885 visninger
|
Oprettet:
kørte for stærkt uden at få en fartmåling {{forumTopicSubject}}
hej bilgalleri.
for godt 4 måneder siden, blev jeg taget i at køre ræs, på stiben i hedensted. vi var cirka halvvejs oppe af vejen, da en civilbil kører rundt om hjørnet efter os. da de så stopper begge biler, bliver vi sigtet for kap- og væddeløbskørsel
med hastigeder over 100 km/t men de har ingen fartmåling på os. jeg er så lige i dag blevet kaldt i retten for det. så jeg ville lige hører om nogen har stået i den situation, og ved hvad straffen ca. bliver. eller ved ´hvad der ville være godt at sige i retten
på forhånd tak
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
Og uden en måling eller video optagelse, så er det betjentens vidner der afgøre det..når det er politiet der er modparten er chancen for at man selv kan vinde sagen lille..ihvertfald af hvad jeg ved.
aug 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 45
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
Var jeg dig ville jeg være flov over at kende ham..
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 747
De skal kunne bevise at du er kørt race. Hvis du kender ham du er kørt race i mod aftal hvad i vil sige, fx at i bare kørte ned af vejen da i skulle videre. I kørte sammen men ikke race og ikke over den tilladte hastighed. Politiet skal bevise deres påstand, og hvis de ikke kan bevise det frafalder dommen.
Det er dog en god idé at øve sig i hvad man siger, de er ret øvede i at få en til at sige ting som afslører en. Håber det lykkes!
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
og nej det var ikke i fjernsynet
maj 2007
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 216 Svar: 2.442
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 429
Det ville da være top åndsvagt at indrømme noget de ik har bevis for..
Nu har jeg da alligevel haft så meget med politiet at gøre, og jeg tager altid min straf, med hoved højt.. MEN de ska satme ku bevise det først....
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 205
"hjælp til hvordan jeg bedst lyver mig ud af en fesen situation jeg slev har bragt mig i, og vil helst ikke tage straffen for min egne fejl"
Du må da være på danmarks top ti over de største tøsedrenge...
Der er ikke meget hardcore og det billøb, når du bare løber rundt og leder efter en løgn så du kan snyde for straffen.... Men altid godt at du ikke kørte nogen ihjel... men det ville du sikkert osse prøve at lyve dig udenom.... TØSEDRENG....
maj 2004
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 113 Svar: 3.394
Desuden må anklagede lyve alt det han vil i retten.!
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
jan 2010
Men sådan er vi så forskellige... nogen laver lort og står ved det og så er der dem der pisser til højre og venstre.. og så kikker overrasket og siger at det var ikke mig.....
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.049
Det er da fuldstændig idioti at skulle sidde i retten og sige, ja kom og tag mit kørekort. Alle og enhver ville til enhver tid kæmpe for at beholde kortet, klip og bødestraf er vist også nok til at man tænker over det endnu en gang.
jan 2010
Jamen hvis man ikke overholder fartgrænserne.... ER MAN SÅ IKKE EN IDIOT????
Skal man sidde ligesom padden fra københavn der kørte for stærk og lyve at man ikke har kørt en 54årig mor ihjel..... på trods af man er den eneste der står ud af bilen....
enten overhold loven eller tag straffen som en mand.. istedet for at sidde herinde og pive som en perker kælling.....
kørte for stærkt uden at få en fartmåling