den, og synes den fungere god. Været en del snak om dens antenne, men ikke noget jeg selv lægger mærke til i hverdagen. Kan fremprovokere det, ja, men hvorfor skulle man dog det ? smiley

    Minus er vel, for nogle, at, lad os kalde dem erotiske, apps ikke er tilladt pga. Apple ikke synes det er cool.


  • #3   15. jan 2011 Jeg gik fra en Desire til en iPhone4 og er nu gået tilbage til en Desire HD.

    Sådan en iPhone er simpelhen for låst og så kan dej jo ikke afspille en skid formater, ikke noget for mig. Den telefon kan intet som f.eks. en Desire HD ikke kan mindst lige så godt.


  • #4   15. jan 2011 Har selv iphone 4.. total flot skærm.. og meget nemt at bruge apps.go til nettet.. Havde X10 mini før hen og dens måde hvorpå man skriver sms er 10 gange bedre end iphone.. stort set ingen ordbog til iphone 4 eller hvor den selv forslår ordene..

  • #5   15. jan 2011 Du skal hellere lige vende den om og spørge dig selv hvad grunden er til at du vil have en.

    Hvis det er fordi alle andre har en, så skal du slet ikke gøre det.

    Hvis det er fordi du VIL have en smartphone, så er en Iphone ikke det du bliver mest tilfreds med, vil jeg påstå.

    HTC Desire HD eller Motorola's nyeste er meget bedre bud for en nybegynder.


  • #6   15. jan 2011 jeg har Iphone4 og gik fra en Desire til Iphone, og jeg har FORTRUDT det.
    Android er bar så meget federe, apple står jo stille ved siden af, synes telefonen er alt for låst.
    Hvis der er nogen som er interesseret i en Iphone der er 1½mdr gammel, så skriv PB smiley


  • #7   15. jan 2011 Det er i det hele taget meget bedre ikke at have en iPhone dims.

  • #8   15. jan 2011 hehe, tror du har scoret dig et par iPhone 'haters' i din tråd smiley



  • #9   15. jan 2011 Men er du gal jeg har tjent mange penge på at købe dem og så sælge dem lige bagefter, det er en ting sådan en iPhone4 er god til...haha

  • #10   15. jan 2011 super brugerflade og lækker skærm. Det trækker dog kraftigt ned at Apple vil bestemme hvad man må på den.

    Har selv en 3GS og ville jeg skifte den ud med en 4´er? Niks, jeg vil ikke betale så meget for et produkt der er så låst.


  • #11   15. jan 2011 jeg har en HTC Desire kanon mobil

  • #12   15. jan 2011 Kan godt li' mange skriver den er låst. Men på hvad måde ? Hvilken apps står man lige og mangler som ikke er udviklet til iOS ?

    Self er det pisse fedt at rigtig meget er gratis i Android systemet, hvilket jeg godt kan misunde.


  • #13   15. jan 2011 Den evige debat.. "Min er støre ind din".. c",)

    Jeg har endnu ikke fået min 4'er.. Men va' det skal da prøves.. (Firmaet giver)..

    Men er det ikke mere "bling Bling" at man skal ha sådan en.. ?!?.. c",)

    Jeg får denne her i tankerne hver gang der snakkes smartphone eller div. æble produkter.. =>
    http://www.youtube.com/watch?v=greJ7cR90YY

    /Rass


  • #14   15. jan 2011 prisen er alt for højt på en iphone 4 i forhold til det man får.

  • #15   15. jan 2011 Det er vel som sådan ligegyldigt om den kan det den skal - tingene udvikler sig, og pludselig kan den IKKE det den skal på grund af en begrænsning som Apple har besluttet.

    Vis mig f.eks lige en youtube video på en iphone... NÅE NEJ...
    Vis mig lige en flash hjemmeside... NÅE NEJ...

    Man køber sgu ikke et produkt til væsentligt højere pris end konkurrenterne for at skulle finde sig i begrænsninger?

    Jeg kan ikke se hvad der retfærdiggør prisen på en iphone i forhold til Android telefoner - som desuden er under rivende udvikling.


  • #16   15. jan 2011 Altså jeg har haft SE altid.. Kan rigtig godt li deres smartphones..

    Men nu har jeg haft en x10 mini pro i 6 mrd.. Og jeg skifter altid mobil der hehe..

    Og synes ikk rigtigt de har noget lige pt der falder i min smag..

