{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreprøve i morgen.
  • #1   3. maj 2011 Jeg skal til A-certifikat prøve imorgen.. Er elendig til sådan en mundtlig prøve, men hold hovedet koldt..

Og når det nu er kørekort, så husk selen, drej overdrevet med hovedet, blink, kig i spejlene, hold hastigheden, hold øje med skilte, lys, fodgængere og cyklister..

• #2   3. maj 2011 Mikkel P

Kan så sige at ikke alle har lige let ved det smiley Jeg blev utrolig overrasket over hvordan jeg selv reagerede, og det var kun negativt.

• kasper
    kasper Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 103
    #3   3. maj 2011 sæt dig i hovedet at hver gang du drejer på rattet, så drejer du hovedet samme vej, man kan ALDRIG lave for mange hoveddrejninger... og ellers bare tænk at du er ude og køre med din kørerlærer, hvis du kører bedst mens du snakker, så sig det til ham inden i kører.. ellers så bare chill..

Held og lykke ihvertfald smiley

• #4   3. maj 2011 Slå kold vand i blodet, hils pænt på manden/damen også bare svar stille og rolig på de spørgsmål der kommer.

Husk at stille sædet og rattet som du vil, jeg kom ihvertfald ud og kører lidt inden så man lige tog de svare stæder

Ellers så bare husk det du har lært også at du styre til det..

Mig og ham jeg kørte med tog os bare en hygge tur..fornemmede hurtigt at der ikk var noget og komme efter, så tog det bare som en hvilken som helst tur med kørerlæren smiley

• #5   3. maj 2011 Held og lykke, jeg var oppe i torsdags, kørte 10 minutter og havde 4 minutters kontrol spørgsmål, selvom jeg var ret nervøs inden, gik det rigtig godt.

Det skal nok gå, bare du husker det du har lært, og tænker på at køresagkyndige ikke er interesseret i at du dumper, de er interesseret i at der er bilister på vejen der kender reglerne og ikke er til fare for trafikken, så hvis du ikke er det til køreprøven så skal det nok gå! smiley

• #8   3. maj 2011 hvor langt tid har du været igang?? smiley

• #9   3. maj 2011 Kør ikke for stærkt, orienter dig, hold rigtigt på rattet og lad være med at køre nogle ned. Så burde kortet jo være i hus, eeeeeasy.. smiley Held og lykke

• #10   3. maj 2011 et godt trick min kørelære lærte mig er at du skal drikke dig mod til, gerne en 10-15 guld damer! og så en joint eller to, så du ikke bliver overmodig!
    og føler du dig så lidt træt sa kan man altid tage et par baner coke !

Held og lykke, det skal nok gå smiley

• #12   3. maj 2011 Tak for det gutter, jeg vender tilbage i morgen! (Nok først om et par dage hvis jeg består, for så er farmand ude og lufte dytten. smiley

• #13   3. maj 2011 Lige så snart din kørerlærer er smuttet, og det er hr. politimand der sidder siden af dig, går det straks meget bedre. Det er bare en køretur hvor I sidder og sludre og kører bil. Pludselig er du tilbage på gården, og du har fået kortet.

Jeg var meget overrasket over hvor let det gik. Jeg havde endda kørt både for stærkt og for langsomt. Han ville dog slet ikke dumpe mig, da min kørsel var god og sikker. Der er plads til fejl, da du selvfølgelig er nervøs.

Bare klø på, og gør dit bedste. Du kører pludselig bedre end aldrig før smiley

• #14   3. maj 2011 Derud over har Dexter jo ellers givet den perfekte blanding på en perfekt bestået køreprøve! smiley

Kommentér på:
Køreprøve i morgen.

Annonce