{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

Mico H
Mico H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Latterlig og useriøs bruger/Sælger... {{forumTopicSubject}}

Hey alle på BG, ved godt det måske ikke vedrør jer alle, men bliver altså nød til at får min frustationer ud, da jeg er så indebrændt over hvor useriøs og lattelig denne bruger er.

Hun har haft en Mercedes Cab til salg i en længere periode, har fulgt med da jeg var seriøs køber. Da jeg så får solgt min egen bil, og vender tilbage til hende er det ikke noget problem jeg kan sagtens købe den. Men nu er den ligepludseligt med en helt ødelagt motor(først var det kun topstykket), vælger så stadigt at købe den da jeg står og mangler en bil. Dagen igår da jeg ville hente den siger hun pludseligt efter jeg har lejet en autotrailer at hendes bror ikke kan finde papirerne, fair nok så må jeg bare æde den 500kr det koster for leje, da jeg så vælger at beholde traileren til dagen efter, hvor vi nu aftaler at jeg skal komme og hente den kl 15, får jeg en besked om at den ligepludseligt er blevet 5000kr dyrere, fair nok det er den bil jeg søger, men kræftedme om hun så ikke skriver tilbage forlidt siden at nu er den blevet hentet.. Nu står jeg her og er totalt indebrændt over der findes mennekser/bruger her på sitet som ingen respekt har for andres penge eller aftaler.. Ved godt det er sure penge at æde men burde sælger ikke kompencere for ens tab når man holder en for nar på den måde?

TAK FOR LORT søren og Tine R

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latterlig og useriøs bruger/Sælger...
  • #1   18. mar 2011 mega svinsk. kender det... sku hente en skadet carina til reservedele. først havde den en skade i siden (fint nok fronten havde ikke taget skade hvilket er fint) så få jeg ordnet trailer og bil og cheffør så ringer gutten og siger den ikke er frigivet af forsikringen endnu.. skøn køre så ned i min ejen vogn bare for at se den finder så ud af at hele snuden er halveret...

• #2   18. mar 2011 Idioter er der nok af..

• #3   18. mar 2011 surt show smiley mod tåber kæmper alle forgæves desværre

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #4   18. mar 2011 Der er sku fyldt op med hjernedøde sælgere herinde !

http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1189030

Prisen synes jeg egentlig var fin nok ! Men bliver bare sur når man ringer en time inden man kommer som han selv bad om hvis man havde flere spørgsmål ! Spørger til fejl og rust og får at vide ingen fejl og kun bobler i forskærmene !

Kommer så derop og kan finde rust i alle 4 skærme ! Samt under dørene ! Og på ved dørhåndtaget ! På kølerhjelmen er der ca 10 cm rust ! Og hele bagklappens længde er der spor af rust !

Og da man så vil se motoren er den lappet med billig brun tape et sted ! Og motorhjelmslåsen virker ikk da jeg vil lukke den tager den ikke ved ! Og bilen var virkeligt beskidt ! Meget ! Undre mig men jeg vasker og gør sku altid min bil bare nogenlunde ren inden folk skal se på den da ! Nå ja så manglede der osse lige en tågelygte samt lister inde i bilen sad løse i passagersiden !

Bød ham endda 36 uden hans fælge ! Men det mente han ikke kompenserede for alt det rust og fejl han ikke lige havde gaden at nævne inden jeg brugte 4 timer af min dag på det !

Og skrev efterfølgende til ham han burde nævne det i hans annonce og blev så blokeret ! Typisk små fuskere ! De gemmer sig bag BG blokeringssystem så de kan komme til at snyde andre folk !

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#5   18. mar 2011 Og buhu om jeg bliver frosset for den besked ! Men skulle osse lige ud med det da jeg stadig er møgsur over at ham spildte min tid latterlige bonderøv !

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#6   18. mar 2011 Mico H Og skide surt at høre det for dig ! Forstår sku godt du er godt muggen nu !

• #7   18. mar 2011 Har oplevet noget af det samme.
    Skulle hente en Passat 3C TDI. Jeg havde talt med sælgeren og at jeg køre hjemme fra. Jeg bor i skagen og sælger i Sønderborg. Da jeg så kommer til Aalborg skriver han, den er solgt. Jeg stod og manglede en bil og alt var i den bedste orden. Der værste var han skrev at det var ok at jeg kørte hjemme fra osv.

Folk siger tydeligt ikke sandheden. Dog kan der også være useriøse købere, nu har jeg solgt en hel del biler igennem tiden. Folk tror de kan få kæmpe afslag og mener bilen skal stå som en ny bil, selvom den er 15 år gammel. Dem lader jeg bare køre igen.

• #8   18. mar 2011 Forstår ikke hvorfor folk prøver at gemme fejl og mangler ved sin bil. Køber finder jo aligevel ud af det når de kommer og kigger bilen igennem.

Folk bliver åbenbart bare dummere og dummere...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#9   18. mar 2011 - Jesper FP - . Jeg vil bare mene man bør fortælle hvad enhver kan se der er af fejl som i det tilfælde jeg skriver om ! Han burde jo kunne se det som ejer af bilen i 3 år som jeg spottede på 15 min !

