{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Canada Goose {{forumTopicSubject}}

Fruen har bestemt at næste vinter skal junior have en Canada Goose flyverdragt, da bliver han 3 år, og skal i børnehave.
Jeg har søgt lidt på nettet, og de billigste er fra Canada. Men hvordan kan man vide de er ægte? Man har vel ingen reklamationsret når det er i udlandet.

Til info er det 1100,- fra at købe den herhjemme, og til at købe den på nettet i Canada. Meeen... 1100 er sur røv at spare hvis den ikke er ægte..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canada Goose
  • #1   4. maj 2011 Det er en smule tidligt at gøre et fashion statement ud af sit barn.

Hvorfor bruge så mange penge på noget mærketøj han alligevel vokser ud af på 6 mdr?

Lyder komplet tåbeligt i mine ører...

• #2   4. maj 2011 du kan så lægge 2500 oveni den pris de står til derinde,
    når de bliver nuppet i tolden..
    been there, done that smiley

• #3   4. maj 2011 I øvrigt græder i snot når der er rykket hul i den inden der er gået en uge. Nej vent med det mærke halløj indtil de selv får øjnene op for det. Børn i den alder er sq ligeglad hvad der står på det.

• #4   4. maj 2011 Lorte jakke

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #5   4. maj 2011 Det er til grin at smide så mange penge efter en jakke, som efter første tur de har været ude, ik er en skid værd, da børn er og bliver børn, og ikke tænker på at de skal passe på deres jakke, men bare ruller rundt i den største mudderpøl de kan finde ;D

• #6   5. maj 2011 Rasmus B: Ok, så er det jo ikke meget ved. Jeg var ikke klar over reglerne på det område. Derfor spurgte jeg her.

Til andre om det er åndsvag at bruge penge på sådan en... Måske er det, men han skal gå i en skovbørnehave, hvor de er ude det meste af dagen i alt vejr, så hellere give en formue for noget der kan holde ham varm, istedet for han fryser. Derfor! smiley

• #7   5. maj 2011 Der er andre mærker som laver lige så varme dragter , men de er heller ikke billige smiley

Og husk at selvom i gør det i bedste mening så skal han ikke klædes på til en arktisk vandring , så koger han bare over smiley

• #8   5. maj 2011 Min søn er også lige startet i en skovbørnehave. Og tro mig, tøjet ligner lort efter ganske kort tid. En canada goose er en modejakke der godt nok er varm. Men der findes bedre alternativer som også er billigere og stærkere. Evt Helly Hansen eller Northface.

Kommentér på:
Canada Goose

Annonce