    Min mor har fået Desire HD og den er virkelig lækker.. Men lidt stor..
    Og kan rigtig godt li designet på ip4eren.. Men ved ikk helt med systemet..
    Smed min nano ud efter 1½ mrd fordi jeg hadet itunes og måden at overføre ting på..
    Men folk har sagt at det er fordi jeg ikk har sat mig ordenligt ind i det..
    Så overvejer en ip4.. Men ved ikk helt..
    Og jeg vælger ikk mobil fordi alle har den..
    Jeg vælger fordi JEG kan li den.. smiley


  • #17   16. jan 2011 Kan den ikk gå på youtube eller vise flash.. Ej så ska jeg satme ikk have en..

    Det bruger jeg for meget til at jeg kan undvære det..

    Er heller ikk meget for de begrænsninger de sætter..


  • #18   16. jan 2011 Det eneste Apple har været rigtigt gode til, er at lancere produkter til morgendagens pris med gårdsagens features.

    Der er sgu altid en eller anden ting som mangler, og så bliver smidt på markedet 3 mdr efter så man bliver nødt til at købe en ny.

    Det er jo at pisse på deres kunder.

    Sæt nu din iphone lige går i stykker - det er set før - så bruger du bare din normale telefon i mellemtiden... NÅE NEJ... for mit lille lorte iphone simkort passer KUN i sådan en...


  • #19   16. jan 2011 Og gæt så lige 3 gange på hvad de så forventer du køber mens din egen bliver repareret... :o)

  • #20   16. jan 2011 Sajmon - Youtube virker da fint på min?!

  • #21   16. jan 2011 Du kan sagtens komme på Youtube, og hvad skal du bruge flash til på din mobil? Det gør den lysår om at hente en hjemmeside det har alle anerkendte mobilsider samrådigt sagt.. Jeg kender mange der har Android telefoner og de har ALLE flash slået fra da det øger load tiden på en hjemmeside med 2-3 gange

  • #22   16. jan 2011 Youtube er en std app i iphone smiley

    Har sgu kun været glad for min. alle dem der sviner dem er vist bare android fan boys smiley

    men selvfølgelig det kommer vel and på hvad man kræver. jeg ska bar ha noget der virker og ikk bar er noget billigt bras men samtidigt virker og kan det meste. Det gør iphonen..


  • #23   16. jan 2011 Hvilken android skal man så have?

  • #24   16. jan 2011 Hvis det virker fint så er der jo ikk noget problem..

    Er jeg rigtig på den hvis 3 har den billigste (efter 6 mrd) ??


  • #25   16. jan 2011 @Sajmon
    youtube virker også rigtig fint på min?? enig der ikke flash på den og kan heller ikke skaffes, men her der i mod VLC på min og det virker super fint smiley

    Jeg kan ikke forstå at folk er så trætte af den er låst, jeg ligger personligt ikke mærke til det overhovedet, jeg er ikke stødt på nogle apps på android som jeg kan ikke kan finde tilsvarrende på appstore. det jeg kan lide ved iPawn 4 er helt sikkert stilen og nå ja.. så det faktum at den bare virker hver eneste dag


  • #26   16. jan 2011 Ja det er 3 der har den billigste, men jeg kan personligt ikke fordrage 3

  • #27   16. jan 2011 Har haft 3 mobil net og det kører fint.. Jeg har været kunde ved telia i 8 år..
    Men kender en sælger ved 3 og han siger det er blevet meget bedre siden dengang jeg havde 3..


  • #28   16. jan 2011 Du vil helt sikkert blive gladere for en desire eller en desire HD..

  • #30   16. jan 2011 desire er bare så fed , kan utroligt mange brugbare ting ,

  • #31   16. jan 2011 Peter H

    HAHAHAHA Griner..


  • #32   16. jan 2011 Det blir ikke bedre - og hvis du lige jailbreaker den så blir det en uundværlig gadget smiley

    Det jo ikk for sjov den vinder i alle tests.


  • #33   16. jan 2011 Eneste minus ved Iphone4 er deres(apple's) bluetooth ! Den fungere KUN sammen med headset's ! Man kan ikke overføre billeder og musik ved hjælp af bluetooth på en iphone !