• #10   18. mar 2011 Samme oplevelse her. Havde aftalt med en bruger herfra at jeg skulle hente nogen stumper fra en bil han havde. Mig og svigerfar tager afsted på den aftalte dag, jeg ringer lige for at sige vi er på vej. Sælger siger så at bilen ikke kan skilles ad der hvor den står og han er meget ked af det og undskylder. Han lover at ringe når han har fået bilen flyttet og så må vi lige finde ud af noget rabat pga vores spildte tur. 14 dage senere spørger jeg sælger om hvornår jeg kan komme. Han svarer at bilen er solgt.....WTF?

• #11   18. mar 2011 Samme bruger har iøvrigt ændret sit brugernavn til XXXXXX - Markedet herinde er useriøst .....eeehm ja..og det er så bla. din egen skyld...

• #13   18. mar 2011 jesper FP

Het enig i det med købere også. har da også prøvet folk kommer og kigger på ens bil. og man har fortalt hva der er af fejl og så videre, og også sat en pris derefter. så kigger køber på bilen, og så nævner personen de fejl som var beskrevet i annoncen, og at det jo i hvert fald trak ned, så han ville ikke byde mere end XXXX, hvilket var mindre end det halve som bilen var sat til.

så det er også useriøse købere.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #14   18. mar 2011 Det er da vist samme bruger der gentagne gange har snydt og bedraget andre brugere, her på BG.

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=749586

• #16   18. mar 2011 Casper M:

Gad du virkelig give 36.000kr for sådan en skrotbunke, der har kørt over 400.000 og er snart 20 år gammel..

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #17   18. mar 2011 Lad os lige holde os til Topic, så andre brugere kan blive ordentligt advaret om denne bruger i fremtiden. Det skal jo helst være præcist forklaret om netop DENNE bruger, istedet for alle mulige spøjse historier smiley

• #18   18. mar 2011 Casper K *

• #19   18. mar 2011 ja det prøvede jeg også at forklarer personene, men det fattede han ikke. så sagde jeg også bare, at så var det bare ikk ham der skulle købe den smiley
    Han var også sådan en ung gut, som lige havde fået kørekort tror jeg, og mekanikerlærling.

så han skulle lige prøve at fyre det hele af smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#20   18. mar 2011 ! Olsen ! Jep det gad jeg lige da jeg stod deroppe ! Men da osse kun fordi motoren er skiftet på den ! Vil nu mene han er den dummeste at han ikke tog imod buddet !

• #21   18. mar 2011 Ja det må du nok sige. Efter hvad du fortæller havde jeg sgu sagt ja, hvis jeg var sælger!

• #22   18. mar 2011 pisse træls.

men der var en bruger på baboom.dk der snød mig, jeg ville købe en iphone 3, jeg overførte pengene. men modtog aldrig min var,

så kontaktede jeg fyns politi, og der blev så lavet en sag ud af det smiley

nu har jeg Alle oplysningerne på manden, tror ikke han gør det igen.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#23   18. mar 2011 ! Olsen ! Tænkte jeg osse først bagefter ! Måske heldigt nok for mig han sagde nej tak til buddet hehe =)

• #24   18. mar 2011 Ja smiley du kan få ret fine biler i dag til de 36.000kr, synes priserne drasler hastigt nedaf smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#25   18. mar 2011 ! Olsen ! Synes ikke de er til at finde til den pris i Coupe ! Og vil såmænd osse gerne give mere bare bilen passer til prisen ! Men folk tror sku de er guld værd endnu !

• #26   18. mar 2011 TSM
    du skal nok nå at møde dit parti at bøgetosser og snotskovle...

har soglt en del biler... en af dem var min golf ´er. skrev motore var defekt. og rust i røven og skræmkanter... køber kom og så på den og pointerede at det var dyrt for en defekt bil (4500,-) han ville kun give 2000,- da jeg så tog gevindundervogne sm var 3måneder gammel ud af den og de nyrenoverede mattig ssf 13x7 fælge ud og sagde og så var han ikke intra... ende med at få 4500 som jeg ville havde...
    handler ikke pris over nettet kun fa face 2 face

• #27   18. mar 2011 Jeg mangler 300 kr for en Nintendo 8 bit, som jeg skulle have for nok 5 år siden ...
    Patrick Håkonson (cirka) fra Næstved.
    Du skylder mig 300 kr! smiley

• #28   18. mar 2011 skal over i morgen til vejle og hente en ny bil hos en større forhandler

håber sandlig ikke han snyder mig med at han har solgt den til en anden.
    han sendte mig i sidste uge slut sedlen jeg skal have med i underskrevet tilstand dog har jeg ikke skrevet under på noget før jeg prøvekørt den og den er som aftalt

• #29   18. mar 2011 en handel er en handel, der er bare så mange folk i landet der ikke kan stå ved deres ord,

• #30   18. mar 2011 nu er ved emnet handel,
    så bytter jeg min opel kadett, den har engang været ny, udstødningen er faldet af, rust over alt, sku har været til syn for 10 år siden, dækkene er flade og fælgene er skæve, byttes kun med ferrarier, lambo'er, og supra'er smiley intet mindre!!! smiley

• #31   18. mar 2011 og ja det var forresten en joke :b

den er i den fineste stand sådan en gammel nu kan være i :b

• #33   19. mar 2011 Repost ?

• Mico H
    Mico H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #34   20. mar 2011 Hansen T? Hvad mener du?

Kommentér på:
Latterlig og useriøs bruger/Sælger...

Annonce