{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

DBA tager røven på folk {{forumTopicSubject}}

Kort fortalt, så har jeg lige oprettet denne annonce på Den Blå Avis. Jeg har åbenbart ikke læst reglerne godt nok igennem, da jeg ingen steder har set, at det koster 300 F****** kroner, at oprette sin annonce, hvis man har et link i annoncen.

Men nok om det. Der kom en meddelse om at jeg skulle betale 299,- for annoncen, grundet den hjememsideadresse. Da jeg kun havde 3 kroner på min Blå Konto, regnede jeg selvfølgelig med, at det var nok at lukke lortet ned og trykke "ok", da man jo ikke kan have minus på sin konto derinde, så den ville bare afvise annoncen, så jeg kunne rette den. Men NEJ!!! De hævede så lige automatisk 300,- på det mastercard jeg sidst har brugt, da jeg satte ind på Den Blå Konto.
Så er der sikkert en masse kloge hoveder der vil sige, at jeg jo bare kunne have ladet være med at trykke ok.

I og for sig, er det jo nok rigtigt nok, men der hvor det bringer mit pis i kog, er at jeg nu har betalt 300,- for et link i en annonce, spm jeg ikke ville have betalt for, til at starte med, men fandme om de så ikke også har fjernet halvdelen af den hjemmeside, jeg åbenbart lige har betalt i dyre domme for!!!!

Det kan sku da ikke kaldes andet end fusk, så det basker!!!!!!

http://images.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1476109_l.jpg

"Har valgt at smide det som et billede, da det ikke skal opfattes sim reklame"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DBA tager røven på folk
  • #1   10. feb 2011 Nedren... Der er ikke noget at sige til, at folk finder andre alternativer ind dba..

• #2   10. feb 2011 Det er da ddet vildeste svineri, at kræve så mange penge for så lidt, og så endda ikke give mig hvad jeg har betalt for.

Kan man anmode banken, om at trække de penge retur?

• #3   10. feb 2011 DBA er bare noget lort ! sådan har det været lige siden de begyndte at tage penge for deres annoncer

• #4   10. feb 2011 det er bare blevet en lorte side siden de blev solgt!

• #5   10. feb 2011 Du kunne jo prøve kontakte dem, kunne være det ville løse problemmet ?

• #6   10. feb 2011 HINT:

Skriv links i kommentarer.. Gratis smiley

• #7   10. feb 2011 tag da kontakt til dem.. Du har jo ikke fået den varer du har betalt for..

• #8   10. feb 2011 Har nu ikke noget imod at de tager penge for deres ting. Det ville vi andre da også gøre hvis vi kunne.

Men man kan sku ikke kræve penge for noget og så fuske folk der har betalt for det.

• #9   10. feb 2011 tror DBA har mister rigtig,rigtig mange kunder siden ebay har overtaget det

• #10   10. feb 2011 Jeg HAR taget kontakt til dem, men de har ikke nogen support før imorgen.

Og jeg er fløjtende ligeglad med om det link er der eller ej. Havde jeg vidst det kostede penge, havde jeg da bare slettet lortet.

• #11   10. feb 2011 Ring til din Bank og hør dem ad med det samme

Der er nogle kringlede regler ang. det

Men de må IKKE selv trække pengene og bare gå ud fra at det er det samme kort der skal betale for det igen*
    Det har jeg i hvert fald fået fortalt.*

• #12   10. feb 2011 Dba døde den dag ebay overtog

• #13   10. feb 2011 Rasmus.. Hvis jeg har lyst til at brokke mig, så gør jeg det. Hvorvidt de lører de penge tilbage eller ej, så tænk på hvor mange der IKKE lige kigger i deres egne annoncer og rent faktisk har betalt for noget, de ikke får. Det er jo ikke en person der sidder og sletter halvdelen af mit link, men noget der sker automatisk.