    Du kan roligt købe en Iphone hvis det er det du vil have ! Det er efterhånden en smags-sag ! Lidt ligesom for 4-5 år siden, var det krigen mellem Nokia og SonyErricson. Idag er det så bare Apple eller HTC smiley

    IOS styresystemet er IMO meget bedre og nemmere at finde rundt i end Android. Og alt det der med at Apple styre for meget, de styre sgu ikke mere end microsoft og google gør når det kommer til stykket !

    Jeg har kørt Iphones længe og bliver sikker ved med det ! For det er det der fungere for mig. Ligesom med alt andet, så smut ned i en biks og få en Iphone og en HTC i hånden og se lidt på dem, inden du beslutter dig. Der vil altid være nogen som syntes det ene er federe end det andet, men i sidste ende er det dig der skal bruge den hver dag !


  • #34   16. jan 2011 øøøøøøøøhhh hvilken verden lever du sajmon??? hvis mig den iphone der ikke kan vise youtube?!?!?!?!?!?!?!!?

  • #35   16. jan 2011 Jeg har lige anskaffet mig en iphone 4, har også haft 3g og 3gs, synes helt klart 4eren er fedest. Hvis man er til iPhones er den vel fin nok. BT er bare noget lort derpå, og KØB DEN IKKE HOS TELIA, det lorte signal derpå hele tiden! Men holder mig til 2 telefoner, iphone til net og kedsomhed, og min nokia 6700 classic gold til normal brug. Men det nok bare en smagssag. :-)!

  • #36   16. jan 2011 altid sjovt at se den samme diskution igen og igen..

    hovede delene...

    iPhone = for låst

    android = åbent..

    men de sidste to nørder jeg har snakket med har den ene sagt at han vil skifte tilbage til iPhone, fordi android har for mange apps, som simpelten er så dårligt lavede at de sløver telefonen ned.

    den anden brokker sig da man i android ikke får lov til at lege så meget mere, som før, de lukker sgu også mer ei nu.

    såå.. ja det er mere lås med iOS, men det er også langt mere stabilt, og jeg kan godt undvære den gratis full-version af "angry birds" til fordel for en telefon med apps der er testede til en hvis kvalitet før frigivet.

    hvis jeg nævner en af de bedre androids.. så er det galaxy S, og hvad ligner den 95% ? en iPhone 3Gs, dog mere plstik agtig, og UI på android? hov ja... den er sgu også kopieret smiley

    kvalitets stemplet i sig selv er at de andre efteraber iPhone.. så vil jeg heller købe den ægte vare end en "kopi"

    youtue funker fint.. flash.. nej.. men hvad fanden skal du bruge det til på sådan en lille skærm? flete androids har det deaktiveret eller crasher af det aligevel.

    og til sidst... man kan ikke sende billeder med bluetooth?!? comon! det er en smartphone.. send det dog med en e-mail.


  • #37   16. jan 2011 Har lige anskaffet mig en iphone4 32 GB, og må sige den er super lækker at bruge, problematikken omkring den er lukket og billeder via BT kan ordnes ved at hente et par apps, har hentet et system manage app som kan lukke alle unødvendige apps ned, der kører i baggrunden. Det samme med billeder via BT, der har jeg også fundet et app der virker ganske fint.
    Og thumbs up for en helt ufattelig klar skærm og fantastisk brugeroverflade.

    HTC er da uden tvivl sikkert også en ganske glimrende telefon, men skal man have noget der kan sammenlignes med iphone4 skal man vel have en desire HD, og synes bare den er kæmpe stor, derfor gik mit valg på iphone4 smiley


  • #38   16. jan 2011 Cralle . - "Manage apps" har du jo allerede på dit iOS styresystem? Dobbeltklik på home-knappen..

  • #39   16. jan 2011 Martin - Der kan man bare se, vidste jeg ikke smiley Kan også se at det BT app kun virker sammen med andre iphones smiley

  • #40   16. jan 2011 Jeg har aktid haft SE telefoner, og købte mig en iPhone 4 tilbage i oktober månede, og jeg har bestemt ikke fortrudt, synes det er en lækker mobil, både at se på, og at bruge...
    Har haft en HTC Desire Z i hånden, og må sige at den ikke giver mig den samme følelse af lækkerhed smiley


  • #41   17. feb 2011 har haft en x10 mini... har lige fået min iPhone4... indtil videre er jeg glad for den.. smiley

    men itunes blir jeg squ aldrig gode venner med... smiley


Kommentér på:
Iphone 4 ~ God eller dårlig

Annonce