{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Pizza i Odense bakteriefyldte??? {{forumTopicSubject}}

Det her er sakset direkte fra youtube, med stavefejl og det hele, har dog modereret et enkelt udtryk!

Originalen:
http://www.youtube.com/watch?v=iXpQGUtExmo&feature=player_embedded

Citat:
@DreesenDK2 Jeg k....... din mor med et halsbånd på i nat smiley Hun? var min lille køter for en nat smiley er det godt nok stavet for dig smiley eller for nogen andre der synes vi ikk kan stave smiley Bare vent og se om jeg ikk spytter i jeres pizza'er fremover smiley tænk over det næste gang i spier pizza, Det kunne være din eller din søster pizza jeg har spyttet på smiley
Citat slut!

Jeg foreslår at pizza spisningen i Odense boykottes indtil det er påvist at det er sikkert at spise der!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pizza i Odense bakteriefyldte???
  • #1   31. maj 2011 Hahahahahahah. Hvem fanden spiser pizza i Odense altså. Nogen af de væreste pizza i hele verden.

• #2   31. maj 2011 De helt væk

• #4   31. maj 2011 Simpelthen dagens bedste grin...DAMN en flok tabere...Volmose Outlaws...

Hvad så om de knepper ens mor, det bestemmer hun vel selv...Men min mor ligger 6 fod under jorden..Gå bare i gang...

• #5   31. maj 2011 sådan nogle fucking lorte perkere... ja jeg sagde det forbudte ord. er normalt på ingen måde racist på nogen som helst måde.
    Men når jeg ser klip som dette, så tænker jeg bare, hvis de skal være så fucking smarte så kan de sku pisse hjem hvor i opindeligt kom fra, til triste forhold og ingen sociale ydelser og frie hospitaler osv..
    Det er sku idoter som dem der ødelægger for den størstedel af udlændinge der er her i dk de sagtens kan opføre sig som almindelige mennesker og respekt for ordensmagten som man burde have..

• #6   31. maj 2011 Vollsmose Outlaws.. Så har man sgu hørt det med smiley Fuck nogle tabere!!

• #7   31. maj 2011 Hvor er det næsten sørgeligt at se på.. Hvad skal Danmark med sådan er rakkerpak ? Send dem hjem eller skyd dem!

• #8   31. maj 2011 Suk....

• #10   31. maj 2011 der går da ikke mange år før danskerne får nok og tager sagerne i egen hånd

• #11   31. maj 2011 Det "perler" hvad havde I regnet med ?

• #12   31. maj 2011 Gider ik bryde mit hoved mere, men man kan dog stadig ik undgå og blive fucking pissed over den opførsel. De har INTET og bidrage med. Konerne skider den ene unge ud efter den anden, skønt de ved de intet arbejde har og ingen mulighed har for og forsørge. ALT blir tørret af på staten, de lever på fusk og bedrageri

OG NEJ, jeg mener ik alle. Men over 80% af dem gør fandme, og det pisser mig så meget af. Vi kan ik tage os af de ældre, der har bidraget til statskassen gennem hele deres liv, de har været med til og bygge Danmark op. Nu kan de sidde på et plejehjem med lort og pis i tøjet i en uge, fordi der ik er råd til ansatte. Men og smide den ene mill efter den anden i Vollsmose, det kan de. Og hvor langt er vi kommet? IK EN SKID

Man er målløs!!!

• #13   31. maj 2011 haha

• #14   31. maj 2011 og igen igen bliver man mere og mere træt af de aber...

• #15   31. maj 2011 Ord er ikke nok for det her..

Der er kun en ting at sige til det her!

Stem på Helle hvis i vil have flere smiley

Eller tag og støt Pia Kjærsgaard, som er den eneste der tør gøre noget!

• #16   31. maj 2011 Slap nu af. Det tar bar pis på politiet det sgu da griner nok. Hvis det havde været danskere der stod bag dette havde indlæggene nok lyt noget nærmere det her; "respekt" Fedt" "haha så ka panserne lære det"

Det er jo ikke fordi de gør nogen ondt de tar da bare lidt pis på politiet. Hvor mange gange har panserne ikke generet os med bøder og visitationer og det ene og det andet.. Det er da kun fair at de oplever lidt af det samme..

• #17   31. maj 2011 Rolig nu guys ik fordi det kun er perkere der kan finde på sådan noget.. Er også tyrker selv men når jeg ser det her tænker jeg også bare "de er helt væk"..
    Men lad nu vær med at starte en diskussion op med "perkere" vs "danskere"..
    Der er altid nogle som er idioter i samfundet..

• #18   31. maj 2011 Mr. J: <b> Respekt for dig !

• #19   31. maj 2011 Mr. J

For mig ændre det ikke noget om det var danskere, gjorde det der.
    Folk der gør sådan noget er i min verden respektløse og fuldstændig brændt af i hovedet.

Det er en mærkelig holdning disse typer har til tingene.