• #14   10. feb 2011 Rasmus.. Hvis nu du læste mit indlæg igennem, så ville du vide, at jeg rent faktisk skriver, at der kom en meddelse om at det ville koste 300,-, men der ingen penge var på min Blå Konto. Yderligere ville du også kunne læse i mit indlæg, at jeg godt ved at JEG har lavet en fejl, ved at trykke OK. Yderligere ville du kunne læse, at det IKKE er et spørgsmål om de 300,- men om hvad jeg har fået for mine penge.

• #15   10. feb 2011 Igen kan jeg kun sige, at ligemget om de giver mig de penge tilbage eller ej, så er det ikke en menneskelig fejl, at det her er sket. Tænk på hvor mange menensker de kan fuppe for 300,- hver dag. Så om jeg får mine penge tilbage eller ej, så tror jeg da godt jeg nu kan afsløre, at det her var for mig sidste gang, at jeg sætter mere til salg på den side.

• #16   10. feb 2011 De er helt væk de regler derinde. Oprettede engang en annonce på en mobil og smed link til Nokia`s hjemmeside hvor man kunne læse mere om den, det ville de også ha penge for, klaphatte.. Slettede så bare linket og fik da også solgt mobilen alligevel. Siden er jo også blevet overklistret med annoncer efter ebay overtog, meget værre end før, godt man bruger firefox med adblock, som blokerer alt det skidt.

• #17   10. feb 2011 Skærer det da gerne ud i pap for dig, hvis du pbenbart VIL skabe en debat, ud af noget der intet har af betydning, for indlægget.

Havde jeg INDEN jeg oprettede min annonce, vidst at de tog en bondegård for et link i en annonce, havde jeg gerne slettet det link fra annoncen, da det ikke betyder noget for mig, om det er der eller ej.

Har du flere spørgsål og debatter du vil starte, der ingen relevans har til det det reelt drejer sig om?

• #18   10. feb 2011 forstår heller ikke hvorfor du vil sætte link ind i stedet for at skrive infoen om forstærkeren selv smiley

• #19   10. feb 2011 Rasmus.. VIL du bare ikke forstå, hvad det er det drejer sig om, eller prøver du som du plejer at skabe en debat ud af ingenting?

Heg har flere gange TYDELIGT forklaret, at det her ikke drejer sig om prisen på varen, eller hvorvdt de har hævet de penge eller ej.. Men at de har taget 300,- for det link, som de så har fjernet halvdelen af.,ERGO HAR JEG IKKE FÅET NOGET FOR MINE PENGE!!!!!

• #20   10. feb 2011 Wow... Du er sQ da skudt at høre på, Rasmus!

• #21   10. feb 2011 Nikolaj.. Kan det ikke være fløjtende ligegyldigt, om jeg smider et link eller ej. Det er jo ikke det det drejer sig om.

• #22   10. feb 2011 Rasmus.. Er du retarderet? Fatsvag må du i hvert fald være, siden du intet læser af det jeg skriver til dig.

• C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

Emner: 11 Svar: 346
    #23   10. feb 2011 de 2 milliarder ebay betalte Karsten Ree for DBA, skal jo hentes hjem et eller andet sted. Hvis folk så ikke forstår konsekvensen af at trykke enter.....så må de sq lære med tegnebogen...

• #24   10. feb 2011 jeg blev også lovet af en telefon sælger fra dba. en hel sides annonce galleri af min bil for 800 kr. det var jo bare super! men da jeg så i avisen var det et lille rubrik på max. 5x5 cm.. de tager virkelig røven på folk!!

• #25   10. feb 2011 ja gider heller ik bruge dba mere er gået over til guloggratis i stedet for...

• #26   10. feb 2011 Mujaffa. .Du må jo så også have misforstået et eller andet. .Det drejer sig stadig ikke om beløbet, men om at de har fjernet halvdelen af det link, jeg har betalt for.

• C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

Emner: 11 Svar: 346
    #27   10. feb 2011 he he, ja så meget for ikke at læse hele teksten ;o) you win!

