{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Billeder til oprettelse af bil på BG {{forumTopicSubject}}

Efter at ha' lagt et enkelt nyt billede op på profilen tænkte jeg, at jeg ville lure de biler der afventede godkendelse.

Til min store "overraskelse" erfarede jeg, at samtlige biler var taget ved ejerens parkeringsplads/hus eller ude på en mark kl. to om natten (tilsyneladende).


Og så er det bare jeg spørger; hvorfor vil man dele sin bil med en masse andre mennesker, hvis man ikke har gidet besvære sig med at tage nogle ordentlige billeder af den?

Jeg ved godt, at det er en problematik, der har eksisteret på BG i mange år, men i mine øjne BURDE man skulle da have en interesse i at få taget nogle ordentlige billeder hvis man har et ønske om, at andre skal se sin smadrekasse, no?


Det kan godt være, at det er fordi at jeg er en sur, gammel mand, at jeg hader oprettelse af biler med FisherPrice-kamera billeder (og stemmer på bilerne derefter), men undre mig, det vil jeg fandme ha' lov til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder til oprettelse af bil på BG
  • #1   31. jan 2011 Det er også en ting der har undret mig altid smiley
    Synes selv jeg har taget nogle super billeder af min bil.
    Ville aldrig ligge billeder ind af en bil i grimme omgivelser, og slet ikke en beskidt bil ! smiley


  • #2   31. jan 2011 Melder mig ind i "sur gammel mand klubben"


  • #3   31. jan 2011 er fuldstændig enig. hvis man vil ligge sin bil ud til fri sku på et galleri. hvorfor så ikke gøre det ordenlig. men der er sku for mange sørgelige forsøg. ÷Swarley ÷ må så sige at du har fyldt godt ud med billeder selvom at jeg ikke er særlig vild med de der manipulerede billeder.

  • #5   31. jan 2011 Altså kan godt forstå jer 100% Men vil da sige til mit eget forsvar feks. At min bil er underforandring og at jeg nok ikk har taget helt hensyn til kvaliteten på billederne. Men ja må sku hoppe med og sige at folk generelt er lidt for dovne på den kant.

  • #6   31. jan 2011 kan kun gi dig helt ret...håber mine billeder i min profil og i mit album hører til i den gode ende....

  • #7   31. jan 2011 dog er de ikke helt så fede som dine...ville gerne kunne lave sådan nogle. men det kan jeg desværre ikke finde ud af..

  • #8   31. jan 2011 Synes da også det er for ringe billederne bliver taget om natten, marker osv.
    Men til andres forsvag; Hvis man lige har fået bilen er man jo ligesom en lille dreng der får et stykke legetøj man har ønsket sig længe, og den iver om at dele kan være grundlaget for at billederne er lidt skod om så at sige da de ikke kan vente til næste dag.


  • #9   31. jan 2011 Ganske enig. Navnet indeholder trods alt "galleri", og derfor burde man også præsenterer sit galleri på bedste vis. Som man nu evner.

    Personligt tog det mig måneder at kommer herind - kun fordi jeg manglede billeder af kabine og motor. Selvfølgelig kunne jeg godt prøve med de billeder jeg allerede havde, men eftersom jeg gang på gang har set hvordan folk bliver "stemt ud", syntes jeg det var skørt at prøve. Endelig tog jeg mig sammen og tog kameraet med i bilen. Stoppede ude ved vandet, og snuppede de sidste par billeder.

    Dog er billeder jo slet ikke nok.

    Næste problem var så min tekst. Min viden inden for biler er ikke særlig stor, så jeg gik i gang med at undersøge lidt på forhandlers side. Ekstra udstyr er jeg jo klar over, så det var bare at skrive det ind.

    Jeg kan dog sagtens forstå at ikke alle har mulighed for at tage de vilde billeder, og for at lave en super fed efterredigering - det er trods alt ikke alle der har et sort kamera - eller photoshop ... eller bare ved hvordan man redigere i et billed. Dem skal der altså også være plads til.

    Men - præsentere sit galleri efter bedste evne, så er man nået langt. Og det er der desværre ikke mange "profiler" der gør.

    Kan da kun til sidst sige, at det var en glæde at være ude og tage de billeder af bilen.

    Desværre er gode billeder herinde dog ikke altid nok. Mange ser jo ikke efter hvordan billederne er taget - men hvad der ligger under hjelmen.. I det tilfælde, burde jeg ikke være herinde, da min overhovedet ikke er tunet eller gjort ved.

    Anyhow!


  • #10   31. jan 2011 kan ikke være mere enig

  • #12   1. feb 2011 Spørgsmålet er bare, om tiden ikke er moden til, at der kommer et opdateret sæt "indstemningsregler? smiley

    Havde hjemmesiden heddet "dinskrammelkasse.dk", så var det vel OK med mobilbilleder og lign., men når nu siden hedder som den gør, så burde den, særligt da den nu er 9 år gammel, lægge mere vægt på kvaliteten af oprettelserne.


    Man går vel for fIlan ikke på museum eller galleri for at kigge på et fingermaleri af 4-årige Bjarke og et askebægre af 5-årige Esmeralda, vel? smiley


Kommentér på:
Billeder til oprettelse af bil på BG

Annonce