{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Ny Fladskærm {{forumTopicSubject}}

Hey Drenger!

Jeg skal ud og have et nyt tv, da det andet er stået af..
Hvad vil i anbefale?

Har kigget lidt på

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE46C7705WSXXE/index.idx?pagetype=prd_detail

Er der nogen der ved noget om, hvad man skal gå / kigge efter. ved ikke selv en skid om TV

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Fladskærm
  • #1   21. jun 2011 Det ser ellers gangske fornuftigt ud det du har kigget på. Men hvad er prisen?

• #2   21. jun 2011 Det er den gamle model.

De nye hedder "D" i stedet for "C"

De kan bl.a. gå direkte på internettet via indbygget browser, og der er indbygget trådløst nedværk.

Hvad er din prisramme?

• #3   21. jun 2011 Okay, og den her kan ikke gå på nettet?

Omkring de 10.000

• #4   21. jun 2011 Og hvis du bestiller i tyskland er det MEGET billigere.. De gir 3 års garanti mod danmarks 2 års smiley

• #5   21. jun 2011 Vælg dog deres nye line up... Og der skal der være et D i modellen...

Skarv... Det er også dejligt at sku til tyskland med sit tv, hvis det går i stykker...!!

• #6   21. jun 2011 Skarv! Kender du nogle gode tyske hjemmesider??

• #7   21. jun 2011 Køb den nye UE46D6545...

Den er fanme lækker...!!

• #8   21. jun 2011 Sidder og kigger på.

Samsung UE46D6515

• #9   21. jun 2011 køb da d7005 ....

• #10   22. jun 2011 Niels Bruun J

Stop whining.. Det er sku da bare at sende det.. Og hvor tit oplever du dit tv går i stykker.. Det sker altid for alle andre smiley

Thomas H

Der er sku mange.. Og ellers så tag ned og kig i butikkerne der ligger mellem grænsen og Hamborg.. Der er en del.. Og der er mange penge at spare.. Men nettet er lige en tand billigere.. Prøv evt ebay.de bare som en start.. Ellers søg på google efter tyske sider..

• #11   22. jun 2011 Henrik... Nu arbejder jeg i radio / tv butik..

Og ja fjernsyn går tit i stykker, prøv du bare og send en 46" afsted gang på gang..

Køb den i Danmark og teknikeren dukker op på din adresse og skiller lortet ad på dit køkkenbord.!

Støt dog de danske butikker de lukker på stribe.. og ja vi kan matche de fleste priser.

• #12   22. jun 2011 Og ja hvis i ønsker et tilbud er i velkommen til at skrive.

og nej er ikke provisionslønnet. Er bare træt af folk der køber it i udlandet og spørger mig til råds. mht. rep.

mvh
    Ozan Y.

• #13   22. jun 2011 Ozan

HA hvis du kan matche de priser jeg har fundet så er det fanme iorden..
    Det er intet problem at få det rep.. Det er i kassen og så afsted.. Koster ikk det vilde..
    Jeg har aldrig oplevet et tv et gået i stykker eller haft nogle venner..
    Så det er sku ikk gang på gang det ska sendes.. Ellers er det sku noget lort.. smiley

Kan godt forstå du er træt af folk spørgere og så lige ska tænke over det og så køber det på nettet.. Det dræber forretningerne.. Men når de er billigere så er det svært at konkurrere med.. Folk vil bare have det billigste.. Og ikk betale for servicen..
    Jeg vil da godt indrømme jeg gør det nogle gange.. Men det er mest med dyre ting..

• #14   22. jun 2011 Og jeg har aldrig oplevet der kom en tekniker og lavede det på stedet..
    Det er altid ind i forretningen, vente 3-5 uger og så hente det igen..

• #15   22. jun 2011 Skarv..

"Ind i kassen og afsted"... hvor mange tror du gemmer deres kasser på ders nye tv 46" +++ ? max 10% af køberne.

Jeg siger bare god fornøjelse. Især med post Danmark.

Vi havde en Samsung D8005 46" defekt, i butikken. Teknikkeren dukkede op, 20 min efter var den defekt del skiftet.

Det samme med naboen med 9000 serie philips, strømforsyning blev skiftet på stedet. Så din påstand holder ikke vand.

Jeg skriver mange rep. ind til service hverdag, oplever flere og flere kunder der vender tilbage pga.. for stort bøvl med elektronik købt via. nettet. Så kom igen.

• #16   22. jun 2011 Ja hvis man nu køber i feks tyskland så vil det jo være logik at gemme den.. Er der ikk behov for hvis den er købt i danmark (medmindre man vil være sikker på den bliver passet på hvis den ska ind til rep)

Nu siger jeg at JEG aldrig har oplevet eller hørt om en tekniker komme ud.. Det kan dine fine historier ikk ændre på, Ozan smiley

Hvis man sender som forsigtig sker der ikk noget.. Men kan også forsikre den.. Og ingen siger det ska være PDK den sendes med.. Der findes mange fragtfirmaer..

Kommentér på:
Ny Fladskærm

Annonce