Ja det kan jeg godt se, du har ikke fået hvad du har betalt for, længere er den ikke.
    De må enten rette fejlen, eller betale dig de 300 bobs tilbage.

• #28   10. feb 2011 ja men er det ikke sådan mange andre steder hvad med bilgalleri der røver de sku da også folk for vildt...

hvad med dhb hvad sker der for de billet priser sku da for sygt

uden os med bilerne og anoncerne havde de sku ikke en foretning hvorfor blive så griske

• #29   10. feb 2011 Det er ikke fusk eller røveri, at tage penge for noget. Folk kan selv besteme om de vil betale eller ej.. Men det er fusk når man betaler for noget, man ikke får.

• #30   10. feb 2011 dba er noget lort... og man kan ikke sælge en skid længere uden at betale ved kasse et...

vil gerne betale, men jeg får jo aldrig solgt mine biler på en måned, og så betaler jeg ekstra og ekstra osv... bruger bilzonen til at sælge bil og guloggratis. Det ved man da hvad er.

• DBA S
    DBA S Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 21
    #31   12. feb 2011 Hej BDOG,

Jeg håber du har fået løst problemet hos vores Support – Ellers kontakt mig på support@dba.dk – att. Lene

Grunden til at der automatisk er blevet hævet på din konto er at du har gemt kortoplysningerne på din profil – Da du så ifb. indrykningen klikkede på ”OK”, blev annoncen indrykket og beløbet hævet. Da dette var en fejl, kontakter du blot Support og beløbet tilbageføres naturligvis.

Hvis du ikke ønsker dine kortoplysninger gemt på din profil, kan du slette disse her:
    http://www.dba.dk/min-dbadk/blaa-konto

Har du yderligere spørgsmål til ovenstående er du meget velkommen til at kontakte mig på ovenstående mailadresse.

Med venlig hilsen

Lene Kristensen
    Support dba.dk

• #32   12. feb 2011 Jeg har fået mine penge tilbage, så den del er løst..

Men kan kun endnu engang understrege, at jeg er fløjtende ligeglad med beløbet, eller grunden til at de penge blev trukket. Syndes bare det er forkasteligt at kræve penge for noget, som kunderne ikke får. ISÆT i den størrelsesorden det drejer sig om. Og "fejl kan ske" kan man ikke bruge til noget som helst i den her sammenhæng, da det jo IKKE er en medarbejder der har siddet og dummet sig, men noget der sker ganske automatisk. Ergo er jeg IKKE den eneste det er sket for, jeg opdagede det bare.

• #34   13. feb 2011 Fedt at du har fået dine penge retur. Det er da alligevel en flot service.

Personligt synes jeg rigtig godt om dba, og jeg synes kun at det er blevet MANGE gange bedre, efter det blev overtaget.
    I sin tid var det køber der skulle betale for at se et tlf-nr, og eftersom sælgerne gang på gang var 100 år om at slette deres solgte varer, kunne man hurtigt købe en masse tlf-numre til ingen verdens nytte.
    Så kan jeg meget bedre lide den nye måde.
    At du ikke er blevet gjort opmærksom nok på det, er selvfølgelig ikke optimalt, men jeg synes at det er helt fint at der er en pris for at vise et link, for ellers går det hurtigt over i rent kommercielt salg fra "private"....

• #35   13. feb 2011 Essal
    Ja men til gengæld så er det blevet mega dyrt at oprette ting der smiley
    Feks en hest kan IKKE sælges for under 75 kr mener jeg smiley

• #36   13. feb 2011 Essal.. Lige som mange andre her i det her indlæg, har du også misforstået noget.

Selvfølgelig skal tingene betales for og fred være med det.. Hvad de har oplyst og ikke oplyst og hvorfor, har heller intet med min harme at gøre.
    IGEN er det her ikke et spørgsmål om pris, men at jeg betalte for et link i min annonce og da jeg så ser i annoncen, er halvdelen af det link jeg har betalt for, fjernet fra min annonce.

Kommentér på:
DBA tager røven på folk

Annonce