{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Esta visum til USA.. spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til USA med min kæreste her om en uges tid, og vi bliver lidt i tvivl om hendes visum stadig holder..

Vi var der sidst for halvandet år siden, og visumet skulle holde to år, så ingen problemer der.. jeg har fået nyt pas, så jeg skal have lavet nyt visum, men hun har stadig det samme.

Når vi går ind og prøver at finde det "nummer" hun har i systemet kommer der ikke noget op, når man prøver at søge på det efter de kriterier de beder en om.. men når vi prøver at oprette et nyt, siger den at hun allerede har et, og hun skal betale hvis vi vil oprette et nyt. Det er der jo ingen grund til, men nummeret bliver heller ikke vist. Så på den ene side siger den der ikke er noget, men på den anden side siger den der er et, men det bliver ikke vist.

Det store spørgsmål er så om man trygt kan rejse derover, fordi den jo på et sted siger hun allerede har visum.. eller om man for en sikkerheds skyld skal oprette et nyt da den det andet punkt ikke kan finde nogen oplysninger på hende.

Min fornuft siger mig hun har det, da det holder to år og den siger hun har et, når man prøver at oprette et nyt.. men det er USA, og man ved de sippede..

Nogen der ved med 100% sikkerhed at man kan gå ud fra hun har det, ud fra det jeg har skrevet ovenover?

Jeg ved godt det ikke vælter budgettet at oprette et nyt, men man kan jo li så godt spare de penge =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Esta visum til USA.. spørgsmål?
Kommentér på:
Esta visum til USA.. spørgsmål?

Annonce