{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politistationen på TV3+
  • #1   14. apr 2011 Er glad for at jeg ikke er strisser, for så var jeg buret inde for læææængst, for vold-vold og mere vold..

Sindsyg en tålmodighed de mennesker her..

• #2   14. apr 2011 Ja det er satme utroligt som folk er ligeglad med autoriterne. Ingen respekt nogen steder.
    Jeg er målløs over hvor snot dumme folk opfører sig.

• #3   14. apr 2011 M N

Må så indrømme at UANSET hvordan en betjent der sagde noget til mig havde været, om så han havde tre arme og kun et ben, havde jeg fandme hørt efter.... smiley

• #4   14. apr 2011 Michael R
    ENIG

• #5   14. apr 2011 kan slet ikke tage de der unge betjente der render og leger konger. skide skoledrenge. !!!!!

• #6   14. apr 2011 Det er fuldstændig ligemeget om de er unge og leger konger. Du skal bare gøre hvad der bliver sagt når politiet siger det.
    De unger idag er så røv forkælet og tror de kan spille smart overfor alle. Deres forældre trænger seriøst til en opsang.

• #7   14. apr 2011 jamen de aber der optræder på 3plus er jo helt til grin. De er helt op og køre over de har fået lidt magt ved blive betjent, og så fare de op bare der er det mindste og leger politi og røver. Flot! sgu bedre med en god gammel betjent der har en situation fornemmelse og kan snakke med folk.

• #8   14. apr 2011 Jeg har meget svært ved at se hvordan de leger konger. De laver deres job - og vader rundt i tåber der ikke samarbejder. Og den eneste måde at håndtere dem er at give dem med grovfilen.

• #9   14. apr 2011 det er sku da ikke lige meget om de render og lege konger. nu har jeg ikke set det i dag men tit de unge skal sku være så pisse smålig

• #10   14. apr 2011 gir jer fuldstændig ret i at mange af de snot unger der er med burde ha tæsk istedet for mad.

• #11   14. apr 2011 Så kom man da rigtig ind i de gamle bitter´s mænds klubhus..
    Hold da kæft og smid slummer tæppe af og få majspiben ud af røven.!!

Politiet kunne tage og tale pænt til folk, og optræde på en måde der er klædelig for en gruppe af folk der er ansat af den danske befolkning. De er ansat som en service for os borger, ikke som slave pisker. Og i vores grundlov er vi danske borger sikkert retten til Civil ulydighed mod autoriterne.

Politiet optræder tit alt for popsmarte og taler til os borger som om vi er 4 år gamle og på igen måde forstår en skid...

En af mine drenge klappet en betjent en på hovede i sidste uge, men pga video overvågning nakket en betjent i vold mod min homie på stationen, droppet politiet tiltale mod ham.. Så selvtægt findes os i dansk politi.

Bare se i dette program, en man sidder i sin bil og bryder på inden måde loven. Der skulle han jo bare ha kigget og tænkt, Manden bryder ingen lov. Så lad mig komme videre med mit arbejde.. Men næææææ nej, vi skulle da lige puste os op og vise en stakkels mand at her kom den store autoritet og forklare ham hele loven. Dybt latterlig, Og da manden spørg om han måske har gjort noget forkert, bliver han sur.. LATTERLIG!!
    Det er jo betjenten der bare står og vrøvler og spilder tiden.

Så dansk politi,
    Tag jer sammen..!
    Behandle jeres chef pænt.
    For det er hvad vi borger i danmark er.!
    og ikke jeres slave drenge..!

• #12   14. apr 2011 Oliver
    Den eneste grund til de er grove og kan lege "konger" er netop fordi de unger ikke fatter en skid og viser INGEN respekt overfor politiet. Snakker man ordenlig til dem og gør hvad der bliver sagt, så er de alle flinke mennesker der bare passer deres job.

• #13   14. apr 2011 okay nicki. Så det er os der bestemmer om de skal give os en bøde? De er lige mænd PRÆCIST som os andre. De passer deres arbejde intet andet. De snakker pænt til dig hvis du snakker pænt til dem smiley jeg har aldrig mødt en sur betjent. Fordi at jeg altid har været høflig overfor dem.

• #14   14. apr 2011 Michael R
    Nemlig, men det er ikke alle der lige har luret den.
    De skal bare spille op til dans, når de ser en betjent

• #15   16. apr 2011 AFILI8ED .

Hvad står SYLHA for?

Kommentér på:
Politistationen på TV3+

Annonce