{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Bank overførsel {{forumTopicSubject}}

Hey..

En af mine bekendte sq købe noget af mig, men vi havde ikke mulighed for at ses, så vi ordnede det sådan. at han så gik ind i nordea ( hvor jeg har bank) og satte pengene ind på min konto. Normalt så vil jeg kunne via netbank hurtigt kunne se at der vil være sat nogen penge ind på min konto.

Han påstår at han har sat dem ind på min konto, og han fik det bekræftet af ekspidenten (staves?) at konto tilhørte mig.
Men jeg kan ikke se de penge på min konto nu.

Han har ikke nogen kvittering fra banken om at de penge er blevet sat ind.

Så kommer mit spørgsmål.. Er det muligt at det ikke er blevet opdateret før banken lukkede. han påstår at det var efter arbejde i tidsrummet mellem 14:30 og 15:00.? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bank overførsel
  • #1   5. apr 2011 De kan ses med det samme, smiley

• #2   5. apr 2011 hvis han har betalt i banken til din konto,så kan de ses med det samme

• #3   5. apr 2011 pengene skal stå der samme sekund som det bliver trykker ind, hvis han personligt har været nede i banken og sætte pengene ind smiley

• #4   5. apr 2011 De burde kunne ses med det samme ja smiley .. Jeg har altid fået en kvittering når jeg har sat penge ind på en andens konto. Også selvom jeg ikke har spurgt efter det

• #5   5. apr 2011 Han har nok sat pengene ind på en forkert konto

• #6   5. apr 2011 det er en røver den der for ja du skal kunne se de penge med det samme...... VI har været udsat for præcis det samme vores " kammerat" sagde præcis det samme til os vi ringede til diverse banker og de skulle stå der med det sekund der blev trykket enter så du er udsat for en røver....

• #7   5. apr 2011 - Vent til i morgen og se din konto.
    - Hvis der ikke er nogen kvittering, er der ingen overførsel.
    - Så længe varen er i dine hænder, er der ingen grund til bekymring.
    - Det er hans problem at han ikke har enten sat pengene ind på en forkert konto eller forsøger at snyde dig.

Uanset hvad, vil du altid vinde i retten, da dit kontoudtræk er bevis nok.

• #8   5. apr 2011 Det kan med garanti ses lige med det samme...

• #9   5. apr 2011 Hmm ja så blev mine anelser bekræftet.. :b desværre..
    men så sender jeg ikke de ting han sq have betalt for.. jeg giver ham dagen imorgen til det, før jeg vil konfronter ham med det. smiley

• #10   5. apr 2011 - Vent til i morgen og se din konto.
    - Hvis der ikke er nogen kvittering, er der ingen overførsel.
    - Så længe varen er i dine hænder, er der ingen grund til bekymring.
    - Det er hans problem at han ikke har enten sat pengene ind på en forkert konto eller forsøger at snyde dig.

100% enig!!

• #11   5. apr 2011 Hvis man går ned i banken, er det det samme som at lave en overførsel på mellem dine egne kontoer på netbank, og der ved vi alle jo at flytter du noget fra din lønkonto til f. eks budgetkonto, er de der med det SAMME du trykker godkend

• #12   5. apr 2011 Nemmerlig Søren V

• #13   5. apr 2011 Ikke en skid med retten at gøre, hvor for fuck kunne ingen gøre noget ved det jeg har oplevet med 20k i bedragelse? Havde det fulde cpr nr på manden, adresse, nr plade på bilen osv... Det danske rets system stinker, manden går frit rundt og har sluppet godt af med det.

• #14   5. apr 2011 bedrageri for 20k også går manden frit rundt ? for satan da nej nej .....

• #15   5. apr 2011 Man skal da også være mere end dum hvis man ikke får en kvitt med på at beløbet er sat ind.. ?!?!?

- Men ville nu også vente til at der er bevis for at pengene er der... et ord er desværre ikke meget værd i dagens Danmark.

• #16   5. apr 2011 han har taget røven på dig du ..

• #17   5. apr 2011 Forresten, nu er du sikker på det er dit bankinstititut han har været i ikke også?? Altså 100% sikker. For er han gået ned i hans egen, som måske ikke er samme selskab ja så er det først imorgen/overmorgen.

• #18   5. apr 2011 Hvis han har sat det ind kontant, så ja, så kan du se det med det samme.
    Hvis han overføre fra en anden bank end din, selvom det er i dit pengeinstitut, så kan du først se penge næste bankdag.

Du skal jo tænke på at det andet institut skal stadig overføre penge ud af deres system og over i dit, det samme som når du overføre over netbank.

