Sådan mobber man en underbo TOTALT {{forumTopicSubject}}
Hola Alle
Her en lille sand historie fra den virkelige verden:
Min fætters onkels nabos nevøs mors arbejdskollegas søns fætter, bad mig komme på besøg. Hans underbo havde i længere tid været plaget af at konen ville se uhyggelige alien film og nu var tiden inde til hævn fra mandens side.Han havde derfor allieret sig med sin overbo, som jeg kender.. Det eneste jeg skulle sørge for, var en kasse øl, en fiskestang og et 70 mm søm.
Jeg tropper op medbringende udstyret. Vi knapper hurtigt en øl op, og han fortæller mig at han på nettet har købt en oppustelig alien-sex-dukke.. og ja... de findes... Kan bevidne, at de små grå aliens tydeligvis KUN er til anal-sex... det var i hvert tilfælde den eneste kropsåbning på nær ventilen til luften vi kunne finde...
anyways - vi kommer en anelse vand i den for at give den tyngde, puster dukken op og montere dukken på enden af fiskesnørren på fiskestangen og hejser den ned på underboens altan. Vi ved, at underboens kone tit sidder oppe sent og ser TV alene mens manden er på kontoret, hvor vi kunne se der også var lys..
Efter ca. 4 minutters "fiskeri" høre vi et højt skrig fra underboens lejlighed. Vi høre også at hun stærkt skræmt løber ind til sin mand. Hurtigt hejser vi vores går ven op igen.
Vi hører at manden kommer ind i stuen og skælder konen ud - vinduet står åbent - vi hører også at manden går tilbage til kontoret.
Vi hejser så vores grå ven ned igen, og scenariet gentager sig. Dette gør vi fire gange, indtil manden beder konen gå i seng. Modvilligt går hun i seng og manden sætter sig for at se TV i stuen.
Forsigtigt lister vi os ind i det værelse i vores lejlighed der ligger over deres soveværelse. Her sætter vi sømmet fast så det hænger og dingler ca. 40 cm under vores grå ven. Forsigtigt åbner vi vinduet og hejser vores lille grå ven ned for at "banke lidt på vinduet" med sømmet. Der går ikke mange sekunder, førend vi hører et skrig og lyden af konen der løber op i stuen til sin mand. Dette gentager sig igen et par gange, indtil hun ikke rigtig tør være alene.
En times tid efter, går de i seng... tid til andet akt.
Min kammi finder en trykflaske med luft frem og vi tapper vores går ven for vand og luft. Vi går ud i opgangen og ned til deres lejlighed.
Forsigtigt åbner vi brevsprækken og lister vores flade går ven ind i lejligheden. Via en stump slange, puster vi ham op inde i deres gang. Min ven krasser lidt på døren og vi kan høre hun vågner derinde.. Hun beder manden gå ud og se hvad det er - han lader som om han sover og vi kan høre hun langsomt liser ud.
SKRIIIIIIIIIIG - hurtige skridt og vi kan høre døren til badeværeslet bliver fået op, smækket og låst.
Manden skynder sig derud, kluk-ler da han går forbi døren på vej ud til toilettet hvor han spørger hvad F****N der sker.. alt i mens lukker vi luften ud og trækker vores grå ven ud igen.
Vi lader konen få fred natten igennem..
Endnu har hun ikke haft trang til at se alien film igen, hehehehehe
jun 2006
Følger: 36 Følgere: 62 Biler: 3 Emner: 165 Svar: 1.540
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 38 Svar: 322
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 21 Biler: 5 Emner: 139 Svar: 1.228
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.946
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 238 Svar: 3.243