{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

søger en der er god til ansøgninger! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive sindsyg af ikke og kan finde arbejde har været ledig i 1½ år og søgt over 200 job, og kun været til ca. 15 samtaler, desværre er det ikke lykkedes og finde job endnu, problemet er at der er mange der søger de samme job, ofte kommer der afslag hvori de skriver de har modtaget 1500 ansøgninger.
Jeg kan trods min "unge" alder Skrive butiksudannet, 7 års butiks erfaring og 1 års Butikschef erfaring på cv,et.

Jeg søger derfor en der er en ørn til at skrive ansøgninger, som evt, kan hjælpe med at lave en ansøgning der sparker kontorstolen væk under arbejdsgiverne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger en der er god til ansøgninger!
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   24. mar 2011 Hvis dine ansøgning som sådan ikke fejler noget, så kan du score en hel del point ved at møde op og aflevere den, og derved fremvise dig selv -- Så de kan se hvad de har med at gøre. Laver man et godt førstehånds indtryk, har det langt større indtryk, end hvad man kan skrive på et stykke papir. smiley

• #2   24. mar 2011 Jeg vil gerne kigge på nogle af dine ansøgninger. Det er vigtigt, at der ikke er stavefejl og andre syntaksfejl (kommafejl mm.)

Lav et ordentligt CV.

Selve ansøgningen skal ikke være på mere end én side.

• #3   24. mar 2011 Tommy B, du har delvis ret, men inden for den branche jeg søger ( butiks og sælger) der er det for det meste ikke velset man bare dukker op, og typisk sider dem der ansætter folk helt andre steder end hvor de skal bruge en, og sælger jobne, der ligger hovedet kontorne ofte århus eller københavn, så der møder man heller ikke bare lige op smiley

• #4   24. mar 2011 Den rigtige mike, har du en mail adresse smiley

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #5   24. mar 2011 Ofte er der en butikschef, som er med i sorteringen/valget af den nye ansatte, så hvis man kommer - når der ikke er travlt - har de netop en chance for at se noget, de ikke kan på papiret. Din personlighed, udstråling, formuleringsevner osv., alting som er ret så vigtigt i et job hvor du har fysisk kundekontakt.

Mange af dem jeg kender, er dårlig nok nået at træde ud af forretningen, før de er blevet ringet op og bedt om en jobsamtale. Det kræver selvfølgelig, som du også nævner, at der er en i forretningen som hel- eller delvis tager beslutningen om ansættelsen. smiley

• #6   24. mar 2011 Ja, mfmarcussen@gmail.com

• #7   24. mar 2011 Et godt råd er at få en eller to til at læse dine ansøgninger igennem inden man sender dem, jeg sender personligt min til min svigerfar samt så læser min kone dem igennem og rette de forskelige stavefejl mm.

• #8   24. mar 2011 står i samme situation, er dog ikke arbejdsløs, men har samme problemer mht ansøgningen smiley der er hård konkurrence om de stillinger jeg har søgt hehe det er også som sælger bare indenfor biler smiley

Kommentér på:
søger en der er god til ansøgninger!

Annonce