{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøde for krudt
  • #1   20. dec 2005 he er du blevet snuppet..?

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.166
    #2   20. dec 2005 nej kærestens lillebror........

• #3   20. dec 2005 ikke sjovt, men mener ikke det er så slemt når der ikke er tale om mere..

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#5   20. dec 2005 nogen der VED noget???

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#6   20. dec 2005 også mit gæt.........

• #8   20. dec 2005 Kender ikke bødesatserne, men du bliver straffet efter våbenlovgivningen, det er en kæmpe bøde og en ikke så fin plet i straffeattesten. Min ven fik en bøde på 3000 kr og en plet i straffeattesten for at være i besiddelse af en tåregas, så 20 kanonslag tror jeg er en del højere

• #9   20. dec 2005 I Bramming, hvor jeg går i skole, er der lige en der er blevet taget med 42 krysantimumsbomber.. De lå et rum som lå lige op a nabohuset.. Min kammerat havde altså værelse ca. 5 meter fra rummet hvor de blev opholdt.. Ingen sikkerhedslunte eller noget.. De sagde at det ku være blevet antændt a fugt hvis det var.. Nåå ja.. Det har vi jo heller ikk meget a i denne tid smiley

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#10   20. dec 2005 ja det er nederen!!! heldigvis er han studerende... så kan det halveres

• #11   20. dec 2005 BTW.. Han blev vartægtsfængslet til d. 30., og får sikkert en dom smiley

• #13   20. dec 2005 Men de er nu sindsyge i øjeblikket ang alt der kan sige bang

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#14   20. dec 2005 ved sgu snart ikke.... de er jo helt vilde for tiden med alt det krudt halløj!! det er jo kørt massivt op i medierne pga ssest ulykken sidste år... så tror sgu at straffen er rimlig høj

• #16   20. dec 2005 Mr O. Det kan godt være, kender ikke reglerne for kanonslag, men der er stadig kommet strengere regler efter det i Kolling, men tvivler på at 20 kanonslag kun kan give 5000

• #18   20. dec 2005 Hvad skal i dog med de dynamit stænger???? Jeg syntes det er total lamt folk gider bruge penge på sådan noget lort

• #19   20. dec 2005 Det er jo forskelligt fra person til person hvad man synes er lamt, jeg gider personligt ikke sidde inde hele natten med et glas champagne og vente på at se 90 års fødselsdag..

• #20   20. dec 2005 blev selv snubbet med krudt, der var godt nok en del mere for ca 9 år siden det gav 10.000 kr i bøde. men tror nu ikke at 20 kanon slag giver det store med mindre det selvfølgelig er nogle ordentlige nogle..
    skod det ikke er lovligt i dk

• #21   20. dec 2005 Nej det er nu ikke skod Kasper, det er sq en god ting der er lovgivning omkring sådan noget. Hvordan ville det ellers ikke se ud hvis det var lovligt at rende rundt med kraftige kanonslag

• #22   20. dec 2005 allan p, hvis du kigger 10 år tilbage fik alle folk sprængt liv og lemmer af ved selv at fabrikere rørbomber og ligende, det er der næsten ingen der gør mere da der kan fås så meget forskelligt der siger bang.. mener bare at der burde læmpes på hvad der er lovligt af knaldfyrværkeri, da der så ville være mere styr over hvad folk havde i stedet for at alt bliver købt på det sorte markede og ikke alt er lige sikkert

• #23   20. dec 2005 Synes måske den nye fyrværkerilov er lidt latterlig, med at man må have lige så meget fyrværkeri du kan have bare det er i en aflåst kontainer eller lastbil. Men synes du stadig det er fint at der er strenge regler, fyrværkeri er jo ikke legetøj og det vil det blive hvis man lovliggøre det.

• #24   21. dec 2005 man blir dømt efter lovgivningen om våben, hvis man har "for meget krudt" liggende til vidersalg

• #25   21. dec 2005 jeg kan give dig et svar... jeg ved ikke hvilket politi i andre handler med.. men en kamarat fik nakket 3 tons... loven for ulovligt krudt som er militærbart.. (altså at militeret kan håndtere det) siges at bøden for ham er 2000,- og så skal man ud over det betale 20% af momsen for import.. det vil sige at hvis man har en æske kanonslag der har værdi af 100,- bliver det jo så 2020,- kroner.. HVIS!!!!!!!!!!!!!!!!! politiet ikke er flinke kan det dog laves om til større problem ved.r retten... meen 20 kanonslag?? jeg tvivler snart på om han overhovedet for noget som helst!! mvh. martin jensen,,

Kommentér på:
bøde for krudt

Annonce