Hjælp til Tysk {{forumTopicSubject}}
Hej bg
jeg har bestilt nye sommerhjul i Tyskland og har hidtil kunne klarer mig med google translate,men den sidste besked forstår jeg intet af,udover at det er noget med pasformen på fælgene.
Hallo und Guten Tag,
Vielen Dank für Ihren Auftrag bei Reifentiefpreis24.de,
Wir haben mit den von ihnen übersendeten Fahrzeugangaben überprüft ob die von Ihnen bestellte Rad- Reifenkombination möglich ist.
Ein Gutachten aus dem hervorgeht das diese Felge verwendet werden darf liegt uns vor.
Bitte beachten sie, das je nach zu verwendeter Reifengröße Auflagen laut Gutachten zu beachten sind und nur bei Bedarf diese zu berücksichtigen sind.
Anbei Übersenden wir ihnen im Anhang gleich das Gutachten.
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 102 Svar: 253
Tak for din bestilling på Reifentiefpreis24.de,
Vi har tjekket med køretøjet oplysninger, du indsender, om du har bestilt hjul-dæk kombination er mulig.
En udtalelse, som angiver dette hjul kan anvendes foran os er.
Bemærk venligst, at disse anses for at være brugt, afhængig af dækstørrelse krav, efter eksperternes opfattelse, og kun når det er nødvendigt de tages i betragtning.
Vedlagt dem i noterne lige til rapporten
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 653
Bemærk venligst, at disse anses for at være brugt, afhængig af dækstørrelse krav, efter eksperternes opfattelse, og kun når det er nødvendigt de tages i betragtning.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.008
Hvis ikke en given dæk/fælgkombination / dækstørrelse er angivet i dette "Fahrzeugbrief" skal man have et "Gutachten" - dvs. et skriv der bekræfter at dæk/fælgkombinationen er OK.
Det de skriver er, at der netop foreligger et "Gutachten" for din bil og den dæk/fælgkombination som du har købt. "Gutachten" er vist noget i retning af en separat godkendelse.
Grundlæggende mener jeg, at det kun er noget der er relevant i Tyskland og hvis du skal anvende bilen i DK er det jo reglerne her der gælder
dec 2007
Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213
jan 2008
Jeg er ret sikker på at de passer på bilen og er synsgodkendte.
De er godt nok effektive de tysker,bestilte fælge og dæk i går aftes
og har modtaget 4 mails fra dem i dag, vedr. betaling er modtaget og pasformen er ok.
Link til fælge http://www.reifentiefpreis24.de/product_alu_info.php?products_id=43554&suche=felge&zoll=18&lochkreis=5x112.00&hersteller=WHEELWORLD
dec 2002
Følger: 10 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 141 Svar: 505
http://translate.google.com/?hl=da&layout=1&eotf=1#de|da|
jan 2008
"og har hidtil kunne klarer mig med google translate"
-elsker bare BG,der er altid en eller anden,der ikke gider læse det hele.
Hjælp til Tysk