• #20   31. maj 2011 Mr. J

du er da for dum og ikke mindst uintelligent at høre på, det var da helt vildt...
    Havde det været danskere der havde gjort havde de da stadig været nogle respektløse fjolser..
    og hvis du for bøder af politiet så er det jo fordi du ikke har overholdt loven. politiet giver jo ikke bøder for sjov men for at håndhæve den lov vi nu engang allesammen skal leve efter.

• #21   31. maj 2011 Mr. J: Det håber jeg sandelig ikke.. For uanset hvilken nationalitet folk har, så burde de da ha noget bedre at tag sig til..? Og hvis de bare holdt deres kæft ville politiet køre igen, og de kunne fortsætte lidt endnu.

• #22   31. maj 2011 Capslock, Tak enhver kan jo se at de ingen skade gør, jeg fryder mig da kun over med med henblik på hvor mange gange de meningsløst har stoppet mig i trafikken og tilbageholdt mig til ingen verdens nytte. Og det at man skal visiteres, og bilen skal gennemrodes bare fordi man kører i en gammel BMW. De ka sgu da få selv samme tur engang imellem

• #24   31. maj 2011 Og venner DF får heldigvis ingen indflydelse efter næste valg! Haha så kan i sidde der og surmule over at jeres forbillede pia må vende tilbage som hjemmehjælper og tøre røv haha

• #25   31. maj 2011 Skulle være tilladt for politiet at bruge pistolerne noget oftere..

• #26   31. maj 2011 Mr. J der er nok en anden der ville sende sådan nogen folk ud af landet som ikke kan opfører sig ordenligt.

Du har slet ikke ret når du siger at vi ville syntes det var okay hvis det var nogen danskere der gjorde det. De ville stadig blive stemplet som idioter.

Der er jo en grund til du bliver stoppet i din gamle bmw? Største delen af dem som kører i sådan en har ikke rent mel i posen. Sådan er det desværre. Jeg har selv haft en og jeg blev stoppet bare 4 timer efter jeg havde købt den. Jeg har også fået en masse bøder men det er der også en grund til. De passer jo bare deres arbejde og det da klart de stopper dem når de laver sådan noget lort der.

• #27   31. maj 2011 Hold kæft nogle tabere!

• #29   31. maj 2011 arg kan ikke se den :S

• #30   31. maj 2011 Mr.J..Nu drejer det sig jo om pricipper..Der bliver kørt på en stjålen crosser ( tyveri ), Ulovlig kørsel på motorkøretøj, stjålet en radio fra en af betjentene..

De " tager ikke pis " på politiet, de opfører sig respektløst og ulovligt, derfor skal de straffes...UANSET hvor de kommer fra...SLUT

• #31   31. maj 2011 hvorfor kører de ikke os alle de andre ned..
    de burde alle sammen bare blive sendt hjem.. så slipper vi for at skulle betale for alt det lort de laver..

og nu siger jeg de, og alle sammen.. jeg mener dem i filmen, og alle andre der laver ballade, ikke dem som fatter at opfører sig ordenligt!!

• #32   31. maj 2011 suk...

• #33   31. maj 2011 Mr J. Hvordan kan du mene at politiet skal have samme omgang med visitering og bøder ?? De gør deres arbejde og ikke noget ulovligt, men det er måske sådan dit arbejde det fungere, men skal jeg jo ikke kunne sige.
    Stakkels betjente, der må være nogle forældre der må være rigtig skuffede over hvordan deres afkom er blevet så respektløse..

• Torkild T
    Torkild T Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 7
    #34   31. maj 2011 Mr J - Din lille børnepiller...

Du er sku havnet samme sted som alle de FUCKING PERKERE(Dem fra filmen) burde være..

Nemlig Frosset ned, 400 kilometer under grønland...

• #35   31. maj 2011 Føj siger jeg bare...

• #36   1. jun 2011 Mr J: Når du blir standset i trafikken, så gør det noget de har FULDT UD ret til, det er deres arbejde. Der er fandme ingen der har ret til og kører på en crosser, som ik er registreret eller forsikret. Det er imod loven, det ved man fra start af når man sætter sig på sådan en. At fjolset så blir kørt ned, pga han sikkert sku spille smart og stikke af, det er så hvad der sker.

Men det typisk. Han sku spille sej, men blev trynet ned, så nu himler han op. " De kører ind i mig" Ja, så stop dog maskinen.

Mr J. nej det havde fandme ik været iorden, uanset nationalitet. I Danmark har man respekt for ordensmagten. Og det har disse implicerede også, for ordensmagten i deres hjemland. For der blir der brugt vold, ved sådanne episoder. Politet i Danmark er for blødsødne! I deres hjemland, der havde sådan en situation her set HELT anderledes ud.

• #37   2. jun 2011 Torkild T: Det er under lavmål det der, du kan ikke tillade dig at kalde folk for pædofile , det er for groft!
    Det man siger er man selv!!!!!!!!!!

• #38   5. jun 2011 Jeg forstår overhovedet ikke, at de ikke har noget bedre at give sig til... Få sgu da et arbejde istedet.. Gør lidt nytte

Kommentér på:
Pizza i Odense bakteriefyldte???

Annonce