824 visninger
|
Oprettet:
Hvad sker der BG? {{forumTopicSubject}}
Jeg laver en fin oprettelse på min nye E36.
Så mener dem der har stemt den ud at det ligner en salgs annonce fordi jeg skriver at bilen er velholdt og har fuld servicebog og alt originalt værktøj??
Hvad er nu det for noget pjat
apr 2005
Følger: 59 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 340 Svar: 2.004
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.762
apr 2005
Følger: 59 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 340 Svar: 2.004
men velkommen til
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Oftest er det folk der skriver og afviser der har en profil med præcis samme/mindre grundlag end ens egen.
Tjek bare tossen med Calibraen under min Sierra...
Jeg har været herinde fra dengang hvor man UDELUKKENDE ku oprette sin bil med MAKS 5 billeder.!!
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 869
De stemmer alle ud med 10 point af gangen, så de styrer faktisk mere eller mindre alt der kommer ind.
Dette kunne så være meget godt, hvis ikke de led af dobbeltmoral.
De kan heller ikke læse og forstå en simpel tekst.
Værst er det dog at hvis man prøver at forklare dem at det de har gang i er forkert, så hyler de op, og smider om sig med udstemmer.
Den absolut mest åndsvage af dem er en kost, som gladelig begynder at svine dig til med alt hun kan finde på.
Hun har frabedt sig at man henvender sig til hende, og det er fint nok, men gu hjælpene mig ikke om havgassen mener at det så er ok at hun henvender sig til mig. Magen til dumsmart kost skal man lede længe efter.
maj 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 751
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
Tror nu mere i tænker på afvisestemmer og ikke udstemmer. Udstemmer er noget helt andet.
1.9 Udstemningssystemet
Udstemningssystemet vil hjælpe administrator og hjælpe-administratorer til at hjælpe hurtigere. Udstemninger med begrundelser som “Han/Hun er dum” eller “Han/hun giver dårlige bedømmelser” vil ikke blive taget op.
Under hver profil er der et punkt der hedder ”Misbrug”; der kan du skrive din begrundelse samt link om hvorfor denne bruger skal stemmes ud.
Når en bruger har modtaget nok ”ud stemmer”, bliver hjælpe-administrator adviseret om dette. Derefter gennemgås alle begrundelser og der tages stilling til hvor grov overtrædelsen er, hvilket resulterer i en beslutning om hvad der skal gøres. Det er brugerne af BilGalleri.dk, der afgiver ”ud stemmerne”, men i sidste ende afgør administrator eller hjælpe-administratorerne, hvordan den pågældende bruger står.
Hvis det skulle ske at du ønsker at gøre brug af dette, skal du:
1. Skrive en fyldig begrundelse
2. Sende et link om det du mener, er i strid med reglerne.
Vi gør opmærksom på at udstemningssystemet ikke må misbruges.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 75 Svar: 399
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 8 Emner: 14 Svar: 497
Man må aldrig skrive ting som, nysnet, service overholdt og den slags.
Hvis ellers bare man husker at udfylde alle punkter med en god ordenlig tekst, samt gode billeder i dagslys, med en ren bil, med billeder af bilen fra alle hjørner, samt motor og kabine, så er den i vinkel..
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 869
Afvist utydelige billeder.............Dem der afviser har selv utydelige billeder i deres oprettelse.
Afvist mangler billeder af motor og kabine.............Men lige inden de afviste denne bil, bød man så en anden bil velkommen, uden der var billeder af motor og kabine. ( Det var en BMW ligesom afviseren selv har )
Afvist bilen er til salg.............Ja bilen står til salg i markedet, gansk ligesom den skal gøre hvis den er til salg.
Hvor i oprettelsesreglerne står der at en bil ikke må være til salg.
Og så er der dem der afviser bare fordi de kan. det kan være fordi der er sne på bilen, eller den er beskidt.
Andre afviser hvis ikke der står en bedre roman i teksten, også selvom alle punkter er udfyldt.
Jeg tror at de sidder med en lineal og måler højden på teksten og er den under 20 cm, så er det afvis.
Hvad sker der BG?