{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Sådan vinder Egernet en oscar! {{forumTopicSubject}}

Efter lang tids grublen er jeg kommet frem til, hvordan man vinder den famøse "Oscar" statue...

Her er min plan:

For at vinde, skal filmen være så ærke-amerikansk som muligt - derfor har jeg brugt de sidste tre måneder på at gennemse alle de amerikanske film jeg har kunne komme i nærheden af... og.. jeg er kommet frem til, at den perfekte amerikanske film, skal indeholde følgende:

* Sørg altid for at have mindt EN sort person med - gerne en som er sur

* Sørg for at have en dulle med - hun må absolut ikke være storbarmet, men hun skal samtidigt fremvise så meget barm som muligt... har du en der ER storbarmet med, er filmen dømt til at fejle.. Patter er simpelthen ikke "in" i amerikanske film, med mindre de er små

* hav altid masser af våben med - gerne i selskab med førnævnte dulle og sure sort person.

* Dyr er ikke obligatoriske, men er en rigtig god ide - især hvis de har mere personlighed end dullen fra før.. kan dyret snakke, er det helt i top... igen... dyret må IKKE være storbarmet - en ko er derfor ikke en god ide.

* Uanser hvad, må ingen af dine medvirkende gå på toilettet... 98 % af alle amerikanere går i følge deres film ikke på tønden... måske det er grunden til deres vægtproblemer...

* Uanset om personerne er arbejdsløse eller i job SKAL de have eget hus, bil og fyldt køleskab.. eneste undtagelse, er den sorte mand fra før...

* en god biljagt med tilhørende bilsammenstød er også en god ting at have med - bare sørg for at helten altid kører i en amerikansk bil og de biler der kommer til skade ikke er amerikanske.. man ser aldrig en amerikansk bil dø i en amerikansk film...

* børn er også en god ide - bare husk at uanset hvad de får at vide, så skal de altid gøre det modsatte i slutningen af filmen og derved redde dagen... hvis de kan sige "I only wanted to hæææ'ælp" er der ikke et øje tørt.

* En anden ting man kan lære af amerikanske film, er at der i usa altid står en masse tomme papkasser - altid strategisk placeret lige der hvor man falder.. Hvem fanden opbevarer egentlig 50 tomme flyttekasser i sin entre, baggård, stue, mv??

* Containere der står i baggårde er ligeledes altid fyldte med bløde ting... her undre det mig dog... Ville en container ikke indeholde blandede ting - herunder også skarpe og spidse ting??? og hvis de endelig er så bløde, hvorfor er der så aldrig en hjemløs der har valgt at tage en lur i den???

* skal der laves en to'er til dette brag af en film så HUSK - der må ikke ske noget nyt... INTET OVERHOVEDET!! enten skal personerne fra 1'eren vende tilbage til det sted hvor 1'ere foregik - eller også skal der komme nye personer til... til nøds kan personerne tage på ferie, men altid bruges der minimum en halv time inden man forlader oprindelsesstedet...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan vinder Egernet en oscar!
Kommentér på:
Sådan vinder Egernet en oscar!

Annonce