• #19   5. apr 2011 Mange tak for svarene. smiley

Ja undrede mig også at han ikke havde taget imod den kvittering, hvis det endelig var for at sikre sig selv.
    Jo han skulle have været nede i nordea hvor jeg har konto hos.

• #20   5. apr 2011 Kim J: Er det indenfor samme pengeinstitut, kan han se det med det samme...

• #21   5. apr 2011 *altså fysisk nede i en nordea filial, og snakket med en ekspident for at få sat pengene ind på min konto, hvor han har spurgt hende, at bank kontoen tilhørte mig og så ha sat pengene ind derefter. :s

• #22   5. apr 2011 Tror nu også det er en der tager røven på dig. Men som du selv skriver, vent med at sende noget til ham, før du er sikker på at have pengene

• #23   5. apr 2011 Søren:
    Nemlig, men hvis han ikke har nordea, ham der skal indbetale, så er det ligemeget hvilket institut du går ned og overføre, så vil der stadig gå 1 dag før man kan se det.

Kim: Inbetalte han kontant eller via. bankkonto oplysninger?

• #24   5. apr 2011 Forvirre mig bare du skrev:

Hvis han overføre fra en anden bank end din, selvom det er i dit pengeinstitut, så kan du først se penge næste bankdag.

smiley

• #25   5. apr 2011 Jeg mener ikke at ekspedienten kan se navn og sådan på en anden banks kunder. Så hvis han har fået bekræftet navnet, har han været i din bank.. Og hvis pengene ikke kan ses på din konto, har han ikke sat dem ind.

• #26   5. apr 2011 Kim J: Men jeg er altså ret sikker på. Når der bliver betalt i banken (Samme bank ihvertfald) Skal de kunne ses med det samme. Det kan du ihvertfald i Danske bank.

Men inden man gør ham din kammerat til et møgsvin, så vent til imorgen og se. Men det er underligt at han ikke tog en kvittering.

• #27   5. apr 2011 Jeg regner med det er på konto oplysninger når du skriver som du gør med at i var sammen i banken.......så kan du først se penge efter bankens åbningstid imorgen, hvis ham der indbetaler ikke har samme institut som dig!

Så bare rolig, imorgen har du pengene.:-)

• #28   5. apr 2011 Søren.....jeg havde samme problem med 350.000.- der skulle overføres på samme måde.......hvis indbetaler og modtager ikke har samme bank, så er det ligemeget hvor du sætter pengene ind henne, så vil der stadig gå 1 bankdag.

• #29   5. apr 2011 Kim J

Jeg er ikke helt 100 på at jeg forstår dit spørgsmål..
    men havde givet ham mit regnr og konto nr. hvor han satte penge ind på kontant. hvorfor da?

• #30   5. apr 2011 Kim: Har ham der skal betale dig Nordea bank??

• #31   5. apr 2011 Kim J, var du i en anden bank end din egen og sætte 350kilo i kontanter ind på en andens konto?

• #32   5. apr 2011 men altså han har ikke lavet nogen overførsel fra nogen bank.

Han var gået ned i en nordea filial (jeg er kunde i nordea) med pengene i hånden, og så fået dem sat ind på min konto.

• #33   5. apr 2011 Kim J: Det kan godt være du har ret. Men troede nu hvis jeg gik ind i en bank f.eks. Sparekassen. og lægger pengene kontant, til din konto. At de så ville gå ind med det samme. Men hvis jeg så havde gjordt det i f.eks. Danske bank, at de skulle overfører dem, at der så gik en dag. Men det kan godt være du har ret. Har ikke lige stået i den situation selv. Men du har nok ret. Men ja, vent da til imorgen, og hvis du ikke har pengene, skal du selvfølelig ikke gøre noget. Med at sende. Før du selvfølelig ser nogle penge.

• #34   5. apr 2011 Rocksteady.......nope, vi var nede i samme filial som jeg havde konto i, han havde bare ikke det samme insitut som mig.

• #35   5. apr 2011 Kim F: Godt, det var lige præcis den oplysning jeg manglede.......så skulle du kunne se pengene med det samme, desværre!

Hvis det var en overførsel, så var det nemlig naturligt.

Du skal ned og snakke med din bank imorgen, ligemeget hvad så kan de jo tjekke op på om der er sket en fejl, eller om han har prøvet at svindle dig via. kameraovervågningen.

• #36   5. apr 2011 Kim J: Det er jeg skam med på, men du skriver i samme pengeinstitut..

Kommentér på:
Bank overførsel

Annonce