{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan skal det gøres.
  • #1   1. mar 2011 Den er postet (: men fedt lavet, manden er gammel kick boxer (:

• #2   1. mar 2011 Jep er her inde,, men godt at se den igen hehe ;-D..
    Hvordaan går det med din mitsu, er den snart færdig

• #3   1. mar 2011 Ørbæk .: jeg tror alle youtube film osv er herinde på bg. ha ha..

Men sjovt at genopfriske det nogle gange.. har ikke set den herinde så det må være noget tid siden den er lagt op for er her inde meget hi hi..

Jeg er selv bokser og kunne godt se den måde han gik til dem på, at det ikke så helt ukontrolleret ud..Trist man ikke kan se hvad der sker bagved trærne..

• #4   1. mar 2011 Han er sindssygt dygtig, man kan godt se det er teknik (: - han reagerer ikke i panik.. så kan de sku lære det.. en sindssyg ide unge mennesker har..

• #5   1. mar 2011 Pajero :

Til April er den færdig. er lige ved at ligge hænd på hi fi. mere vil have mere så nu har jeg virkelig købt kvalivare ledninger osv. så alle hi fi ledninger er taget ud er ved at blive erstattet, plus jeg har nu en ekstra forstærker som skal monteres osv. Der er lidt arbejde i det.. Er blevet oppereraret i min skulder så har været lidt bagud i mit projekt men tror stadig jeg kan nå det for nu kan jeg da bruge armen lidt igen..

• #6   1. mar 2011 Ja enig. ved ikke hvad der sker for dem. engang var det mere oppe. godt den er gået afmode igen..

Jeg ville have gjort det samme som ham 100% er måske bare ikke god til i disse situationer at stoppe igen ha ha..

• #7   1. mar 2011 det lyder sku spændene.. Nu får jeg nok solgt min bil i morgen til 16.. ner ikke hvad jeg skal købe til de penge. Kigger på civic og bmw med 1.8 motor.. Vil have noget nyere, noget der ikke rasler når man kører over huller (: ... men ikke noget kedeligt..

• #8   1. mar 2011 tommy p - sådan er det når det slår klik (: kender det godt (:

• #9   1. mar 2011 15 slag på 15 sekunder, det er bare sund sport det der, hehe......... men set før, tåler dog altid et gensyn!
    Men det så ikke ud til de ville gå hjem bagefter, retardosserne!

• #10   1. mar 2011 Oki så sker der da lidt ude i lande,,, har jo fulgt lidt med her og på mitsubishi-klub

• #11   1. mar 2011 Pajero ,
    Ork ja der sker en masse ang. min bil.

Men i midten af næste måned skulle den ikke være hjemme mere så skulle den være på rund rejse i dk og komme hjem små 10 dage efter lakeret osv.

Så håber min tidsplan holder så jeg kan vise den frem til vores træf i holeby smiley

Kommentér på:
sådan skal det gøres.

Annonce