{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille test
  • #1   1. maj 2011 Jeg er også selv single.. og kunne aldrig drømme om at skille mig af med min bil smiley

  • #2   1. maj 2011 Det lyder umodent og meget erfarings fattigt at vælge sin bil over sin dame.

    Der er ikek meget mand over sådan en beslutning, eller ægte kærlighed vil jeg sige.

    Så det siger mere om ens forhold end det siger om hvor meget i elsker jeres bil.

    INGEN bil kunne erstatte det jeg har i kød, blod og kærlighed i min dame det ligger da helt fast.

    Ja jeg ville vælge at bo i en papkasse og midste alle ejendele, for at beholde min øjesten.

    Men dermed ikke sagt at jeg ikke hodler af mine biler, men det er altså kun ting (men døde ting) så ja gu ville det være hårdt at skulel vinke farvel til bilerne, men helelre dem end min øjesten.

    Jeg er selv i et forhold med de nsamme pige i mere end 10 År, så derfor ved jeg også og har erfaringen til at kunne sige at jeg vælger pigen over bilen.
    Noget som jeg ikke mener man kan have ret meget følelse med, hvis ens forhold aldrig har varet mere end et dæk skifte på en bil smiley


  • #3   1. maj 2011 Brabus

    Kan kun Sige jeg glæder mig til at møde en pige der kan få mig til at vælge hende fremfor min vogn. Uden at bed om valgtet.

    Som det ser ud pt.
    Er pigerne nutildags meget meget optagede af dem selv og meget tavse .

    Min vogn kommer ikke med hints om hun har brug for hjælp eller ej. Men siger det lige ud.

    Men glæder mig da til at møde en som man er villigt til at dø for


  • #4   1. maj 2011 kommer dælme an på om hendes patter er store nok til at betyde undskyld !

  • #5   1. maj 2011 Jeg ville vælge en havneluder frem for en Carina E.....

  • #6   1. maj 2011 Hvorfor tror i at i er singler?

  • #7   1. maj 2011 haha, meget skægt min kammerat her i telefonen da vi snakkede carina e, den er røvsyg den vogn smiley

    Men det skal nok ændre sig, hvis du er nogenlunde normal smiley
    Nnig med brabus ikke nogen død ting kan erstatte en levende, savner en fed kat.


  • #8   1. maj 2011 gad vide hvorfor i er single:O)



  • #9   1. maj 2011 Vælge en dame frem for en Carina E??? Du er satme ikke særlig rask:D

  • #11   1. maj 2011 Det lyder da sørgeligt. Undskyld min ærlighed, men det gør det altså...

    Og så lige en Carina E!


Kommentér på:
en lille test

Annonce